Minstens.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:50 schreef LieLie het volgende:
Me dunkt, de evaluatie zal wel een heel topic duren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zonder aanhalingsteken.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:50 schreef LieLie het volgende:
Me dunkt, de evaluatie zal wel een heel topic duren.
Een geruststellende gedachte! Als Victor steer maar niet het raam uitgooit.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:53 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zijn al op onderzoek uit.
Doe de man een biertje dan!quote:Op maandag 21 februari 2011 22:53 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zijn al op onderzoek uit.
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:54 schreef Duderella het volgende:
[..]
Als Victor steer maar niet het raam uitgooit.![]()
Nu?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:56 schreef LieLie het volgende:
En uit eten trouwens! Met de afdeling.
Zwaar man, zo'n stage
Nee ze krijgen straks eerst gesponsorde koffiequote:Op maandag 21 februari 2011 22:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Hebben ze wel genoeg yakult mee genomen Boor?
Ik zou gewoon direct doorgaan als ik jou wasquote:Op maandag 21 februari 2011 22:57 schreef LieLie het volgende:
Ja, belachelijk toch? En dan morgen weer gewoon om acht uur op kantoor
Kei-hard.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:57 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, belachelijk toch? En dan morgen weer gewoon om acht uur op kantoor
Ik zal je nieuwe collega Balkenende er op zetten.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:02 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga trouwens slapenIk zie morgen de pre- en post-evaluatie wel! Ik hoor graag alle conclusies en bevindingen. Vergeet vooral ook geen rapport op te stellen met de nodige aanbevelingen! En een actielijst met data en verantwoordelijken. En vervolgens een evaluatie of alle aanbevelingen ook daadwerkelijk worden opgevolgd.
Goed idee! Maar dat betekent dat het rapport pas per 1 mei komt of zo. Dat is misschien te laat voor Steer. Dat soort dingen moet DIRECT worden gedaan eigenlijk.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zal je nieuwe collega Balkenende er op zetten.
Zullen we dat in een conference-call dan even doorspreken, laten we zeggen uurtje of 7.30?quote:Op maandag 21 februari 2011 23:02 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga trouwens slapenIk zie morgen de pre- en post-evaluatie wel! Ik hoor graag alle conclusies en bevindingen. Vergeet vooral ook geen rapport op te stellen met de nodige aanbevelingen! En een actielijst met data en verantwoordelijken. En vervolgens een evaluatie of alle aanbevelingen ook daadwerkelijk worden opgevolgd.
Wij slaan P&W vandaag even over. Lezen het 'breaking news' hier wel.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:08 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik wacht het nog ff af.. P&W is begonnen, er kan natuurlijk ieder moment overgeschakeld worden nu
Ik ga naar document kijken, over een zorgboerderij met autisten.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:08 schreef Sunnythesun het volgende:
Truste Pee![]()
Ik wacht het nog ff af.. P&W is begonnen, er kan natuurlijk ieder moment overgeschakeld worden nu
spannend !quote:Op maandag 21 februari 2011 23:09 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Er wordt iemand ondervraagd.
Oh dat klinkt interessant.. Opgenomen zeker? ohnee! ben al overgeschakeld!quote:Op maandag 21 februari 2011 23:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij slaan P&W vandaag even over. Lezen het 'breaking news' hier wel.
We gaan een docu over een zorgboerderij bekijken.
Ook al geen hart voor de zaak!quote:Op maandag 21 februari 2011 23:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh dat klinkt interessant.. Opgenomen zeker? ohnee! ben al overgeschakeld!
Misschien komt Louietje wel met de oplossing!quote:Op maandag 21 februari 2011 23:27 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Het nadenken is begonnen.
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:37 schreef Stereotomy het volgende:
Zeg beste kookworkshop vrienden, willen jullie me de volgende keer ENORM hard tegen m'n gele reet schoppen indien ik mijn eigen hersenspinsels voor realiteit aanzie, voordat realiteit ook maar langs is geweest?
Ik heb denk ik iedere aflevering wel gezien.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:37 schreef golfer het volgende:
Ik heb nog nooit iets van hem gelezen en ook nog nooit naar die serie gekeken.
Ik ook niet!quote:Op maandag 21 februari 2011 23:37 schreef golfer het volgende:
Ik heb nog nooit iets van hem gelezen en ook nog nooit naar die serie gekeken.
plus 1quote:Op maandag 21 februari 2011 23:38 schreef borisz het volgende:
Ik heb denk ik iedere aflevering wel gezien.. En een hoop boeken gelezen.
Verrrtel!!!!!!!!!quote:Op maandag 21 februari 2011 23:37 schreef Stereotomy het volgende:
Zeg beste kookworkshop vrienden, willen jullie me de volgende keer ENORM hard tegen m'n gele reet schoppen indien ik mijn eigen hersenspinsels voor realiteit aanzie, voordat realiteit ook maar langs is geweest?
Volgens mij heeft er helemaal niemand geboemzd de afgelopen paar dagen.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
watskebeurt?? Geboemsd??
Oh en dat schoppen komt goed hoor![]()
![]()
Aard van het beestje kan echt wel veranderen Steertje, maar dat heeft veeeeel tijd nodig en af en toe idd een goede schop onder de kont. Ik ben zelf ook al mij halve leven bezig en ben denk ik op 10%quote:Op maandag 21 februari 2011 23:47 schreef Stereotomy het volgende:
Ik kan niet geloven hoe sterk dat doemdenken werkt en dat het met zo'n kut-sisser afloopt. Je zou denken dat ik er na al die workshopsvan geleerd zou hebben, maar het aard van het beestje verandert blijkbaar niet.
Dat lijkt me uiterst onverstandig eigenlijk dude... en best creepy als je idd gewoon iemand op bezoek hebt gehad waar niks mee gebeurd is.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:48 schreef Duderella het volgende:
Maar steer, heb je haar ook gezegd wat er zich in je hoofd heeft afgespeeld, de afgelopen dagen?
Ik zat/zit nog vol emotie en dan kan ik beter m'n muil houden.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:49 schreef ColdFeet het volgende:
SteerDat valt alvast mee. Maar nu heb je haar nog niet bijgepraat
Maar als je je niet uitspreekt, wordt het nooit wat. Op een bepaald moment moet je de sprong wagen en je kwetsbaar maken.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat lijkt me uiterst onverstandig eigenlijk dude... en best creepy als je idd gewoon iemand op bezoek hebt gehad waar niks mee gebeurd is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:51 schreef ColdFeet het volgende:
Overigens: The Killing II afgekeken. Wel spannend
Spoileralert voor de oosterlingen!!!Ik ga het idd niet lezen, maar ben nu wel ineens benieuwd naar je spoiler van laatst over deel 1!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Aard van het beestje kan echt wel veranderen Steertje, maar dat heeft veeeeel tijd nodig en af en toe idd een goede schop onder de kont. Ik ben zelf ook al mij halve leven bezig en ben denk ik op 10%Hoop voor ik dood ga er mee te kunnen leven
![]()
Wees vooral eerlijk naar jezelf toe en probeer patronen te herkennen en ondervangen, dat is het enige eigenlijk wat ik je praktisch gezien kan adviseren.![]()
![]()
True, maar het zal er toch eens van moeten komen, Sterebeerquote:Op maandag 21 februari 2011 23:51 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zat/zit nog vol emotie en dan kan ik beter m'n muil houden.
'Ik dacht dat je omfgz 100x sex hebt gehad de afgelopen dagen en het valt me nog mee dat je kunt lopen en hoe noem je dat ook alweer in het Duits een bockworst ofzo???' lijkt me een beetje ongepast.
Dat kan ook wel in wat algemener bewoordingen steer!quote:Op maandag 21 februari 2011 23:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zat/zit nog vol emotie en dan kan ik beter m'n muil houden.
'Ik dacht dat je omfgz 100x sex hebt gehad de afgelopen dagen en het valt me nog mee dat je kunt lopen en hoe noem je dat ook alweer in het Duits een bockworst ofzo???' lijkt me een beetje ongepast.
Ze weet donders goed hoe ik over haar denk, dat heb ik een week of wat geleden al uitgesproken na onze halve eerste dramazoen. Ben al uit het vliegtuig gesprongen. Zij heeft de andere helft van de parachute.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:51 schreef Duderella het volgende:
[..]
Maar als je je niet uitspreekt, wordt het nooit wat. Op een bepaald moment moet je de sprong wagen en je kwetsbaar maken.
Ik weet er alles vanquote:Op maandag 21 februari 2011 23:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]![]()
Sun
Een ezel stoot zich geen 18e keer aan de zelfde steen.
dit inderdaadquote:Op maandag 21 februari 2011 23:53 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dat kan ook wel in wat algemener bewoordinge steer!![]()
"Ik moet toegeven, dat ik mezelf de afgelopen dagen gewoon betrapte op een beetje een jaloers gevoel. Omdat hij bij je was en ik niet."
Ik zou het mijn strot niet uit krijgen geloof ikquote:Op maandag 21 februari 2011 23:56 schreef Aure het volgende:
[..]
dit inderdaaddat kan je best zeggen heur Steer
![]()
ik weet niet, ik hou niet zo van onzekerheid dus ben daar liever gewoon duidelijk in ofzo als ik me ergens onzeker of ongemakkelijk bij voel.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik zou het mijn strot niet uit krijgen geloof ikvind Steer al heel knap dat hij heeft aangegeven hoe hij zich voelt (ongeveer). Wat dat betreft is hij verder dan mij hoor
![]()
![]()
Alleen het doomdenken en doormalen.. dat heb ik redelijk afgeleerd inmiddels.. (al ben ik er nog lang niet, en een deel is misschien ook wel gewoon niet erg om te doen zo nu en dan)
Omdat hij verkering met haar wil.quote:
Ik besta uit onzekerheidquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:00 schreef Aure het volgende:
[..]
ik weet niet, ik hou niet zo van onzekerheid dus ben daar liever gewoon duidelijk in ofzo als ik me ergens onzeker of ongemakkelijk bij voel.
Het "Ik heb het één keer gezegd dus het mag als bekend worden verondersteld" is de grootste misvatting die mannen maken ten opzichte van vrouwen.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze weet donders goed hoe ik over haar denk, dat heb ik een week of wat geleden al uitgesproken na onze halve eerste dramazoen. Ben al uit het vliegtuig gesprongen. Zij heeft de andere helft van de parachute.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:02 schreef Duderella het volgende:
Het "Ik heb het één keer gezegd dus het mag als bekend worden verondersteld" is de grootste misvatting die mannen maken ten opzichte van vrouwen.
Herhaling is de kracht van de liefde steer.
Ik BEDOEL: ik vind je lief. Maar dat komt er dan zo ongeveer daadwerkelijk uit m'n strot.quote:
Tja, als dit over iemand anders zou gaan zou ik deze reactie geven: wat je ook zegt, waar je het ook zegt, het máákt geen ene reet uit. Als ze je leuk vindt, vindt ze je leuk, en zo niet, dan niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:00 schreef Aure het volgende:
[..]
ik weet niet, ik hou niet zo van onzekerheid dus ben daar liever gewoon duidelijk in ofzo als ik me ergens onzeker of ongemakkelijk bij voel.
Ik vind het nogal wat jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:05 schreef golfer het volgende:
Mooie docu trouwens over die zorgboerderij. Respet voor die vrouw die dat opgezet heeft,
En zulke schattige autisten en andere gehandicapten.
Egeltjeswijsheid?quote:
Lekker slapen en morgen snel heen en weer zodat het snel weer gewoon je verdiende vakantie is.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:04 schreef Sunnythesun het volgende:
True @ Dude![]()
Maar goed, ik zou graag een boel willen zeggen en vragen, maar dat lukt me niet zo online geloof ik. Steerke hoop dat je er niet de hele nacht van wakker gaat liggen![]()
Ik ga slapen, morgen Sam naar de kapper brengen en naar mijn werk om een en ander klaar te maken en uit te zoeken waar ik buiten de vakantie geen tijd voor heb![]()
Schop 'm derinquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:03 schreef Memento-Mori het volgende:
Steer de volgende keer kom ik gewoon langs om je te schoppen!
Ben bang dat het niet heel snel gaat zijn, anders had ik het wel gewoon na schooltijd kunnen doen hequote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:06 schreef Duderella het volgende:
[..]
Lekker slapen en morgen snel heen en weer zodat het snel weer gewoon je verdiende vakantie is.
Ja, dat willen we inderdaad heel graag Isa. Vinden we niet alleen normaal, maar zelfs énig.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:05 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, misschien kijk ik er helemaal anders tegen aan, maar Steer heeft al gezegd wat hij voor haar voelt en zij heeft hem al afgewezen. Lijkt mij dat de volgende zet van haar moet komen. Tenzij jullie het normaal vinden dat iemand gepusht wordt om telkens weer z'n hoofd te stoten
Herhaling is tevens het kenmerk van de stumpert die sociaal inept is om een afwijzing te herkennen wanneer het in het rood met rode vlaggetjes beschenen met rode lampen voor hem staat.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:02 schreef Duderella het volgende:
[..]
Het "Ik heb het één keer gezegd dus het mag als bekend worden verondersteld" is de grootste misvatting die mannen maken ten opzichte van vrouwen.
Herhaling is de kracht van de liefde steer.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:03 schreef Memento-Mori het volgende:
Steer de volgende keer kom ik gewoon langs om je te schoppen!
Misschien ben ik ouderwets, maar ik vind eigenlijk dat de vrouw het zich kan veroorloven helemaal geen ego op het spel te zetten. Als er iets overreden moet worden door een tractor, dan maar mijn ego.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:05 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, misschien kijk ik er helemaal anders tegen aan, maar Steer heeft al gezegd wat hij voor haar voelt en zij heeft hem al afgewezen. Lijkt mij dat de volgende zet van haar moet komen. Tenzij jullie het normaal vinden dat iemand gepusht wordt om telkens weer z'n hoofd te stoten
Het lijkt er anders wel op. Mannen vinden het geweldig om steeds weggeduwd te worden als ze een meisje proberen te kussen. Laat Steer vooral zijn gevoel volgen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:09 schreef Duderella het volgende:
Ja, dat willen we inderdaad heel graag Isa. Vinden we niet alleen normaal, maar zelfs énig.
deed hij dat maarquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:09 schreef Isabeau het volgende:
Laat Steer vooral zijn gevoel volgen.
O werkelijk?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Herhaling is tevens het kenmerk van de stumpert die sociaal inept is om een afwijzing te herkennen wanneer het in het rood met rode vlaggetjes beschenen met rode lampen voor hem staat.
En dan? Had hij vast meer tijd om achter andere leuke vrouwen aan te gaan, want dan was L. al gillend weggerend. Als zij ook maar enigszins verliefd of gek op hem was geweest had ze haar kans al lang gepakt. Of leven we nog in de Middeleeuwen waar de ridder door het slijk moet kruipen om de frele jonkvrouw te veroveren?quote:
Niet dát gevoel Steerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoeveel dagen opsluiting staat voor stalken tegenwoordig?
Wij vinden het gewoon een feestje als steer een blauwtje loopt inderdaad. daarom doen wij dit. Wolven in schaapskleren zijn we.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het lijkt er anders wel op. Mannen vinden het geweldig om steeds weggeduwd te worden als ze een meisje proberen te kussen. Laat Steer vooral zijn gevoel volgen.
Nja, ik ben het met je eens hoor.. denk dat hij L wel kan afschrijvenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En dan? Had hij vast meer tijd om achter andere leuke vrouwen aan te gaan, want dan was L. al gillend weggerend. Als zij ook maar enigszins verliefd of gek op hem was geweest had ze haar kans al lang gepakt. Of leven we nog in de Middeleeuwen waar de ridder door het slijk moet kruipen om de frele jonkvrouw te veroveren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |