quote:Het blijkt dat er in onze huidige maatschappij vraag is naar een topic als dit...
Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!
Vanaf vandaag kunnen wij al onze zielenroerselen in dit topic kwijt, zonder en passant de welbekende Fok! Movie Trivia-topic-reeks te vervuilen met oeverloos gezwam en zinloos gezwets!
Aldus...hier weer verder!
Mee eensquote:Op maandag 21 februari 2011 22:14 schreef DragonFodder het volgende:
Volgens mij gaat niemand uit zichzelf op die karakternaam komen, Patch.
Heb ik iets gemist?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:20 schreef Patch het volgende:
Toch vreemd dat als ik de karakternamen plaats men wel precies de goede acteur achter de amigo zet...
Nee, is van voor jouw tijd.quote:
Niet interessant?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:50 schreef Doff het volgende:
Ik kan alleen maar gokken op films die ik niet interessant vind.
Planes, Trains and Automobiles
Caddyshack
Fletch
Zulke jeugdige flut.
Je moet 'm echt een keer kijkenquote:
Ja, dat blijkt maar weer! Weer een toevoeging aan mijn toch al zo lange 'to watch'-lijst!quote:
Als je nu eens minder uitgebreid kookt, dan heb je meer tijd voor filmsquote:Op maandag 21 februari 2011 22:33 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Ja, dat blijkt maar weer! Weer een toevoeging aan mijn toch al zo lange 'to watch'-lijst!
Hihi, so true!quote:Op maandag 21 februari 2011 22:36 schreef Patch het volgende:
[..]
Als je nu eens minder uitgebreid kookt, dan heb je meer tijd voor films
quiche ziet er goed uit.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:37 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Hihi, so true!![]()
Net nog gesmuld van een verse, zelfgebakken marmercake, dus daar gaat weer een stukje quality film time!
Niemand wil een nieuw topic aanmaken misschienquote:Op maandag 21 februari 2011 22:40 schreef Patch het volgende:
[..]
quiche ziet er goed uit.
maarre, ik ben nog 5 minuutjes online, dan pas morgenvroeg weer, dus hoop dat er nog wat gaat gebeuren
Dat schoot net ook even door mijn gedachten heen.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:44 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Niemand wil een nieuw topic aanmaken misschien
Ik vond caddyshack erg leuk, lekker melig door Murray. Fletch vond ik de minste, maar ik ben niet zo'n Chevy Chase fan.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:26 schreef Patch het volgende:
[..]
Niet interessant?
Flut?
Dat zijn klassiekers !
Hoewel ik Caddyshack wel de minste van de 3 vindt maar PTAA is een topper en Fletch is zeker niet slecht
Ik weet het antwoord gewoon nietquote:Op maandag 21 februari 2011 22:45 schreef Patch het volgende:
[..]
Dat schoot net ook even door mijn gedachten heen.
Stelletje luilakken !
Site offlinequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |