LOVESTORY!quote:Op maandag 21 februari 2011 20:36 schreef SaladShaker het volgende:
Vinden jullie Laura nu leuk om haar uiterlijk? Of ook om haar innerlijk?
Zo ja, beschrijf eens iets leuks.Want ik zie het obviously niet.
Ik zou het een stunt vinden omdat niemand dat verwacht. Types als Sharon enzo zijn er zeker van dat Cynthia eruit moet. Ze vroeg Sofia zelfs om - als ze weggaat - pas vrijdag weg te gaan omdat anders Cynthia misschien gematst wordt en mag blijven.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:39 schreef Haque het volgende:
Gelukkig denkt Fok er hetzelfde als ik over, Aafke eruit
Laura zit met een leuk dilemma. Dat maakt het interessant. Ze is eigenlijk een beetje verliefd op Alex, maar kan dat niet laten merken vanwege haar missie met Guidoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:19 schreef Woelli het volgende:
Wat is er zo leuk aan Laura?
Wat heeft zij nou in het huis gedaan, dan alleen maar Alex op te geilen en zich niet houden aan haar geheim.
En denk dat dat de reden ook is dat ze er niet uit gaat ook al heeft ze de stemmen tegen, net als Gerard op 1 na heeft iedereen op hem gestemd om hem eruit te krijgen.. zulke mensen blijven juist zittenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:24 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Laura zit met een leuk dilemma. Dat maakt het interessant. Ze is eigenlijk een beetje verliefd op Alex, maar kan dat niet laten merken vanwege haar missie met Guido
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |