quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:08 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Ik drink alleen maar baileys
 _!
_!

Als iemand vervoer richting Rotterdam nodig heeft, kan die wel met mij meerijden.
 Als iemand vervoer richting Rotterdam nodig heeft, kan die wel met mij meerijden.

Het centrum ligt nogal open. Overal werkzaamheden...quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:50 schreef robdriessen het volgende:
Effe puzzele: kom met auto uit Eindhoven en na Utrecht weer door naar Schiedam. Wordt vrees ik toch parkeren in Vredenburg of Moreelsepark. Nachtje doortrekken laat ik over aan de jeugd van tegenwoordigAls iemand vervoer richting Rotterdam nodig heeft, kan die wel met mij meerijden.

Ja en de parkeergarage om de hoek bij Stairway is 7 maanden dicht ivm verbouwing las ik op de site van de beheerder. Right? Rijnkade of zo heet die?quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:53 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Het centrum ligt nogal open. Overal werkzaamheden...

Oh kom jij ookquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:07 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ja en de parkeergarage om de hoek bij Stairway is 7 maanden dicht ivm verbouwing las ik op de site van de beheerder. Right? Rijnkade of zo heet die?

Ik zie dat je je enthousiasme nauwelijks in toom kan houden. :pquote:

quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:09 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik zie dat je je enthousiasme nauwelijks in toom kan houden. :p

Die is afgesloten ja. Je kan nog wel parkeren bij Parking Springweg dacht ik.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:07 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ja en de parkeergarage om de hoek bij Stairway is 7 maanden dicht ivm verbouwing las ik op de site van de beheerder. Right? Rijnkade of zo heet die?

Je zou het ook kunnen sparen om wat meubels te kopenquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet op de centjes letten dus ik moet wel aan het bier
Van bavaria ga ik kotsen, weet ik nu al
 .
.

Ja of ze doet er even wat langer over en haar even een uitje gunnen.. ze heeft al genoeg in een gevangenis geleefdquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:20 schreef Broder het volgende:
[..]
Je zou het ook kunnen sparen om wat meubels te kopen.

knetter en ik nemen ook zondag de eerst trein terug. Das dezelfdequote:Op woensdag 23 februari 2011 11:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah naar Emmen dus niet. Dan moet ik tot 8 uur 's ochtends wachten
Maar heb al een andere oplossing

Maar ik ga niet met de trein terugquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:36 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
knetter en ik nemen ook zondag de eerst trein terug. Das dezelfde

Met dat probleem zat ik ook.. daarom ga ik met de trein.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:13 schreef Driepink het volgende:
oke, waar the fuck moet ik mn auto parkeren dan?
ik ben dus totaal niet bekend in utrecht..

quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:31 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Met dat probleem zat ik ook.. daarom ga ik met de trein.
 heb kaartjes al gekocht.. aanbieding bij kruidvat

trein gebruikenquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:31 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Met dat probleem zat ik ook.. daarom ga ik met de trein.

Veiligste is een parkeergarage. Moreelsepark of Vredenburg. Wel 3 euro per uur, maar goed. Liever daar dan op straat. Check je TomTom of anders Google Maps.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:13 schreef Driepink het volgende:
oke, waar the fuck moet ik mn auto parkeren dan?
ik ben dus totaal niet bekend in utrecht..

Maar das toch voor 1 dag?quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]

ik laat myraela wel mensen bellen enzoquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:29 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Veiligste is een parkeergarage. Moreelsepark of Vredenburg. Wel 3 euro per uur, maar goed. Liever daar dan op straat. Check je TomTom of anders Google Maps.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |