Hoe irritant zijn ze?quote:
Zenden ze dat weer uit ja?quote:
Och erm...quote:Op maandag 21 februari 2011 19:49 schreef milka82 het volgende:
Nou,daar zit je dan.... heb je afgelopen zaterdag haar verjaardag gevierd,ligt ze nu in het ziekenhuis met een sonde. T arme schaap,buikgriep wat maar niet stopt
Naast me zit een meisje dat het afgelopen half uur drie keer telefoon kreeg en hetzelfde verhaal vertelde. Er was een WONDER gebeurd, een WONDER! Uiteindelijk bleek dat ze haar mp3 speler weer had gevonden...quote:Op maandag 21 februari 2011 21:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoe irritant zijn ze?
Bwuh, I fail at planning.
Straks nog even fijn in bad kruipen.
Fijn.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:26 schreef Mss het volgende:
[..]
Naast me zit een meisje dat het afgelopen half uur drie keer telefoon kreeg en hetzelfde verhaal vertelde. Er was een WONDER gebeurd, een WONDER! Uiteindelijk bleek dat ze haar mp3 speler weer had gevonden...!
Achter me zit een gezin met kinderen die enorm enthousiast en hyper zijn en volgens mij nog nooit een trein hebben gezien...
Oeh, bah.... schrikken!!quote:Op maandag 21 februari 2011 22:49 schreef Stormqueen het volgende:
holy guacemoly, werd net aangebeld, staat een student van het studentenhuis een paar huizen verderop hyperventilerend en huilend aan de deur. Had z'n huisbaas hem bedreigd en zijn telefoon afgepakt enzopolitie is er nu bij, gelukkig, maar gatverdamme
Waarom he? of all the doors in your street...bellen ze bij jou aan?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:49 schreef Stormqueen het volgende:
holy guacemoly, werd net aangebeld, staat een student van het studentenhuis een paar huizen verderop hyperventilerend en huilend aan de deur. Had z'n huisbaas hem bedreigd en zijn telefoon afgepakt enzopolitie is er nu bij, gelukkig, maar gatverdamme
Whut? Die huisbaas had hem zomaar bedreigd, of?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:49 schreef Stormqueen het volgende:
omdat hier altijd licht brandt denk ikquote:Op maandag 21 februari 2011 22:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Waarom he? of all the doors in your street...bellen ze bij jou aan?![]()
Ge-zellig!!quote:Op maandag 21 februari 2011 22:52 schreef Stormqueen het volgende:
huisbaas wil ze uitzetten, student gaat niet akkoord, huisbaas haalt brede kale matties erbij en de poppen dansen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |