quote:
Nee denk het nietquote:Op maandag 21 februari 2011 23:58 schreef Myraela het volgende:
Klopt die lijst van mensen die komen echt?
Ik mag hopen van wel. Heb alle 300 posts in het vorige topic doorgespit om deze lijst te updaten.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:58 schreef Myraela het volgende:
Ik mag hopen van wel. Heb alle 300 posts in het vorige topic doorgespit om deze lijst te updaten.quote:
Ik mag hopen van wel. Heb alle 300 posts in het vorige topic doorgespit om deze lijst te updaten.quote:
Van mij is het inmiddels ook zeker, dus ik kan naar bovenquote:Op maandag 21 februari 2011 23:58 schreef Myraela het volgende:
quote:
Ja en nu dan echt naar zekerquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 07:54 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Van mij is het inmiddels ook zeker, dus ik kan naar boven
quote:
Yay tof.quote:
Stairway is voor iedereen openquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:33 schreef HappyBob het volgende:
Is dit alleen voor mensen die in het onz-radio topic posten? Ik ben dat weekend namelijk al in Utrecht [ afbeelding ]
Kom ook langs danquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:33 schreef HappyBob het volgende:
Is dit alleen voor mensen die in het onz-radio topic posten? Ik ben dat weekend namelijk al in Utrecht [ afbeelding ]
Welkom sowieso. Iedereen is welkom. Alleen geen idee hoe de kroegen daar over denkenquote:
Nee hoor, jij bent ook welkom natuurlijkquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:33 schreef HappyBob het volgende:
Uiteraard wel geheel op eigen risicoquote:
Allemaal toch?quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:32 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Welke meisje bleef nou bij mij overnachten? Ben het ff vergeten
ik!!!1quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:32 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Welke meisje bleef nou bij mij overnachten? Ben het ff vergeten
quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:37 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Er blijft al een gozer bij me pitten, meer hoef ik er niet in m'n huis
Ik ga sowieso tot 5 uur uitquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Het is toch niet zo dat de meesten rond 12 uur al afhaken vanwege de trein he?
Neem je een nachtbus? Naar Lunetten gaan geen nachtbussen en naar Zeist wel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:39 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Ik ga sowieso tot 5 uur uit, waarschijnlijk dus in Derrick, vind jij ook een leuke kroef/danscafe het is namelijk vanaf 21 jaar en alleen maar leuke klassiekers uit jaren 80,90
Ik zie wel waar ik allemaal terechtkom zaterdagquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:39 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Ik ga sowieso tot 5 uur uit, waarschijnlijk dus in Derrick, vind jij ook een leuke kroef/danscafe het is namelijk vanaf 21 jaar en alleen maar leuke klassiekers uit jaren 80,90
Tis niet echt mijn kopje thee, ik ga liever naar kroegen waar van alles en nog wat komt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:40 schreef Ragboer het volgende:
IK LEES NET DAT PAULUS DE BEURS HAAT! WAT IS MET DEZE?
Neem je een nachtbus? Naar Lunetten gaan geen nachtbussen meer en naar Zeist wel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:41 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Tis niet echt mijn kopje thee, ik ga liever naar kroegen waar van alles en nog wat komt.
Laatste nachtbus of anders taxiquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:42 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Neem je een nachtbus? Naar Lunetten gaan geen nachtbussen meer en naar Zeist wel.
Laatste nachtbus gaat kwart over 5 dacht ik.quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:42 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Laatste nachtbus of anders taxi
Niet, ik dacht 4.20 uur uit mn hoofd. Maar soms vergeten we die, omdat we dan turkse pizza's etenquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:43 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Laatste nachtbus gaat kwart over 5 dacht ik.
O ja, zaterdag. Ik zat ff met donderdag in mijn hoofd./quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:44 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Niet, ik dacht 4.20 uur uit mn hoofd. Maar soms vergeten we die, omdat we dan turkse pizza's eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |