quote:
Hmmm, dat stuk op 0:54 lijkt verdacht veel op een ander nummerquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:04 schreef eQuaL het volgende:
Vraagje aan Boy en anderen, hebben jullie de 10 Years of Q-Dance DVD nu al binnen? Nog steeds niets hier
Ik wil gewoon zo graag dit stukje op mn tv zien![]()
quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:10 schreef T-Force het volgende:
[..]
Snap ik, Full-HD fappen op Krulliewullie![]()
![]()
Ja dat zei mijn huisgenoot ook al toen we voor het eerst dit nummer op Youtube terug hoordenquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:20 schreef mstx het volgende:
[..]
Hmmm, dat stuk op 0:54 lijkt verdacht veel op een ander nummervolgens mij was het iets italiaans.
edit: gevonden.
@ 2:12![]()
quote:
Heerlijke plaat.quote:
Hehe, had niet eens gezien dat ze op de DVD stond....maar als ik ergens op fap van de Feestfabriek DVD is het wel dit:quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:10 schreef T-Force het volgende:
Snap ik, Full-HD fappen op Krulliewullie![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:38 schreef T_Killer het volgende:
Hehe, had niet eens gezien dat ze op de DVD stond....maar als ik ergens op fap van de Feestfabriek DVD is het wel dit:Snap ik, Niels ziet er goed uit in dat shotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook nog niet binnen. Dus de beloofde dinsdag klopt ook al niet.... mijn hoop is op....quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:04 schreef eQuaL het volgende:
Vraagje aan Boy en anderen, hebben jullie de 10 Years of Q-Dance DVD nu al binnen? Nog steeds niets hier
Ik wil gewoon zo graag dit stukje op mn tv zien![]()
Heerlijk plaatjequote:Op donderdag 24 februari 2011 19:59 schreef Mind.Illusion het volgende:
Best een relax plaatje zo voor op de donderdagavond![]()
Vind ik ook altijd erg mooi. Maargoed is natuurlijk allemaal gekaapt van legendes als Bach etc etc. Meeste is daarom ooit al weleens gemaakt etc.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:44 schreef Koepert het volgende:
[..]
Heerlijk plaatje![]()
Die bombastische "opera' vocalsLenen zich geweldig voor een hardstyle-track imo..
Zouden meer mensen moeten doen
Heb je n punt.. edoch.. mag t van mij vaker gedaan worden, ter vervanging van die 'donkere vocals' die soms toch een beetje mislukt overkomen.. Dit geeft imo gemakkelijker een dark-sfeertje aan een track.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:48 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Vind ik ook altijd erg mooi. Maargoed is natuurlijk allemaal gekaapt van legendes als Bach etc etc. Meeste is daarom ooit al weleens gemaakt etc.
Klopt, het is gewoon next best thingquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:02 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Tsjah... dat is in mijn geval niet te betalenDit was de beste optie. Mocht ik bovenstaande doen dan moet ik al minimaal 200 shirts verkopen, om zoiets eruit te halen... Vraag me af of de "grote" namen in de scene dat uberhaupt er wel uit halen... Daarnaast volgens mij doet Theracords ongeveer 'tzelfde zoals ik het nu heb...
Wat ongelooflijk vetquote:
Jo is goedquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:35 schreef T-Force het volgende:
Mind.Illusion! Krullie en ik gaan je morgen weer lekker supporten op Strangerz![]()
Nu spreek ik je wel aan hoor, vorige keer stond je heel de tijd te buurten met Diomede en kwam ik er niet tussen![]()
Wel fraaie plaatjes gaan draaien he
Gezellig 8) Wij pakken de nachttrein terug om 4 uur... dan om 7 uur thuisquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:31 schreef 16meter het volgende:
Wij komen misschien ook.. moet alleen om 11 uur werken op zaterdag, dus niet tot het einde denk ik!
Wij pakken de fiets of taxi terug. Maximaal 3 kwartierquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:34 schreef Mind.Illusion het volgende:
Gezellig 8) Wij pakken de nachttrein terug om 4 uur... dan om 7 uur thuis![]()
Vorig jaar in een grote sporthal in Friesland gestaanquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:39 schreef Koepert het volgende:
Als jij wat meer naar t noorden komt, kom ik kijken!
Je zou zeker niet misstaan op een van de Sans Souci feestjesquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:44 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Vorig jaar in een grote sporthal in Friesland gestaanMaar 't lijkt me nog wel vet om eens te draaien in sanssouci of hoe die toko ook heet of huize maas waar die indicator feesten worden gegeven. Maargoed who knows in de toekomst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |