Hoe irritant zijn ze?quote:
Zenden ze dat weer uit ja?quote:
Och erm...quote:Op maandag 21 februari 2011 19:49 schreef milka82 het volgende:
Nou,daar zit je dan.... heb je afgelopen zaterdag haar verjaardag gevierd,ligt ze nu in het ziekenhuis met een sonde. T arme schaap,buikgriep wat maar niet stopt
Naast me zit een meisje dat het afgelopen half uur drie keer telefoon kreeg en hetzelfde verhaal vertelde. Er was een WONDER gebeurd, een WONDER! Uiteindelijk bleek dat ze haar mp3 speler weer had gevonden...quote:Op maandag 21 februari 2011 21:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoe irritant zijn ze?
Bwuh, I fail at planning.
Straks nog even fijn in bad kruipen.
Fijn.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:26 schreef Mss het volgende:
[..]
Naast me zit een meisje dat het afgelopen half uur drie keer telefoon kreeg en hetzelfde verhaal vertelde. Er was een WONDER gebeurd, een WONDER! Uiteindelijk bleek dat ze haar mp3 speler weer had gevonden...!
Achter me zit een gezin met kinderen die enorm enthousiast en hyper zijn en volgens mij nog nooit een trein hebben gezien...
Oeh, bah.... schrikken!!quote:Op maandag 21 februari 2011 22:49 schreef Stormqueen het volgende:
holy guacemoly, werd net aangebeld, staat een student van het studentenhuis een paar huizen verderop hyperventilerend en huilend aan de deur. Had z'n huisbaas hem bedreigd en zijn telefoon afgepakt enzopolitie is er nu bij, gelukkig, maar gatverdamme
Waarom he? of all the doors in your street...bellen ze bij jou aan?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:49 schreef Stormqueen het volgende:
holy guacemoly, werd net aangebeld, staat een student van het studentenhuis een paar huizen verderop hyperventilerend en huilend aan de deur. Had z'n huisbaas hem bedreigd en zijn telefoon afgepakt enzopolitie is er nu bij, gelukkig, maar gatverdamme
Whut? Die huisbaas had hem zomaar bedreigd, of?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:49 schreef Stormqueen het volgende:
omdat hier altijd licht brandt denk ikquote:Op maandag 21 februari 2011 22:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Waarom he? of all the doors in your street...bellen ze bij jou aan?![]()
Ge-zellig!!quote:Op maandag 21 februari 2011 22:52 schreef Stormqueen het volgende:
huisbaas wil ze uitzetten, student gaat niet akkoord, huisbaas haalt brede kale matties erbij en de poppen dansen
Ik zie het helemaal voor mequote:Op maandag 21 februari 2011 22:52 schreef Stormqueen het volgende:
huisbaas wil ze uitzetten, student gaat niet akkoord, huisbaas haalt brede kale matties erbij en de poppen dansen
lekker goedkope wiet!quote:Op maandag 21 februari 2011 22:56 schreef Stormqueen het volgende:
student is nu bij de pliesies.
Maar als die huisbaas ze per 1 maart weg wil hebben ben ik wel erg benieuwd wat de fuck hij in dat huis wil gaan zetten. Ik zit niet te wachten op een criminele kampsjakenshelter een paar deuren verderop
Positive thinkingquote:
Het verschil tussen recht hebben en recht krijgen zit 'em inderdaad vaak in die brede kale matties.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:52 schreef Stormqueen het volgende:
Kop op meisquote:Op maandag 21 februari 2011 23:11 schreef Lindytje het volgende:
Ik zie echt als een berg op tegen morgen... Het meisje dat zaterdagnacht een einde aan haar leven heeft gemaakt, zat ook bij BFF en mij op de visagie-opleiding. En we hadden al maar een klasje van vijf man.. nu nog maar vier...
Bah, helemaal geen zin in visagie nu.
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:11 schreef Lindytje het volgende:
Ik zie echt als een berg op tegen morgen... Het meisje dat zaterdagnacht een einde aan haar leven heeft gemaakt, zat ook bij BFF en mij op de visagie-opleiding. En we hadden al maar een klasje van vijf man.. nu nog maar vier...
Bah, helemaal geen zin in visagie nu.
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:11 schreef Lindytje het volgende:
Ik zou inderdaad best een keer over mogen slaan, maar dan komt de klap volgende week en laat ik BFF alleen. Ik denk dat ze me morgen wel nodig zal hebben...quote:Op maandag 21 februari 2011 23:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Kop op meis
En trouwens je mag best een keertje overslaan hoor. Niemand zal het je kwalijk nemen toch?
Ik weet niet of de docente het al wel weet... Zondag was ze niet te bereiken en ik weet niet of bff het nog een keer geprobeerd heeft..quote:Op maandag 21 februari 2011 23:19 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het vrij bizar dat het uberhaupt doorgaat als 1 van de leerlingen net dood en nog niet eens begraven is
Ik weet niet of ze al bereikt is of niet.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:24 schreef Stormqueen het volgende:
en als je daar dan dinsdag heen gaat en ze vraagt waar dat meisje is? Dan zeggen dat ze er niet is omdat ze 3 dagen geleden zelfmoord heeft gepleegd? Dat lijkt me helemaal smaakloos eerlijk gezegd. Ik zou niet gaan en die lerares koste wat kost tijdig verwittigen hoor!
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:32 schreef Lindytje het volgende:
Ja... nu is de sfeer er daar ook wel zo naar dat ik denk dat dat heel respectvol kan gaan morgen. Ik zie ons ook niet vrolijk make-uppen nee.
nouja, nevermind. Sorry, heb geen zin meer om er over te 'discussiëren'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |