abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 februari 2011 @ 21:47:26 #126
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_93224256
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 21:39 schreef ElDani het volgende:
Dit is echter bij Hardstyle totaal onnuttig, net als zeer spontaan loopen. Het is simpelweg niet repetatief genoeg.
Klopt wel ja. Mixen zoals dit:
( _O_) is vrijwel onmogelijk bij hardstyle, wat wel jammer is. Early hardstyle is daar al beter geschikt voor.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_93230837
quote:
2ndidentity Second Identity
Download our Reverze liveset including 6 new edits and 2 Second Identity tracks for free: http://wtrns.fr/7rWSyZlPN8ySI ENJOY!
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_93241963
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 21:47 schreef mstx het volgende:
( _O_) is vrijwel onmogelijk bij hardstyle, wat wel jammer is. Early hardstyle is daar al beter geschikt voor.
Dat filmpje heb ik echt al zo vaak gekeken, en ik heb nog steeds niemand gehoord die met vinyl zo kan mixen als Vince _O_
pi_93242169
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 08:07 schreef T-Force het volgende:

[..]

Dat filmpje heb ik echt al zo vaak gekeken, en ik heb nog steeds niemand gehoord die met vinyl zo kan mixen als Vince _O_
Mark N ;)
pi_93242250
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 19:17 schreef sveno1990 het volgende:
09. The R3bels - Straight To The Beat

wat een plaat _O_ lang niet meer gehoord :D
Straight To The Beat, A Hard Act To Follow :9
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 24 februari 2011 @ 11:54:29 #132
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_93248083
Zo de kaarten voor loudness zijn ook hier binnen. Verbaas mezelf er nog wel over dat ik me er nog steeds gruwelijk aan erger dat er voor 2 kaarten dik 6 euro aan servicekosten wordt gerekend en dan ook nog 1 euronogwat betaald moet worden aan betaalwijzekosten -O- Wat is het volgende wat ze bedenken, ticket2pdf-create kosten? :{

Gelukkig maakt dat filmpje van vince het helemaal goed, dit soort dingen is precies hetgeen wat ik probeerde te beschrijven met mijn post over talent. Wat een held :Y
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
pi_93248198
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 11:54 schreef NLS04 het volgende:
Zo de kaarten voor loudness zijn ook hier binnen. Verbaas mezelf er nog wel over dat ik me er nog steeds gruwelijk aan erger dat er voor 2 kaarten dik 6 euro aan servicekosten wordt gerekend en dan ook nog 1 euronogwat betaald moet worden aan betaalwijzekosten -O- Wat is het volgende wat ze bedenken, ticket2pdf-create kosten? :{

Gelukkig maakt dat filmpje van vince het helemaal goed, dit soort dingen is precies hetgeen wat ik probeerde te beschrijven met mijn post over talent. Wat een held :Y
die kosten snap ik ook van geen kant, maar neem ze voor lief; anders kom je zo moeilijk aan kaartjes :P maar dat ticket2pdf-create zou zomaar eens kunnen gebeuren, niks is te gek _O-

de helden onderscheiden zich, die herkent iedereen _O_ vind Deepack ook wel helden, omdat ze vaak nummers van 'nieuwe' artiesten draaien; vorig jaar rond Freshtival draaiden ze bijna elke keer iets van Dualdriven ^O^
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 24 februari 2011 @ 12:51:50 #134
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_93250545
Om ook maar even een duit in het zakje te doen....

De technische kant heb ik niet zoveel verstand van, maar ik denk wel, doordat er met Traktor zoveel (en vooral zo gemakkelijk) mogelijk is, dat Dj's zich weer kunnen gaan onderscheiden dmv 'eigen dingetjes' ipv door platenkeuze, wat nu het geval is.

Ik denk dat het geen slechte ontwikkeling is, wel zonde van vinyls ed, maar niet perse een achteruitgang. Vroeger met vinyls had je idd zoals Vince, die echt een klasse apart is, maar zijn set apart maakte door zn scratch-werk en mixtechniek.. Nu heb je dj's die een TL hebben, elke track binnen grenzen op het zelfde punt in en uitmixen, draaitechnisch klinkt het allemaal ongeveer het zelfde (ik overdrijf nu, maar hoop dat mn punt zo overkomt) en dmv Traktor denk ik dat Dj's weer tijd/ruimte kunnen krijgen om eigen gekke dingetjes te gaan doen.

Dus in die zin denk (maar vooral hoop) ik , dat de invoering van Traktor een teruggang naar de tijden van vinyl betekent: Technische skills (ook al is het dan het indrukken van knopjes) worden weer de onderscheidende kwaliteit van een dj.

Maar we zien het wel..
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_93250690
quote:

[..]

WHAAAAT? Jezus, hij doet het ook echt alsof het makkelijk is he. _O_ _O_ _O_
pi_93252571
quote:

[..]

Oke, dat is sick.
_O_
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  FOK!fotograaf donderdag 24 februari 2011 @ 14:15:39 #138
159915 -Menn0-
MNO
pi_93254187
Nice :D

Vet dat je je eigen kleur kan kiezen ^O^
,,/
pi_93254359
Luisteren de mensen hier wel eens Fear FM? Een maat van me draait daar wekelijks.
pi_93254673
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 14:15 schreef -Menn0- het volgende:
Nice :D

Vet dat je je eigen kleur kan kiezen ^O^
Speciaal gedaan voor diegene die zei dat ze genoeg zwarte shirts etc. hadden. Dus nu de mogelijkheid om het helemaal te doen zoals je wilt :D
pi_93254841
quote:
Hij is vet _O_

*edit*

komt er nog een andere longsleeve variant? Ik ben meer van longsleeves dan t-shirts eigenlijk, en deze is toch vrij kaal :@

[ Bericht 13% gewijzigd door eQuaL op 24-02-2011 14:34:42 ]
  FOK!fotograaf donderdag 24 februari 2011 @ 14:42:29 #142
159915 -Menn0-
MNO
pi_93255452
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 14:26 schreef Mind.Illusion het volgende:

[..]

Speciaal gedaan voor diegene die zei dat ze genoeg zwarte shirts etc. hadden. Dus nu de mogelijkheid om het helemaal te doen zoals je wilt :D
Nice! Ik ga de gele bestellen denk ik :)
,,/
pi_93256416
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 14:26 schreef Mind.Illusion het volgende:

[..]

Kicke! Vind oranje en geel ook wel dik, haha
quote:
quote:
In the near future more hardstyle orientated shirts will hit the shop, so keep checking it!
Kleinigheidje op je website: Orientated moet oriented zijn ;)
[/miereneuk-modus]
pi_93256495
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 15:01 schreef Levitas het volgende:

[..]

Whoa, die oranje springt er echt uit! Doet pijn aan je ogen :P
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_93256518
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 15:03 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Whoa, die oranje springt er echt uit! Doet pijn aan je ogen :P
Daarom juist, valt lekker op ^O^
pi_93256732
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 15:01 schreef Levitas het volgende:

[..]

[..]

[..]

Kleinigheidje op je website: Orientated moet oriented zijn ;)
[/miereneuk-modus]
Gefixed meneer de mierenneuker :Y) :{w :9
pi_93256840
Dikke track + kippenvelbreak = autovet :7

Doet me overigens klein beetje denken aan Promo - Doing My Thing

[ Bericht 6% gewijzigd door Mind.Illusion op 24-02-2011 15:17:14 ]
  donderdag 24 februari 2011 @ 15:39:31 #148
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_93258339
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 15:10 schreef Mind.Illusion het volgende:
Vind de break echt te moeilijk lang. Vooral dat ie nog eens op 1:55 stil valt en dan pas begint met de opbouw vind ik niks. Hardbass anthem van vorig jaar had dat ook als ik me niet vergis. Mids zijn trouwens wel nice! Zie dat JDX music ook nog wel binnen nu en 5 jaar uitgroeien tot het scantraxx van Amerika.

@ M.I zijn er ook shirts beschikbaar met V-hals? B-) :P

Maar zonder dollen, ze zien er erg goed uit ^O^ Ben zelf al wel een poosje gestopt met dat soort DJ-fan-shirts te kopen. Heb nog wel oude liggen van DBSTF toen ze net bij evolutionz zaten, een oude van Wildstylez met alleen die W en eentje van zany uit met 100% pure Discoshit. Maar toen werden ze gemaakt door ruud van eijck en bestelde je ze bij hem of bij de artiest zelf. Daardoor was het ook nog redelijk uniek als je met zown shirt liep :7 Maar als ik tegenwoordig die shirts zie van DBSTF doet mijn hoofd: :N

No offence tegen de mensen die ze wel leuk vinden :s)
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
pi_93258467
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 15:10 schreef Mind.Illusion het volgende:

Doet me overigens klein beetje denken aan Promo - Doing My Thing
Inderdaad een prima track! Vond de vorige twee releases op JDX Music ook al erg mijn straatje. JDX - The Secret is een simpelere track voortussendoor, maar die laatste (Atmozfears - Welcome 2 Hell): _O_! Aparte indeling van de track, heerlijke anticlimax en een volle sound.
Mixes onder de naam Khadber
pi_93258638
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 15:39 schreef NLS04 het volgende:

[..]

@ M.I zijn er ook shirts beschikbaar met V-hals? B-) :P
8-) :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')