Bied hem een breezer aanquote:Op maandag 21 februari 2011 22:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij bent zo'n makkelijke man
Ik zal het ook niet afslaan als ik de kans krijg om het te etenquote:Op maandag 21 februari 2011 22:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben een beetje verslaafd d'ran![]()
fish and chips is ook jummiequote:Op maandag 21 februari 2011 22:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zal het ook niet afslaan als ik de kans krijg om het te eten![]()
Hebben ze dat in Engeland?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zal het ook niet afslaan als ik de kans krijg om het te eten![]()
quote:
Hij is meer van het bier geloof ikquote:
Not my cup of tea als ik eerlijk benquote:
quote:
Ik vind het heerlijkquote:Op maandag 21 februari 2011 22:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Not my cup of tea als ik eerlijk ben![]()
Misschien bij een vis speciaalzaak. Nooit naar gevraagd of gekeken eigenlijkquote:
Van jou?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij is meer van het bier geloof ik![]()
Maar wil jij geen breezer, jongetje?
how much is that marijke in the windowquote:
Hoe zou je dat noemen dan eigenlijk?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien bij een vis speciaalzaak. Nooit naar gevraagd of gekeken eigenlijk![]()
![]()
hebebn ze wel, het heet, damnquote:Op maandag 21 februari 2011 22:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien bij een vis speciaalzaak. Nooit naar gevraagd of gekeken eigenlijk![]()
![]()
quote:
Ik ben niet te koop ja!quote:Op maandag 21 februari 2011 22:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
how much is that marijke in the window
Hèhèquote:Op maandag 21 februari 2011 22:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehehe volgens mij had jij een sloot van dat spul op'
ik krijg dat echt niet weg
Goede vraagquote:Op maandag 21 februari 2011 22:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Hoe zou je dat noemen dan eigenlijk?
the one with the waggly tail?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
how much is that marijke in the window
En ik had al een hele tijd zo'n zin in lekkerbekjesquote:Op maandag 21 februari 2011 22:47 schreef PeZu het volgende:
kibbeling wordt zelfs gemaakt met engels beslag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |