ja dat is wel beter jaquote:Op maandag 21 februari 2011 21:28 schreef Muck het volgende:
[..]
Ben allang blij dat ze niet meer nodig zijn
Nee, want als ik erin spring is het zwembad gelijk leegquote:Op maandag 21 februari 2011 21:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
Klaar met de kloons, tijd voor leuke dingenKom, gaan we een bommetje maken met z'n allen in het zwembad van Sym's moeder
Naaktquote:Op maandag 21 februari 2011 21:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
Klaar met de kloons, tijd voor leuke dingenKom, gaan we een bommetje maken met z'n allen in het zwembad van Sym's moeder
klonen zijn al een eeuw weg hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 21:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoezo doe ik nu weer schijnheilig dan? Ik zei toch al dat met af en toe klonen niks mis is? En ik post echt geen topics vol met kloons hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 21:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
niks maar weet zeker dat jij en MPG af en toe de zooi op stelten zetten met kloons. En dat mag maar doe dan niet nu schijnheilig.
Zwemmen is wel het laatste waar ik nu zin in hebquote:Op maandag 21 februari 2011 21:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
Is goed, wie het hoogst komt?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:Op maandag 21 februari 2011 21:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, want als ik erin spring is het zwembad gelijk leeg
Be my guest, ik film welquote:
Met wie spring je tegelijk dan?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, want als ik erin spring is het zwembad gelijk leeg
weet ik maar beide heren doen nu verbaasd dat er gekloont is maar zelf zijn ze meesters. Dat is het enige dat ik opmerk.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
volgens mij zei ik dat ik ze zat was hoor
MPG.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Met wie spring je tegelijk dan?
verbaasd?!?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
weet ik maar beide heren doen nu verbaasd dat er gekloont is maar zelf zijn ze meesters. Dat is het enige dat ik opmerk.
Nooouuuu... je dreigde wel met een banquote:Op maandag 21 februari 2011 21:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoezo doe ik nu weer schijnheilig dan? Ik zei toch al dat met af en toe klonen niks mis is? En ik post echt geen topics vol met kloons hoor.
Alweer?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Grootheidswaanzin ftw
![]()
[..]
Be my guest, ik film wel
Ja, maar het gezeur eromheen blijkbaar nietquote:
Dan maken we er voor jou een eucalyptus badje vanquote:Op maandag 21 februari 2011 21:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zwemmen is wel het laatste waar ik nu zin in heb
Ik volg welquote:
nou ja jullie doen beide erg verbaasd over een oud fenomeenquote:Op maandag 21 februari 2011 21:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoezo doe ik nu weer schijnheilig dan? Ik zei toch al dat met af en toe klonen niks mis is? En ik post echt geen topics vol met kloons hoor.
Wat? ik ben keibreed hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 21:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Grootheidswaanzin ftw
![]()
[..]
Be my guest, ik film wel
Die is toch ook niet dik?quote:
Haha, één per dag is genoegquote:Op maandag 21 februari 2011 21:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan maken we er voor jou een eucalyptus badje van
quote:
snel doe de konijn wordt een koe dansquote:Op maandag 21 februari 2011 21:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar het gezeur eromheen blijkbaar niet
Daar gaat het je mee lukkenquote:
Is goedquote:Op maandag 21 februari 2011 21:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar het gezeur eromheen blijkbaar niet
[..]
Dan maken we er voor jou een eucalyptus badje van
[..]
Ik volg wel![]()
Whut?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
snel doe de konijn wordt een koe dans![]()
![]()
![]()
Zekerquote:Op maandag 21 februari 2011 21:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar gaat het je mee lukken
[..]
Is goed![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |