ja leuk manquote:Op maandag 21 februari 2011 21:26 schreef Sperma het volgende:
ik hoop dat je door een kip in je hol word genomen en dat joran van de sloot jou in het meertje van anderhalve meter diep gooit en dan een krokodil zijn piemol likt
Dan meoten ze maar beseffen dat het zo niet verder kan, murp sluit de verkeerde topics en softy doet niksquote:Op maandag 21 februari 2011 21:27 schreef trolololo het volgende:
Nee dit gaat niet werken.
Hij is weg en dat was (gedeeltelijk) zijn keuze.
Wel heeft ONZ een nieuwe moderator nodig, er is zoveel klotebagger...
Dit, vooral dat laatste.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:27 schreef trolololo het volgende:
Nee dit gaat niet werken.
Hij is weg en dat was (gedeeltelijk) zijn keuze.
Wel heeft ONZ een nieuwe moderator nodig, er is zoveel klotebagger...
En SwJ had geen zin meer.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:28 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Dan meoten ze maar beseffen dat het zo niet verder kan, murp sluit de verkeerde topics en softy doet niks
Nee, ik hoop dat jullie dar beseffen dat radio onzin leuk was door de variatie aan dj's, nu is het pure kenker, dood aan draakjequote:Op maandag 21 februari 2011 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ga je relnichten omdat onzin radio je tegenwerkt?
Nee, en het is HSG-Bomberquote:Op maandag 21 februari 2011 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En SwJ had geen zin meer.
Dus ga lekker pissebedden.
-
-
O ben je trouwens een vriendje van HSB-Bomber?
Prankcall tijdperkquote:Op maandag 21 februari 2011 21:30 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Nee, ik hoop dat jullie dar beseffen dat radio onzin leuk was door de variatie aan dj's, nu is het pure kenker, dood aan draakje
Is onzin radio je leven dat je wil draaien?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:30 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Nee, ik hoop dat jullie dar beseffen dat radio onzin leuk was door de variatie aan dj's, nu is het pure kenker, dood aan draakje
Jij begint erover.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is onzin radio je leven dat je wil draaien?
Ik snap niks van wat je nu zegt, kan je het uitleggen?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is onzin radio je leven dat je wil draaien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |