Ik zou eerder denken dat Lucinda Williams wel bekend zou moeten zijnquote:Op maandag 14 maart 2011 11:42 schreef cafca het volgende:
[..]
Veel folk-gerelateerd. Veel wazige shit ook wel.
Maar Carole King moet je toch wel kennen, of in elk geval een aantal van haar nummers
Mwah, da's toch meer voor een beperktere doelgroep (wel een goed nieuw album, BTW!), terwijl Carole King toch behoort tot de grotere songwriters uit de popgeschiedenis. You've got a friend, Natural Woman, The Locomotion zijn toch nummers die (bijna) iedereen met een beetje interesse voor muziek wel kent.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:52 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik zou eerder denken dat Lucinda Williams wel bekend zou moeten zijn
Dat klopt toch ook, ik dacht dat "de week" om 12:00 's middags eindigde.quote:Op maandag 14 maart 2011 12:03 schreef Forskneck het volgende:
1 The Black Keys 30
2 Scars on Broadway 15
3 Scar Symmetry 9
4 Metallica 8
5 Guano Apes 5
6 Green Day 4
7 All That Remains 1
7 The Death Letters 1
wat ik gisteravond heb geluisterd staat er niet bij
Ja, je hebt gelijk. Zie het staanquote:Op maandag 14 maart 2011 12:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat klopt toch ook, ik dacht dat "de week" om 12:00 's middags eindigde.
(Experimentele) hip hop en plena en ambient en lo-fi en tropical en nog wat r&b.quote:Top Artists for the week ending Sunday 13 March 2011
1 My Dry Wet Mess 44
2 InfinitiRock 40
2 Dredi 40
4 IV The Polymath 38
5 Los Rakas 32
6 Express Rising 26
7 Mickey Brown 16
8 Frank Ocean 10
9 Bare Girls 7
10 Kuhn 2
11 DJ Mir 1
Eerst natuurlijk de app downloaden.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:17 schreef Paaskonijn het volgende:
Waar kan je de scrobbler aanzetten in itunes? Hij doet niks scrobbelen?
Voorbereiding voor een concert. Was vrij tof. Verder zo'n 200+ France Gall plays op mijn mp3, omdat: obsessie.quote:Dazzled Kid (18 plays)
Welkes? Want ik had er al 1 gedownload?quote:
DAN MOET JE DAT ERBIJ ZEGGEN LUL JIJ BENT DEGENE DIE HULP NODIG HEEFT.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Welkes? Want ik had er al 1 gedownload?.
Oh god, dan nog liever alles handmatig overtypen op een toetsenbord zonder toetsen.quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:20 schreef MASD het volgende:
Oh god, dan nog liever alles handmatig overtypen op een toetsenbord zonder toetsen.
Yep... Het moet maar.quote:
Die vent die bij Pink Floyd zat in het begin...quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:23 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Yep... Het moet maar.
Syd Barrett, is dat niet die vent die bij Pink Floyd zat in het begin? Ik heb nog nooit solowerk van hem gehoord, is het wat?
Ok, je hebt gelijk, ongelukkige woordkeus.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die vent die bij Pink Floyd zat in het begin...
Iets meer respect graag, de oprichter en brein achter Pink Floyd lijkt me gepaster.
Ze hebben zeker een paar aardige albums afgeleverd zonder hem. Voor dat album was hij wel de inspiratie ja.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:35 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ok, je hebt gelijk, ongelukkige woordkeus.Hoewel ze toch ook best een paar aardige albums hebben afgeleverd zonder hem.
Voor het album Wish you were here was hij dan wel weer de inspiratie, toch?
Nee, waarom zou je?quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:29 schreef Norrage het volgende:
Zelfs met niet IE is het makkelijk kopieerbaar. Dan moet je gewoon even een paar keer op backspace drukken om wat extra regels weg te halen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |