haha nee iddquote:
Ik kan niet slapen, en slapen is veel te kortquote:Op maandag 21 februari 2011 21:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Slapen werkt meestal wel heel goed
Mooi zoquote:Op maandag 21 februari 2011 21:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Goeduitstekend zelfs
met jou? HLO al afgemaakt? of?
Ik vind ze wel grappig eigenlijkquote:Op maandag 21 februari 2011 21:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
haha nee idd
men baggert hier helemaal niet (de niet klonen bedoel ik heh )
Ik ben hier ook te oud voorquote:Op maandag 21 februari 2011 21:11 schreef Californium het volgende:
Whaaaaaaa!
Ik ben te oud hiervoor...Het gaat me te snel af
O? Wrom? Hoe is het verder?quote:
Oeiquote:
Kusje op je hoofdpijnquote:
Oeiquote:Op maandag 21 februari 2011 21:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oei
Oja dat mag ik niet zeggen
Gewoon rustig gaan liggen en niet piekeren of zoquote:Op maandag 21 februari 2011 21:11 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik kan niet slapen, en slapen is veel te kort
mja ik vind ook niet altijd alles leuk hier maar goed als anderen een keer iets doen dan moet het gelijk stoppen want boehoe het is niet leuheuk.quote:
Te ziek om verder te gaan, en dat is gelijk antwoord op beide vragenquote:
Zag dokter Oei er zo uit?quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 21:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja ik vind ook niet altijd alles leuk hier maar goed als anderen een keer iets doen dan moet het gelijk stoppen want boehoe het is niet leuheuk.
het is niet alsof het hele topic door gaat of continu in elk topic
Dat lukt nietquote:Op maandag 21 februari 2011 21:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon rustig gaan liggen en niet piekeren of zo
quote:Op maandag 21 februari 2011 21:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Te ziek om verder te gaan, en dat is gelijk antwoord op beide vragen
Ik heb niet eens gezegd wat ik met kloonparadijs bedoeldequote:Op maandag 21 februari 2011 21:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja ik vind ook niet altijd alles leuk hier maar goed als anderen een keer iets doen dan moet het gelijk stoppen want boehoe het is niet leuheuk.
het is niet alsof het hele topic door gaat of continu in elk topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |