Hallo Kaaskoppen en Kaaskopperinnetjes,
Zojuist heb ik 5 vrije dagen opgenomen van mijn werk voor het einde van Maart, omdat ik mijn resterende vrije dagen op moest maken voor begin April. (wat een straf he!)
Mijn vriend en ik zitten er aan te denken om in die week ergens naar toe op vakantie te gaan, maar twijfelen nog een beetje wat we willen..
Vorig jaar November zouden we eigenlijk 2 weken naar California gaan om daar rond te trekken en van alles te bekijken, waar we ons erg op hadden verheugd, maar wat helaas op het laatste moment niet door kon gaan.
We hadden al bedacht dat we dat dit jaar in konden halen, maar een weekje is sowieso te kort om alles te doen wat we voorheen gepland hebben waardoor we dus dingen zouden moeten gaan proppen en schrappen, wat het in mijn ogen minder leuk maakt dan het zou zijn als we de tijd hebben om alles te doen. Daarbij zit je dan met 2 lange vluchten in 1 week, wat de vakantie ook inkort.
Naast California, hebben we het er ook over gehad om eens te kijken of er ergens iets van waterparken waren (mijn vriend is gek op hoge enge glijbanen en andere water attracties) op warme bestemmingen waar we heen zouden kunnen. Mijn vriend heeft daar gisteren naar gezocht op internet, maar kwam er achter dat de meeste pas later in het jaar openen (blijkbaar hebben ze een soort winter stop?), dus ik ben bang dat dat het ook niet gaat worden..
Daarnaast hebben we bedacht dat het dan misschien ook leuk is om echt op zonvakantie te gaan. Onze afgelopen vakanties waren volgepropt met rondreizen en dingen doen, dus nu is het misschien leuker om eens te relaxen en een mooi kleurtje op te doen.
Dus mijn vraag aan jullie: Weten jullie een leuke zonnige bestemming om heen te gaan in Maart?
Persoonlijk zou ik het liefst niet heel ver weg willen, omdat de reistijd van onze vakantie af gaat. (Met ver weg bedoel ik dan dus een vlucht van bijv. 10 uur)
Ik weet dat je in Turkije mooie stranden hebt en in Portugal, Spanje, Griekenland en Italie ook, maar ik ben op al die plaatsen nog nooit geweest dus vind het lastig om te kiezen wat nu echt een hele leuk plek zou zijn. Daarbij weet ik ook niet wat er behalve op het strand liggen te doen is op al die plaatsen, want er moet natuurlijk wel wat te zien en te beleven zijn tussen de rust door.
.
Dus, ik ben benieuwd of jullie goede ideetjes hebben voor ons! Misschien dat jullie zelf onlangs nog een leuke vakantie mee gemaakt hebben wat jullie ons kunnen aanraden?
Ondertussen ga ik nog eens het internet door spitten om te kijken of ik zelf al wat leuks vinden kan!
Groetjes en alvast bedankt!