Hmm waar ik vind dat de VVD eerlijker moet doen is het onderwijs. Ik heb op 9 juni met volle overtuiging op de VVD gestemd maar de maatregelen die ze nu gaan nemen waren toen nog half aangekondigd. De maatregelen die er zijn nu zijn niet per definitie slecht, maar wel erg onzorgvuldig. Dat wil zeggen: een student is een student, zonder onderscheid tussen techniekstudenten, studenten met een beperking, etc. Daar is de VVD niet voorzichtig genoeg mee vind ik.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:27 schreef pberends het volgende:
[..]
VVD moet inderdaad eerlijker doen, ze willen gewoon dat de verschillen groter worden en dat de rijken beter beloond worden. Allemaal leuk, maar zeg dat dan ook gewoon.
Je zegt het of je vindt dat andere politieke partijen die niet krijgen.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:38 schreef golfer het volgende:
Vanavond in het kader van de Politieke Zendtijd voor de VVD:
De leiders daarvan worden zelden 2 dagen voor de verkiezingen als enige gast uitgenodigd.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:39 schreef Arcee het volgende:
Je zegt het of je vindt dat andere politieke partijen die niet krijgen.
Excellentie hč.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:05 schreef Eenskijken het volgende:
rutte wordt tot nu toe niet echt hard aangepakt.. 'als u het goed vindt'. Je zou er bijna 'o edele' achter horen.
Kok werd de dag voor de verkiezing bij Barend en Van Dorp uitgenodigd..quote:Op maandag 28 februari 2011 22:12 schreef golfer het volgende:
[..]
De leiders daarvan worden zelden 2 dagen voor de verkiezingen als enige gast uitgenodigd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Loop ik me ook aan te ergeren. Voorspelbaar weer.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:25 schreef Stiggie het volgende:
Goh... P&W gaat alleen maar over wilders praten
De belegen variant helaas.quote:
Mwah. Ik vind dat het inhoudelijke verhaal kennelijk totaal niet belangrijk is. Witteman stelt een vraag, en pas na drie keer geeft hij een reactie dat een beetje op een antwoord op die vraag lijkt.quote:
Dat is een beetje de essentie van de politiekquote:Op maandag 28 februari 2011 23:38 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Mwah. Ik vind dat het inhoudelijke verhaal kennelijk totaal niet belangrijk is. Witteman stelt een vraag, en pas na drie keer geeft hij een reactie dat een beetje op een antwoord op die vraag lijkt.
dat is altijd zo. vind het bij rutte nog wel meevallen. hij geeft nog wel antwoord.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:38 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Mwah. Ik vind dat het inhoudelijke verhaal kennelijk totaal niet belangrijk is. Witteman stelt een vraag, en pas na drie keer geeft hij een reactie dat een beetje op een antwoord op die vraag lijkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |