ja leuk manquote:Op maandag 21 februari 2011 21:26 schreef Sperma het volgende:
ik hoop dat je door een kip in je hol word genomen en dat joran van de sloot jou in het meertje van anderhalve meter diep gooit en dan een krokodil zijn piemol likt
Dan meoten ze maar beseffen dat het zo niet verder kan, murp sluit de verkeerde topics en softy doet niksquote:Op maandag 21 februari 2011 21:27 schreef trolololo het volgende:
Nee dit gaat niet werken.
Hij is weg en dat was (gedeeltelijk) zijn keuze.
Wel heeft ONZ een nieuwe moderator nodig, er is zoveel klotebagger...
Dit, vooral dat laatste.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:27 schreef trolololo het volgende:
Nee dit gaat niet werken.
Hij is weg en dat was (gedeeltelijk) zijn keuze.
Wel heeft ONZ een nieuwe moderator nodig, er is zoveel klotebagger...
En SwJ had geen zin meer.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:28 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Dan meoten ze maar beseffen dat het zo niet verder kan, murp sluit de verkeerde topics en softy doet niks
Nee, ik hoop dat jullie dar beseffen dat radio onzin leuk was door de variatie aan dj's, nu is het pure kenker, dood aan draakjequote:Op maandag 21 februari 2011 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ga je relnichten omdat onzin radio je tegenwerkt?
Nee, en het is HSG-Bomberquote:Op maandag 21 februari 2011 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En SwJ had geen zin meer.
Dus ga lekker pissebedden.
-
-
O ben je trouwens een vriendje van HSB-Bomber?
Prankcall tijdperkquote:Op maandag 21 februari 2011 21:30 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Nee, ik hoop dat jullie dar beseffen dat radio onzin leuk was door de variatie aan dj's, nu is het pure kenker, dood aan draakje
Is onzin radio je leven dat je wil draaien?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:30 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Nee, ik hoop dat jullie dar beseffen dat radio onzin leuk was door de variatie aan dj's, nu is het pure kenker, dood aan draakje
Jij begint erover.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is onzin radio je leven dat je wil draaien?
Ik snap niks van wat je nu zegt, kan je het uitleggen?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is onzin radio je leven dat je wil draaien?
Omdat ik je haat zeg ik niks als uitlegquote:Op maandag 21 februari 2011 21:31 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik snap niks van wat je nu zegt, kan je het uitleggen?
Dikke mindfuck bij SwJ!!!!quote:Op maandag 21 februari 2011 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar kort samengevat:
Wat wil je hiermee beginnen als SuperwormJim zelf besloten heeft om niet door te gaan?
Dit.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar kort samengevat:
Wat wil je hiermee beginnen als SuperwormJim zelf besloten heeft om niet door te gaan?
Ik mis jouw topics hier!quote:
Waarom jouw haat? Toch niet omdat ik draakje haat, dat zou wel heel triest zijnquote:Op maandag 21 februari 2011 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat ik je haat zeg ik niks als uitleg
quote:Op maandag 21 februari 2011 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar kort samengevat:
quote:Op maandag 21 februari 2011 21:28 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Dan meoten ze maar beseffen dat het zo niet verder kan, murp sluit de verkeerde topics en softy doet niks
Dat niet, maar waarom zo afgedankt?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:35 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Waarom jouw haat? Toch niet omdat ik draakje haat, dat zou wel heel triest zijn
Hoe kunnen tong80's topics leuk zijn als ze niet na 20 posts gesloten wordenquote:Op maandag 21 februari 2011 21:34 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik mis jouw topics hier!
Hoe kunnen we je inspireren tong?
Verkeerde antwoord, SwJ wil niet meer, dus wat wil je eraan beginnen? HIJ KOMT TOCH NIET TERUUGquote:
Mij moderator maken.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verkeerde antwoord, SwJ wil niet meer, dus wat wil je eraan beginnen? HIJ KOMT TOCH NIET TERUUG
Waarom die PI?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verkeerde antwoord, SwJ wil niet meer, dus wat wil je eraan beginnen? HIJ KOMT TOCH NIET TERUUG
Hij wil toch niet!quote:Op maandag 21 februari 2011 21:37 schreef Crimyclown het volgende:
Heb je SwJ al gevraagd of hij wel terug wil?
SwJ wil wel terug, alleen als hij achter de schermen niet geaccepteert word dan schiet het niet op, ook reden waarom ik bij radio onzin gestopt ben. Dat is niet de enige reden trouwensquote:Op maandag 21 februari 2011 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boeit mij de PI wat? ZEG GEWOON WAAROM OLIEBOL
Dus nu ga je als een baby janken? Ga dan weg als je het hier niet fijn vindquote:Op maandag 21 februari 2011 21:38 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
SwJ wil wel terug, alleen als hij achter de schermen niet geaccepteert word dan schiet het niet op, ook reden waarom ik bij radio onzin gestopt ben.
Ik jank niet als een baby, ik kaart het alleen even aan, dat over SwJ. Jij bent hier degene die over de radio begintquote:Op maandag 21 februari 2011 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dus nu ga je als een baby janken? Ga dan weg als je het hier niet fijn vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |