Klopt wel ja. Mixen zoals dit:quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:39 schreef ElDani het volgende:
Dit is echter bij Hardstyle totaal onnuttig, net als zeer spontaan loopen. Het is simpelweg niet repetatief genoeg.
quote:2ndidentity Second Identity
Download our Reverze liveset including 6 new edits and 2 Second Identity tracks for free: http://wtrns.fr/7rWSyZlPN8ySI ENJOY!
Dat filmpje heb ik echt al zo vaak gekeken, en ik heb nog steeds niemand gehoord die met vinyl zo kan mixen als Vincequote:Op woensdag 23 februari 2011 21:47 schreef mstx het volgende:
Klopt wel ja. Mixen zoals dit:
() is vrijwel onmogelijk bij hardstyle, wat wel jammer is. Early hardstyle is daar al beter geschikt voor.
Mark Nquote:Op donderdag 24 februari 2011 08:07 schreef T-Force het volgende:
[..]
Dat filmpje heb ik echt al zo vaak gekeken, en ik heb nog steeds niemand gehoord die met vinyl zo kan mixen als Vince
Straight To The Beat, A Hard Act To Followquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:17 schreef sveno1990 het volgende:
09. The R3bels - Straight To The Beat
wat een plaatlang niet meer gehoord
die kosten snap ik ook van geen kant, maar neem ze voor lief; anders kom je zo moeilijk aan kaartjesquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:54 schreef NLS04 het volgende:
Zo de kaarten voor loudness zijn ook hier binnen. Verbaas mezelf er nog wel over dat ik me er nog steeds gruwelijk aan erger dat er voor 2 kaarten dik 6 euro aan servicekosten wordt gerekend en dan ook nog 1 euronogwat betaald moet worden aan betaalwijzekostenWat is het volgende wat ze bedenken, ticket2pdf-create kosten?
![]()
Gelukkig maakt dat filmpje van vince het helemaal goed, dit soort dingen is precies hetgeen wat ik probeerde te beschrijven met mijn post over talent. Wat een held
WHAAAAT? Jezus, hij doet het ook echt alsof het makkelijk is he.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:47 schreef mstx het volgende:
[..]
() is vrijwel onmogelijk bij hardstyle, wat wel jammer is. Early hardstyle is daar al beter geschikt voor.
Oke, dat is sick.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:47 schreef mstx het volgende:
[..]
Speciaal gedaan voor diegene die zei dat ze genoeg zwarte shirts etc. hadden. Dus nu de mogelijkheid om het helemaal te doen zoals je wiltquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:15 schreef -Menn0- het volgende:
Nice![]()
Vet dat je je eigen kleur kan kiezen
Hij is vetquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:50 schreef Mind.Illusion het volgende:
http://www.mindillusion.nl/?p=1115
Het is er!
http://hardwearshop.sprea(...)39/customize/color/2
Nice! Ik ga de gele bestellen denk ikquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:26 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Speciaal gedaan voor diegene die zei dat ze genoeg zwarte shirts etc. hadden. Dus nu de mogelijkheid om het helemaal te doen zoals je wilt
Kicke! Vind oranje en geel ook wel dik, hahaquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:26 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Speciaal gedaan voor diegene die zei dat ze genoeg zwarte shirts etc. hadden. Dus nu de mogelijkheid om het helemaal te doen zoals je wilt
quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:50 schreef Mind.Illusion het volgende:
http://www.mindillusion.nl/?p=1115
Kleinigheidje op je website: Orientated moet oriented zijnquote:In the near future more hardstyle orientated shirts will hit the shop, so keep checking it!
Whoa, die oranje springt er echt uit! Doet pijn aan je ogenquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:01 schreef Levitas het volgende:
[..]
Kicke! Vind oranje en geel ook wel dik, haha
Daarom juist, valt lekker opquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:03 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Whoa, die oranje springt er echt uit! Doet pijn aan je ogen
Gefixed meneer de mierenneukerquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:01 schreef Levitas het volgende:
[..]
Kicke! Vind oranje en geel ook wel dik, haha
[..]
[..]
Kleinigheidje op je website: Orientated moet oriented zijn
[/miereneuk-modus]
Vind de break echt te moeilijk lang. Vooral dat ie nog eens op 1:55 stil valt en dan pas begint met de opbouw vind ik niks. Hardbass anthem van vorig jaar had dat ook als ik me niet vergis. Mids zijn trouwens wel nice! Zie dat JDX music ook nog wel binnen nu en 5 jaar uitgroeien tot het scantraxx van Amerika.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:10 schreef Mind.Illusion het volgende:
Dikke track + kippenvelbreak = autovet![]()
Inderdaad een prima track! Vond de vorige twee releases op JDX Music ook al erg mijn straatje. JDX - The Secret is een simpelere track voortussendoor, maar die laatste (Atmozfears - Welcome 2 Hell):quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:10 schreef Mind.Illusion het volgende:
Dikke track + kippenvelbreak = autovet![]()
Doet me overigens klein beetje denken aan Promo - Doing My Thing
quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:39 schreef NLS04 het volgende:
[..]
@ M.I zijn er ook shirts beschikbaar met V-hals?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |