Kan toch niet? De kijkers zouden de laatste stem moeten hebben.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:10 schreef Soury het volgende:
Krijgen ze vanavond nog de uitslag te horen. Dat zou wel een vosje in het kippenhok zijn
Ja dat was wel heel apart ja, dat je die mensen ook gewoon in beeld zagquote:Op maandag 21 februari 2011 22:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was bij de live toch ook? Gezellig keuvelen met de crew in de exitgang. Amateurs.
Dat was mijn eerste gedachte maar het lijkt er toch niet meer opquote:Op maandag 21 februari 2011 22:10 schreef Deisyy het volgende:
Waarschijnlijk heeft Gerard het hele verhaal verzonnen om een bommetje te leggen
Ze stonden ook niet in de KvdW maar in een andere ruimte tijdens het wachten op de uitslagen. Gerard zei zelf dat er cameramensen met hem hadden gepraat.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is niet waar
We hebben namelijk in die aflevering gezien dat hij het schreef. Toen hij eenmaal het huis verliet, verliet hij het ook echt.
We hebben beelden gezien waarin hij dat boek kreeg in de KvdW. En aangezien die andere 2 pipo's dat blijkbaar neit hebben gehad....
Uitslag waarvan?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:10 schreef Soury het volgende:
Krijgen ze vanavond nog de uitslag te horen. Dat zou wel een vosje in het kippenhok zijn
Was voor want ik weet nog dat ik daar al over zat te mopperen tijdens de uitzending. Opvallend vond ik dat dat alleen jurien een boek moest schrijven over zijn geheimen,quote:Op maandag 21 februari 2011 22:07 schreef terrestrial het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij was het voor de exit en niet daarna. Hij heeft pas toen ze daar met z'n drieen stonden te horen gekregen dat hij weg moest. En dat opschrijven was vooraf in de kvdw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |