je bent niet de enigequote:Op maandag 21 februari 2011 22:16 schreef Bartholomaeus het volgende:
Echt zo vreemd: ik ben echt de enige in mijn vriendenkring en kennisenkring die het nieuws uit het MO heel erg goed volgt. Niemand kan het boeien. Ze hebben het liever op Secret Story.
Ik vind het zo een druiper.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:17 schreef YazooW het volgende:
Die foto van Rosenthal bij Nieuwsuur, echt zo van: Kijk mij dan macht hebben jonge!
In London?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nu in London gaat terug naar Den Haag
Enige stabiele regering daar?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn goede foute moslims....
Ach, Secret Story bedoelde ik meer als voorbeeld. Ze kijken liever voetbal enz.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:17 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Mooi moment om die vrienden te laten vallenNee serieus, mijn vrienden boeid het ook minder maar ze kijken iig niet the secret story. Een deel van mijn vrienden is gewoon goed op de hooge alleen zijn ze niet zo fanatiek dat ze elk topic op fok volgen.
Niemand om me heen wist dat er überhaupt iets aan de hand was in Libië. Treurig gewoon, zoveel desinteresse.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:16 schreef Bartholomaeus het volgende:
Echt zo vreemd: ik ben echt de enige in mijn vriendenkring en kennisenkring die het nieuws uit het MO heel erg goed volgt. Niemand kan het boeien. Ze hebben het liever op Secret Story.
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:17 schreef YazooW het volgende:
Die foto van Rosenthal bij Nieuwsuur, echt zo van: Kijk mij dan macht hebben jonge!
Er zijn nog genoeg andere gekken op deze aardkloot die hem wel willen helpen; zoals die malloot in Caracas bv.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:08 schreef Ryan3 het volgende:
Iig is Gadaffi volledig geïsoleerd, diplomatiek gezien.
Het is dus feitelijk afgelopen met hem...
Macht en rijkdom OK, maar eer?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:17 schreef yavanna het volgende:
[..]
Dat zullen de mensen zijn die niet graag hun 'eer', macht en rijkdom kwijt willen raken.
Vind het wel goed dat er iemand met een beetje uitstraling zit. Anders krijg je nooit iets voor elkaar.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:20 schreef bokaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als er iemand is die van mij per direct op mag stappen... (kotssmiley)
Laten we ome Berlusconi dan ook meteen afzetten.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:21 schreef Ryan3 het volgende:
Italiaanse huurlingen in Tripoli, shooting randomly at protestors: Nieuwsuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |