Hoe irritant zijn ze?quote:
Zenden ze dat weer uit ja?quote:
Och erm...quote:Op maandag 21 februari 2011 19:49 schreef milka82 het volgende:
Nou,daar zit je dan.... heb je afgelopen zaterdag haar verjaardag gevierd,ligt ze nu in het ziekenhuis met een sonde. T arme schaap,buikgriep wat maar niet stopt
Naast me zit een meisje dat het afgelopen half uur drie keer telefoon kreeg en hetzelfde verhaal vertelde. Er was een WONDER gebeurd, een WONDER! Uiteindelijk bleek dat ze haar mp3 speler weer had gevonden...quote:Op maandag 21 februari 2011 21:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoe irritant zijn ze?
Bwuh, I fail at planning.
Straks nog even fijn in bad kruipen.
Fijn.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:26 schreef Mss het volgende:
[..]
Naast me zit een meisje dat het afgelopen half uur drie keer telefoon kreeg en hetzelfde verhaal vertelde. Er was een WONDER gebeurd, een WONDER! Uiteindelijk bleek dat ze haar mp3 speler weer had gevonden...!
Achter me zit een gezin met kinderen die enorm enthousiast en hyper zijn en volgens mij nog nooit een trein hebben gezien...
Oeh, bah.... schrikken!!quote:Op maandag 21 februari 2011 22:49 schreef Stormqueen het volgende:
holy guacemoly, werd net aangebeld, staat een student van het studentenhuis een paar huizen verderop hyperventilerend en huilend aan de deur. Had z'n huisbaas hem bedreigd en zijn telefoon afgepakt enzopolitie is er nu bij, gelukkig, maar gatverdamme
Waarom he? of all the doors in your street...bellen ze bij jou aan?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:49 schreef Stormqueen het volgende:
holy guacemoly, werd net aangebeld, staat een student van het studentenhuis een paar huizen verderop hyperventilerend en huilend aan de deur. Had z'n huisbaas hem bedreigd en zijn telefoon afgepakt enzopolitie is er nu bij, gelukkig, maar gatverdamme
Whut? Die huisbaas had hem zomaar bedreigd, of?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:49 schreef Stormqueen het volgende:
omdat hier altijd licht brandt denk ikquote:Op maandag 21 februari 2011 22:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Waarom he? of all the doors in your street...bellen ze bij jou aan?![]()
Ge-zellig!!quote:Op maandag 21 februari 2011 22:52 schreef Stormqueen het volgende:
huisbaas wil ze uitzetten, student gaat niet akkoord, huisbaas haalt brede kale matties erbij en de poppen dansen
Ik zie het helemaal voor mequote:Op maandag 21 februari 2011 22:52 schreef Stormqueen het volgende:
huisbaas wil ze uitzetten, student gaat niet akkoord, huisbaas haalt brede kale matties erbij en de poppen dansen
lekker goedkope wiet!quote:Op maandag 21 februari 2011 22:56 schreef Stormqueen het volgende:
student is nu bij de pliesies.
Maar als die huisbaas ze per 1 maart weg wil hebben ben ik wel erg benieuwd wat de fuck hij in dat huis wil gaan zetten. Ik zit niet te wachten op een criminele kampsjakenshelter een paar deuren verderop
Positive thinkingquote:
Het verschil tussen recht hebben en recht krijgen zit 'em inderdaad vaak in die brede kale matties.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:52 schreef Stormqueen het volgende:
Kop op meisquote:Op maandag 21 februari 2011 23:11 schreef Lindytje het volgende:
Ik zie echt als een berg op tegen morgen... Het meisje dat zaterdagnacht een einde aan haar leven heeft gemaakt, zat ook bij BFF en mij op de visagie-opleiding. En we hadden al maar een klasje van vijf man.. nu nog maar vier...
Bah, helemaal geen zin in visagie nu.
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:11 schreef Lindytje het volgende:
Ik zie echt als een berg op tegen morgen... Het meisje dat zaterdagnacht een einde aan haar leven heeft gemaakt, zat ook bij BFF en mij op de visagie-opleiding. En we hadden al maar een klasje van vijf man.. nu nog maar vier...
Bah, helemaal geen zin in visagie nu.
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:11 schreef Lindytje het volgende:
Ik zou inderdaad best een keer over mogen slaan, maar dan komt de klap volgende week en laat ik BFF alleen. Ik denk dat ze me morgen wel nodig zal hebben...quote:Op maandag 21 februari 2011 23:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Kop op meis
En trouwens je mag best een keertje overslaan hoor. Niemand zal het je kwalijk nemen toch?
Ik weet niet of de docente het al wel weet... Zondag was ze niet te bereiken en ik weet niet of bff het nog een keer geprobeerd heeft..quote:Op maandag 21 februari 2011 23:19 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het vrij bizar dat het uberhaupt doorgaat als 1 van de leerlingen net dood en nog niet eens begraven is
Ik weet niet of ze al bereikt is of niet.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:24 schreef Stormqueen het volgende:
en als je daar dan dinsdag heen gaat en ze vraagt waar dat meisje is? Dan zeggen dat ze er niet is omdat ze 3 dagen geleden zelfmoord heeft gepleegd? Dat lijkt me helemaal smaakloos eerlijk gezegd. Ik zou niet gaan en die lerares koste wat kost tijdig verwittigen hoor!
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:32 schreef Lindytje het volgende:
Ja... nu is de sfeer er daar ook wel zo naar dat ik denk dat dat heel respectvol kan gaan morgen. Ik zie ons ook niet vrolijk make-uppen nee.
nouja, nevermind. Sorry, heb geen zin meer om er over te 'discussiëren'.
Succes meis, hopelijk kom je een beetje tot rustquote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:15 schreef AmNaBa het volgende:
Knuf voor Lyn
En voor iedereen die daar behoefte aan heeft.
Gister bezwaarschrift geschreven (althans) zus van BFF
Zo kopieeren en op de post
En dan meteen door naar mijn tante
daar blijf ik een weekje,
even er tussen uit
Tot volgende week weer
Dat jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:18 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Succes meis, hopelijk kom je een beetje tot rust
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:05 schreef Sharana_LV het volgende:
mogguh
puckzzz en dc jullie lakjes gaan op de bus!
quote:
Zohee!!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:37 schreef Sharana_LV het volgende:
Jezus wat een rookwolken!!! mooi uitzicht vanaf mijn werkplek!
http://www.at5.nl/artikel(...)emisch-opslagbedrijf
Mja tot nu toe is het steeds "er zijn geen chemische stoffen vrijgekomen"quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Zohee!!
Ik ben benieuwd wat ze dadelijk op het nieuws zeggen....
Verrek, dus daar is die zwarte walm van.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:37 schreef Sharana_LV het volgende:
Jezus wat een rookwolken!!! mooi uitzicht vanaf mijn werkplek!
http://www.at5.nl/artikel(...)emisch-opslagbedrijf
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verrek, dus daar is die zwarte walm van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Als we niks meer horen, weten we genoeg.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:57 schreef Loqi het volgende:
Update 13.55 uur
Bedrijven rondom de brand zijn ontruimd en ook bedrijven in een grotere omtrek worden nu uit voorzorg ontruimd. RTV N-H heeft dit nieuws bevestigd.
mag jij nog blijven zitten Sharana?
ik vind barbapappas verschrikkelijkquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
I haz Barbarapapa's
[ afbeelding ]
Daar rijen toch van die jongerenvrachtbussen heen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb voor vrijdag twee kaartjes gewonnen voor girls love dj's in de time out in gemert maar heb geen idee hoe de fuck ik daar kom en met wie
Jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daar rijen toch van die jongerenvrachtbussen heen?
De Magic Bus rijdt elke zaterdag behalve 1e kerstdag en 1 januari.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.time-out.nl/default.asp?oid=102
ja gewoon boeken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
De Magic Bus rijdt elke zaterdag behalve 1e kerstdag en 1 januari.
De prijzen zijn retour en incl. entree
het is vrijdag
en ik heb dus al die uitgaansbus.nl gezien en dan heb je dus dat minimum
Kan beter nu iets verzinnen dan vrijdagavondquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja gewoon boeken.
Als het niet lukt kun je altijd nog iets verzinnen
ik bedoel meer, als er morgenavond nog niet genoeg aanmeldingen zijnquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kan beter nu iets verzinnen dan vrijdagavond
Gemert is vlak bij mijquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb voor vrijdag twee kaartjes gewonnen voor girls love dj's in de time out in gemert maar heb geen idee hoe de fuck ik daar kom en met wie
Ja ze zijn verzondenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:49 schreef PriemGirl het volgende:
Wait. Had jij nu mail gehad van die bulgaren; puckzzz?
Ja maar ik ben leuker en wil ook mail !!!!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja ze zijn verzonden
Maar ik had toch ook eerder besteld dan jij? een week of twee?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja maar ik ben leuker en wil ook mail !!!!![]()
Ik heb geen geduld
Whehe.. ik lolde...quote:
studentenvriezersquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:53 schreef Mss het volgende:
Hier ligt een pizza in de vriezer met een houdbaarheidsdatum van 2008
Whut? Jullie wonen toch nog niet zo lang in jullie huis?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:37 schreef Stormqueen het volgende:
we hebben net te horen gekregen dat we vrijdag gaan verhuizen_!
nee, de afdelingquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:08 schreef Mss het volgende:
[..]
Whut? Jullie wonen toch nog niet zo lang in jullie huis?
OOOOOOOOOOOHquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, de afdeling
Ik laat een ander niet bepalen wanneer ik prive verhuis
Och dat krijgen wij pas 1 dag vantevoren te horenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:37 schreef Stormqueen het volgende:
we hebben net te horen gekregen dat we vrijdag gaan verhuizen_!
Pffffff GOSH is overrated en veel te duur!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:53 schreef Debsterr het volgende:
Goh, ik heb uit zččr betrouwbare bron vernomen dat GOSH toch blijft bij de KV!
Hoe ging het vandaag?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:04 schreef Lindytje het volgende:
Ohai!
Wodka met dubbeldrank is een goede combi
Joh! Alleen Holographic isquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Pffffff GOSH is overrated en veel te duur!
Het ging. Was heel respectvol! De school-eigenaresse/onze docente komt vrijdag ook naar de uitvaart. Vind ik wel wat zeggen over de betrokkenheid enzo. Het was een 'sobere' les, maar wel oke.quote:
Fijn om te horenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Het ging. Was heel respectvol! De school-eigenaresse/onze docente komt vrijdag ook naar de uitvaart. Vind ik wel wat zeggen over de betrokkenheid enzo. Het was een 'sobere' les, maar wel oke.
Fijn zoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Het ging. Was heel respectvol! De school-eigenaresse/onze docente komt vrijdag ook naar de uitvaart. Vind ik wel wat zeggen over de betrokkenheid enzo. Het was een 'sobere' les, maar wel oke.
Heb ik ook steeds, dan voeg ik iemand toe en moet ik diegene eerst van de blokkeerstand halenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:57 schreef Puckzzz het volgende:
Sjaan: Mijn MSN vindt dat ik jou heb geblokkeerd, maar ik ben het er niet mee eens
Ik heb dat heul nie gedoan!!
zal ik van de week kijken of ik ze nog terug kan brengen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:53 schreef Debsterr het volgende:
Goh, ik heb uit zèèr betrouwbare bron vernomen dat GOSH toch blijft bij de KV!
Nou, het betrof het een PM, van dezelfde persoon als waar dit topic van is. Heb via de blogpost die ik daar noem ook nog gevraagd waar haar info dan vandaan komt.. ben benieuwdquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zal ik van de week kijken of ik ze nog terug kan brengen?
Dat is klote puckzie...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:03 schreef Puckzzz het volgende:
Ik hou het topic in de gaten
Voor nu lig ik al op bed met Jawel! Alweeeeer een ontstoken bek
heh bluh, beterschap!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:03 schreef Puckzzz het volgende:
Niet een kussie op je bek dan, maar wel een knuffel!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:03 schreef Puckzzz het volgende:
Jouw msnquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:57 schreef Puckzzz het volgende:
Sjaan: Mijn MSN vindt dat ik jou heb geblokkeerd, maar ik ben het er niet mee eens
Ik heb dat heul nie gedoan!!
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:27 schreef Sharana_LV het volgende:
Ticket richting Dico is vandaag binnen gekomen
Nu richting bedje, lekker gamen en slapen!
Truste alvast dametjes![]()
so kewl!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:27 schreef Sharana_LV het volgende:
Jeeeejquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:27 schreef Sharana_LV het volgende:
catherine arleyquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:44 schreef expiratorial het volgende:
even een vraagzje,van welke merken zijn er eigenlijk holo's?
ik ken de opi ds'jes,de cg omg collectie,color club heeft er wat en golden rose en de holo van gosh naturlich.
maar ben benieuwd als ik nog iets mis...
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:47 schreef expiratorial het volgende:
en ja milani natuurlijk. haha nfu oh en catherine schoten me ook net te binnen. waarom vroeg ik het eigenlijk?![]()
Het is wel makkelijker voor ze om te checken omdat het minder verdund is dan later op de dag en de bacteriën hebben lekker de hele nacht zitten vermenigvuldigen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:46 schreef Mirjam het volgende:
zeg, weet iemand dit?
als je urine weg moet brtengen om te controleren of je een blaasontstei=king hebt, moet dat dan perse ochtendurine zijn, of maakt dat niks uit?
Klopt! Die staat in mijn helmer,quote:
''Diagnosequote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:46 schreef Mirjam het volgende:
zeg, weet iemand dit?
als je urine weg moet brtengen om te controleren of je een blaasontstei=king hebt, moet dat dan perse ochtendurine zijn, of maakt dat niks uit?
ja klopt,de drogist om de hoek heeft ook holo's van teeez. maar t zijn er 3,roze,paars en blauw. maar zijn t nou mooie holo's? zit al een tijdje te twijfelen over de paarse...quote:
Hopelijk valt het mee, blaasontstekingen zijn kut.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:49 schreef Mirjam het volgende:
ah, dus toch de ochtendurine.
bedankt dames!
dan moet ik maar een potje klaarzetten op de plee
Ze zijn wel geinig, maar er zijn mooiere. Moet nog ergens een foto hebben van de blauwe.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:50 schreef expiratorial het volgende:
[..]
ja klopt,de drogist om de hoek heeft ook holo's van teeez. maar t zijn er 3,roze,paars en blauw. maar zijn t nou mooie holo's? zit al een tijdje te twijfelen over de paarse...
nooooo, 3?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:50 schreef expiratorial het volgende:
[..]
ja klopt,de drogist om de hoek heeft ook holo's van teeez. maar t zijn er 3,roze,paars en blauw. maar zijn t nou mooie holo's? zit al een tijdje te twijfelen over de paarse...
bij mij gaan e altijd vanzelf over.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hopelijk valt het mee, blaasontstekingen zijn kut.
*Zit er zelf veel te dicht tegenaan momenteel*
[..]
Ze zijn wel geinig, maar er zijn mooiere. Moet nog ergens een foto hebben van de blauwe.
Met een beetje pech pies je over je handquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:49 schreef Mirjam het volgende:
ah, dus toch de ochtendurine.
bedankt dames!
dan moet ik maar een potje klaarzetten op de plee
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:52 schreef princess-a het volgende:
[..]
Met een beetje pech pies je over je hand
Naja, ik drink veel te weinig, dus dat helpt totaal niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
bij mij gaan e altijd vanzelf over.
maar nu heb ik er, denk ik, al meer dna een maand 1, dus niet vanzelf over.
rarigheid.
Even een stomme tip (ik kan het niet laten, tis mn vakgebiedquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hopelijk valt het mee, blaasontstekingen zijn kut.
*Zit er zelf veel te dicht tegenaan momenteel*
[..]
Ze zijn wel geinig, maar er zijn mooiere. Moet nog ergens een foto hebben van de blauwe.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:56 schreef -Bubseltje- het volgende:
Je vergeet de kaleidoscope collectie van CG!
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:58 schreef princess-a het volgende:
[..]
Even een stomme tip (ik kan het niet laten, tis mn vakgebied) maar ik heb al weken verschrikkelijk pijn aan mn nieren en had dus wrs al flink lang blaasontsteking. Gebruik sinds vrijdagavond BlaseCare, gewoon van de drogist, en de ergste pijn is weg. Kan ook aan de urine zien dat het hetzelfde is als toen ik medicijnen van dokter had. oke, urine kijken is misschien wat raar, maar zeker in geval van blaasontsteking zegt het alles
![]()
Oeh, dat gaat ik proberen!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:58 schreef princess-a het volgende:
[..]
Even een stomme tip (ik kan het niet laten, tis mn vakgebied) maar ik heb al weken verschrikkelijk pijn aan mn nieren en had dus wrs al flink lang blaasontsteking. Gebruik sinds vrijdagavond BlaseCare, gewoon van de drogist, en de ergste pijn is weg. Kan ook aan de urine zien dat het hetzelfde is als toen ik medicijnen van dokter had. oke, urine kijken is misschien wat raar, maar zeker in geval van blaasontsteking zegt het alles
![]()
Dat zit dus in die BlaseCare, verreweg de sterkste die wij in de winkel hebben. Je krijgt 500mg cranberry per 2 tabletten binnen, tegenover 100-300mg per dag bij andere tabletten. Dan zit er ook nog D-mannose in wat ook goed is voor de blaas.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:01 schreef -Bubseltje- het volgende:
En flink veel vitamine C evt met cranberry is goed voor de zuurtegeaad van je urine.
Tegelijkquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:05 schreef Stormqueen het volgende:
oh, diamond cosmetics chainmail charm is ook een mooie holo!
Let er trouwens wel op dat lang niet alle opi ds lakken holo zijn
was die er?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Die site vermijd ik, ik heb voorlopig m'n laatste lakjes wel gekocht.
Load
quote:
10% + 15% (Loyalty en verjaardagquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:17 schreef Stormqueen het volgende:
vette shit!
Hoeveel discount had je?
voor 1 lakje?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
10% + 15% (Loyalty en verjaardag)
Toch 23 pond.
De naam deed 't 'm.quote:
Nee man, dat was de totale korting.quote:
Wat heb je allemaal besteld dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee man, dat was de totale korting.
heb je voor 100 pond besteld!! Sharana!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee man, dat was de totale korting.
Maar jarig enzo!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je voor 100 pond besteld!! Sharana!
Was het al eerder van plan, maar bij Puckzzz zat die oogontsteking in de weg en bij jou was m'n nacht te kort.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:24 schreef Stormqueen het volgende:
ijs, al die make-up en ik heb het je nog nooit zien dragenvolgende meet ga je ff flink make-uppen
Load, Scorn en Throb (ja ja, matzwart en rood, maar ze lakken zo fijn.quote:
Trustequote:
Hmm, ik zou het eigenlijk niet echt weten. Ik gebruik Poshe ernaast want fijn, maar heel veel extra shine dan SV geeft die ook niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:37 schreef Mss het volgende:
Ik gebruik normaal gewoon SV, maar ik heb wel eens mensen zien posten over een speciale shine-topcoat en daar ben ik wel benieuwd naar.
Gezien ik een mandje aan het vullen ben bij TD
zoek 's op welke dat is?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:19 schreef expiratorial het volgende:
ik wil........NU;
nubar reclaim
en ik vond die van catherine arley zo mooi,die zachtblauw groenige maar weet het nr niet meer
Hier staan ze allemaal. Maar ik zie niet echt een zachtblauw/groenige ertussenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
zoek 's op welke dat is?
als je wil tenminste?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je voor 100 pond besteld!! Sharana!
De site heeft een store locatorquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:13 schreef Joysa het volgende:
Waar is teeez te krijgen? Of heb ik er nou overheen gelezen?
Jawel, da's die 674 die ze bedoelenquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hier staan ze allemaal. Maar ik zie niet echt een zachtblauw/groenige ertussen
http://www.emeraldsparkled.com/2010/12/review-holo-craze.html
T gaat wel geloof ik! Heb heeeeerlijk geslapen!quote:
Oh die lijkt mij iets teveel op Kaleidoscope Him Out, die heb ik niet besteld geloof ik. Ik weet het niet meerquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jawel, da's die 674 die ze bedoelen
Oh da's fijnquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
T gaat wel geloof ik! Heb heeeeerlijk geslapen!
yez die bedoelde ik,674quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh die lijkt mij iets teveel op Kaleidoscope Him Out, die heb ik niet besteld geloof ik. Ik weet het niet meer
Dat is zooooooo irritant!!! Snooze...quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh da's fijn
Ik heb kut geslapen want kiespijn, en vanochtend ging lief zijn wekker vanaf 5.30 zo'n beetje 180 keer want hij drukte elke keer op de snooze i.p.v. 'm gewoon uit te zetten (hij hoefde niet vroeg op vandaag)
Nee trekt wel weer weg, tandarts doet er toch ook niets aan nu...quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is zooooooo irritant!!! Snooze...
Klote van je kiespijn... bezoekje aan de tandarts?
Oh... kak. Dat is wel echt vervelend... Sterkte met je kies dan Puckzie!quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nee trekt wel weer weg, tandarts doet er toch ook niets aan nu...
*Zo mooi!!quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga zo mijn DS Glamour ophalen bij het postkantoor de Bruna
oh dies om te kwijlen!quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga zo mijn DS Glamour ophalen bij het postkantoor de Bruna
ik koop 'm ook niet, als ie nou 5 dollar was geweest misschien wel. Zal 'mtoch niet veel dragen, maar die naam en die kleur zijn gewoon briljant samenquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh dies om te kwijlen!
ik vind load niet zoveel aan
Ach arm klein puppie!quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:51 schreef milka82 het volgende:
Hee ladies,wie willen er allemaal Load dan? *ziet misschien groepsorder voor zich* Ik weet niet wat de verzendkosten zijn verder... Verder dag drie in het ziekenhuis met mijn kleine moppie,ze gaat vooruit maar nog niet hard.
Kus voor Lindy!
Dit! voor de naam-kleur combinatie moet ik hem eigenlijk gewoon hebben, maar hijs echt te duur zoquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik koop 'm ook niet, als ie nou 5 dollar was geweest misschien wel. Zal 'mtoch niet veel dragen, maar die naam en die kleur zijn gewoon briljant samen
Wat heeft jouw Mini-me eigenlijk?quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:51 schreef milka82 het volgende:
Hee ladies,wie willen er allemaal Load dan? *ziet misschien groepsorder voor zich* Ik weet niet wat de verzendkosten zijn verder... Verder dag drie in het ziekenhuis met mijn kleine moppie,ze gaat vooruit maar nog niet hard.
Kus voor Lindy!
Welk ziekenhuis? Als je toevallig in het AMC in Amsterdam zit, maar volgens mij woonde je hier niet in de buurt toch? Ik moet er zo weer heen namelijkquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:51 schreef milka82 het volgende:
Kus voor Lindy!
Die blijkt er niet meer te zijn, de formule is toen veranderd... wel holo heette gewoon Chainmail Charm en de niet holo heet 310 Chainmail Charm.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:05 schreef Stormqueen het volgende:
oh, diamond cosmetics chainmail charm is ook een mooie holo!
Let er trouwens wel op dat lang niet alle opi ds lakken holo zijn
oke pfew, nou hopelijk bij puckzzz ook nog, en dat KP bij bibi aankomt ben ik weer blij ..quote:
180 dollarquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:07 schreef DeltaCephei het volgende:
http://cgi.ebay.com/CHINA(...)D7289020325948023909
Ik hoop dat het wat op gaat leveren... Weet je wanneer je er iets van gaat horen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oke pfew, nou hopelijk bij puckzzz ook nog, en dat KP bij bibi aankomt ben ik weer blij ..
voor mss dr lakjes maar formulier ingevuld bij TNT
hoewel sommige van die lakjes al snel 15-20 dollar per stuk doen, uit dat oogpunt is het minder bizar...quote:
Oeh oeh oeh !!!quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben nu ff op ebay aan het kijken, zelfs GR8 kost al 15 dollar nu... wanneer zijn die dingen zo bizar in prijs gestegen?
Laatst nog een LOL aan priem gegeven omdat ze had gereden, die heeft er gewoon winst op gemaakt![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh !!!
* PriemGirl zet haar LOL voor 50 dollar op ebay !!!!!
zijn die al uit dan? niet te halen op td? giev waar wat en @#%@$@#quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ook van die nieuwe Tronica's![]()
Ow en de crackles staan er bij sommige voor absurd veel geld op
Die komen niet bij TD dat is een LE collectie die komen alleen bij een bepaalde keten.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zijn die al uit dan? niet te halen op td? giev waar wat en @#%@$@#
maar ik wil zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 23 februari 2011 14:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Die komen niet bij TD dat is een LE collectie die komen alleen bij een bepaalde keten.
ik heb net mijn glamour opgehaald, many thanks!quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Die komen niet bij TD dat is een LE collectie die komen alleen bij een bepaalde keten.
Lief zei net wel dat TNT iets had bezorgdquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oke pfew, nou hopelijk bij puckzzz ook nog, en dat KP bij bibi aankomt ben ik weer blij ..
voor mss dr lakjes maar formulier ingevuld bij TNT
quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Lief zei net wel dat TNT iets had bezorgd
Ik ga toch maar naar de tandarts
eigenlijk wil ik dat hij hem trekt. Die ontsteking komt keer op keer terug...quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:15 schreef Dwyn het volgende:
[..]
![]()
Misschien kan hij je in ieder geval van de pijn afhelpen?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:57 schreef Mss het volgende:
Weet iemand of de krakkels nog geleverd gaan worden bij TD?
Ze zijn op http://www.nailetc.com/crgl.html te krijgen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat gaat over de Tronica'squote:Op woensdag 23 februari 2011 15:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[..]
Ze zijn op http://www.nailetc.com/crgl.html te krijgen.
Dat dusquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:02 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat gaat over de Tronica's. De krakkels zijn wel bij TD, maar zijn uitverkocht.
OMG het sneeuwt!
Wait wut?! Sneeuw!quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:02 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat gaat over de Tronica's. De krakkels zijn wel bij TD, maar zijn uitverkocht.
OMG het sneeuwt!
denk het wel, meestal komen die dingen wel snel weer op voorraadquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:57 schreef Mss het volgende:
Weet iemand of de krakkels nog geleverd gaan worden bij TD?
oh dat zuigt zo he? Ik kan daar ook heel slecht tegenquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:06 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wait wut?! Sneeuw!hier gelukkig niet
Kreeg net een snauw van de directeur, ben er echt kwaad van
Fijnquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb net mijn glamour opgehaald, many thanks!
Oef!quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Fijn![]()
![]()
[ afbeelding ]
Voor de groen liefhebbers
quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oef!
Ik ben verlost van Da Evil Tooth!
Ennehhh...weten jullie mischien mijn flip van een paar weken geleden nog dat ik zo gruwelijk kwaad was op mijn baas. Omdat ik geen melding had gehad van Mollie dat onze SMS credits laag waren en ik dus niet op tijd kon opwaarderen? meneer had toen meteen de verantwoordelijkheid uit mijn handen gerukt en die an een collegaatje gegeven...
Guess what? Mijn collega van de storingsdienst belt net: "Kan het zijn dat de credits op zijn?" Ikke zo: dan moet je bij Truus zijn, maar ik kan wel even kijken of ze op zijn...
Zijn ze dus op!! De allereerste keer dat mijn collegaatje het bij moet houden gaat het al mis!
Niet leuk voor haar natuurlijk, maar ik hoop wel dat het mijn baas aan het denken zet
QFT!quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:09 schreef Sharana_LV het volgende:
1. Sneeuw is kut
2. Ziekenhuis is kut
quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:09 schreef Sharana_LV het volgende:
1. Sneeuw is kut
2. Ziekenhuis is kut
Ik mag mij prijzen met een fijne ongeneselijke auto immuunziektequote:
De Krakkellak van CG is ook niet kutquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:09 schreef Sharana_LV het volgende:
1. Sneeuw is kut
2. Ziekenhuis is kut
Fijn dat ze zijn aangekomen puckzzz, nou hopen nog dat het lakje voor bibi ooit aankomt!quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
De Krakkellak van CG is ook niet kut
Oh Damn girl! Maar is dit dan wel de uitkomst van al je klachten bij elkaar of komt deze er nog gezellig bij?quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik mag mij prijzen met een fijne ongeneselijke auto immuunziekte
Zo fijn al die jaren onderzoek, je blijft toch hopen dat ze iets vinden dat ze wat voor je kunnen doen.
Jullie willen mijn laptop nu niet zien btwze hebben mijn ogen verdoofd dus ik heb het lettertype echt op de grootst mogelijke stand staan en nog zie ik het bijna niet
Deze komt er dan bij maar dan is het nu wel klaar idd, dan zijn de laatste klachten verklaard..quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh Damn girl! Maar is dit dan wel de uitkomst van al je klachten bij elkaar of komt deze er nog gezellig bij?
En wat is je huidige High Score?quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Deze komt er dan bij maar dan is het nu wel klaar idd, dan zijn de laatste klachten verklaard..
Jawelquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
En wat is je huidige High Score?(beetje humor erin moet kunnen toch?
)
Ja klopt daar kende ik de naam ook van!quote:
Ja dat zeggen ze ook, het enige fijne is dat je weet dat je het hebt en je dus geen aansteller bent. Maar je moet je zo lang mogelijk tegen de pijn kunnen verzetten en het mentaal trekken, zodra dat niet gaat moet je aan die troep waardoor je haar uit gaat vallen en weet ik wat allemaalquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:35 schreef Stormqueen het volgende:
een auto-immuunziekte
hoe klote ook is, het is wel fijn dat het beestje een naam heeft. En hopelijk kun je je leven er dusdanig omheen bouwen dat het leuk en draaglijk blijft.
Een vriendin van me heeft ook een ongeneeslijke, niet-fatale ziekte en vooral de mentale worsteling is erg. Maar je bent een sterke vrouw!
Datzelfde dacht ik net ook, niet over jou, maar dat ik al klaag als ik mn dikke teen stoot bij wijze van.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:38 schreef Puckzzz het volgende:
en ik maar fokking klagen over mijn tanden![]()
Mag ik dan naar chase?quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:41 schreef Stormqueen het volgende:
misschien kunnen we sharana een keer naar House sturen? Die kan d'r wel helpen
Hugh Lauriequote:Op woensdag 23 februari 2011 18:41 schreef Stormqueen het volgende:
misschien kunnen we sharana een keer naar House sturen? Die kan d'r wel helpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |