Oneens, volkomen oneensquote:Op maandag 21 februari 2011 22:36 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Daarom vind ik dat elke burger het recht moet hebben om een wapen te bezitten.
Logistiekquote:Op maandag 21 februari 2011 22:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ben je nu naïef? Los van alle logistiek en waar ze die bommen op zouden moeten gooien, herinner je je Joegoslavië nog? Je kunt als derde land maar niet zomaar bommen gaan gooien als het een binnenlandse aangelegenheid is.
Er waren inderdaad eerder berichten van 'Europees uitziende milities'quote:Op maandag 21 februari 2011 22:37 schreef rakotto het volgende:
Voor de mensen die vragen of buitenlandse huurlingen inderdaad wel aanwezig zijn of niet: Ooggetuigen hebben non-Afrikaanse mercenaries vernomen en soldaten.
Serviers of Italiaen... Het zou me niets verbazen.
Anonymous wordt weer eens misbruikt...quote:Op maandag 21 februari 2011 22:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Via Tor en/of proxies anoniem worden. Googelen op anonops voor instructies. Of instructies vragen in de IRC-channels.
Zoals ik zei: ik KEN het internationale recht wel een beetje.. Desalniettemin vertelt mijn gevoel me nu iets anders. Noem me naief, noem me een watjequote:Op maandag 21 februari 2011 22:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ben je nu naïef? Los van alle logistiek en waar ze die bommen op zouden moeten gooien, herinner je je Joegoslavië nog? Je kunt als derde land maar niet zomaar bommen gaan gooien als het een binnenlandse aangelegenheid is.
"Ik blijf lekker aan, HAHAHAA!"quote:Op maandag 21 februari 2011 22:39 schreef Bartholomaeus het volgende:
It seems Kaddhafi is going to speak on tv
DDossen is nutteloos nu.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:35 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Wat software installeren en dan zullen zij je een doel noemen wat je even in moet stellen en dan doe je mee met een DDOS op hoogst waarschijnlijk Libische overheids sites.
En hoe denk je dat het in Egypte zou zijn gegaan als iedereen vuurwapens zou hebben?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:36 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Maar echte bewijzen so far dus niet.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:38 schreef Tokamak het volgende:
[..]
Er waren inderdaad eerder berichten van 'Europees uitziende milities'
Inderdaad, dubbel gelijk.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:39 schreef YazooW het volgende:
[..]
Anonymous wordt weer eens misbruikt...
De 'eckte' anonymous zou natuurlijk nooit sites van Libie gaan aanvallen omdat het totaal nutteloos is, ze zouden eerder de VN oid aanvallen omdat ze niks doen.
Wat is trouwens het nut om achter een proxy te gaan? Bang dat Khaddafi dalijk voor je deur staat?
also. DDOS vanachter een proxy betekent dat je jezelf DDOSt
1.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:33 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Ik heb gejoint. En wat moet ik nu doen?
Het is inderdaad de eerste keer in een hele lange tijd dat er een voorbeeld is waarbij Amerika's positie te billijken valt (aan de andere kant was het dan weer een hele bloedige burgeroorlog geworden tussen voor en tegenstanders)quote:Op maandag 21 februari 2011 22:36 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Fuck nee. Ik wil vroeg slapen vanavond.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:39 schreef Bartholomaeus het volgende:
It seems Kaddhafi is going to speak on tv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |