quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:16 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
GRAPJEEEEEE111 Hhahahahahahah
Ga bier zuipen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:18 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Grapje dat dat grapje en dan dat grapje daarin een grapje was, ik ben stiekem toch niet ziek
Merel komt niet Paulus... Dat wordt een ander wijf krikken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:23 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Giller dat iedereen af gaat zeggen nu
Als ik er wel was geweest, dan was dat sowieso alsnog niet gebeurdquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:24 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Merel komt niet Paulus... Dat wordt een ander wijf krikken.
Dan neem ik Myraela maarquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:24 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Merel komt niet Paulus... Dat wordt een ander wijf krikken.
Ik heb dan ook gewoon een drukke studie...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:23 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Giller dat iedereen af gaat zeggen nu
Trolololololoquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:41 schreef trolololo het volgende:
Ik weet niet zeker of ik kan komen hoor hmmmm....
Ik heb een beetje overgegeven bij die gedachte. Een klein beetje maar (?), van de rest was ik me niet meer bewust.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:28 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Dan neem ik Myraela maar
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik heb een beetje overgegeven bij die gedachte. Een klein beetje maar (?), van de rest was ik me niet meer bewust.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ben ziek.. miss kom ik niet
JIJ!!quote:
Ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |