Moet ik je nog ergens aan herinneren wat betreft de OP?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:48 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Ja nou, kan er eerlijk gezegd niet mee zitten. Had al een paar keer aangegeven dat k er n beetje klaar mee was. Maar mn mede-MUZmods wisten me te overtuigen. Mocht dit idd nu t einde blijken; zijn er hier gegadigden voor de functie van MUZ-mod?
[..]
Hehe, kben nog niet achter de naam gekomen..benk dan nog steeds welkom?
[..]
Tziet er raar uit, maar ... zie TT
Ik weet (uit betrouwbare bron) dat Thera zal afsluiten op Loudnessquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:37 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Eerlijk gezegd hoop ik ergens aan het begin...
Doe eens reageren op PM of doe eens SMSen..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:48 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Ja nou, kan er eerlijk gezegd niet mee zitten. Had al een paar keer aangegeven dat k er n beetje klaar mee was. Maar mn mede-MUZmods wisten me te overtuigen. Mocht dit idd nu t einde blijken; zijn er hier gegadigden voor de functie van MUZ-mod?
[..]
Hehe, kben nog niet achter de naam gekomen..benk dan nog steeds welkom?
[..]
Die was al eerder gelekt toch?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:26 schreef Koepert het volgende:
Oh ennuh...morgen..
1. Dj Thera & Geck-o - Do The Happy Face
2. Dj Thera & Geck-o - Ding Dong
3. Dj Thera & Geck-o - Ding Dong (Degos & Re-Done Remix)
4. Dj Thera & Geck-o - Kill The Trepassers
Die was al eerder gelekt jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:50 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Die was al eerder gelekt toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:14 schreef Mind.Illusion het volgende:
Voor diegene die niks te doen hebben vandaag... Magic Show vandaag Op Q-Dance & Dance-Tunes radio
Schaamteloze zelf-promotieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je al een TL waarmee je ons lekker kunt maken?"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
Niks mis mee tochquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:21 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Schaamteloze zelf-promotie![]()
Heb je al een TL waarmee je ons lekker kunt maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:26 schreef Mind.Illusion het volgende:
Naja... hiero dan...dit doet me gelijk aan Zany denken, die draaide hem vroeger nog wel eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dit doet me gelijk aan Zany denken, die draaide hem vroeger nog wel eens in elke set![]()
en dan verwachtte je de versie dat er eerst het rustige stukje melodie voor de climax kwam. En dan had ie die er uitgeknipt dat de climax er gelijk in klaptequote:Op woensdag 23 februari 2011 09:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dit doet me gelijk aan Zany denken, die draaide hem vroeger nog wel eens![]()
Toch maar weer goed uitgekozen danquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:48 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Was de eerste keer dat ik um met dat traktording hoorde en er kwamen toen wel meer lekkere oudere platen zoals deze voorbijquote:
Ik blijf het gewoon lekker met de CD's doenquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:32 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Was de eerste keer dat ik um met dat traktording hoorde en er kwamen toen wel meer lekkere oudere platen zoals deze voorbijHoorde gisteren trouwens dat ook brennan heart en the pitcher met traktor (willen gaan) werken. Er worden weliswaar nog wel fouten mee gemaakt maar ik heb dat in de toekomst liever (inclusief de oudere platen
) dan een DJ die een USB-stick meeneemt.
Op vrijwel alle grote feesten zie je volgens mij (steeds minder, dat wel) nog regelmatig een platenspeler -vaak met zo`n Q-Dance logo matje eropquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:35 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Ik blijf het gewoon lekker met de CD's doenDat traktor gebeuren voegt volgens mij ook heel weinig toe en de hardstyle leent zich daar ook niet echt voor. Meer de techno/ house etc... En oude platen kan je ook nog met vinyl draaien hoor, hoef je geen traktor of what so ever voor te hebben
![]()
volgens mij staat die ene platenspeler er inderdaad voor de sier, naast 3/4 cd-spelersquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:06 schreef Levitas het volgende:
[..]
Op vrijwel alle grote feesten zie je volgens mij (steeds minder, dat wel) nog regelmatig een platenspeler -vaak met zo`n Q-Dance logo matje erop- maar wordt volgens mij nooit gebruikt. Toch zonde
In principe maakt het mij ook niet uit hoe ze het opslaan maar meer wat ze uit het type medium halen. Gevoelsmatig heb ik nog altijd het idee dat wanneer ik naar een feest ga, ik toch ook voor de 'artiesten' kom. Het is dan toch wel fijn als hij of zij als artiest zijnde, dan dingen laten zien/horen waarvan ik niet het gevoel heb dat ik het met een klein beetje oefenen zelf ook zou kunnen. En om dan weer terug te komen op het type medium. Met USB sticks en CD's draaien, daarbij heb ik absoluut niet meer het gevoel dat iemand een echt talent moet hebben zoals dat bij platen draaien nog wel het geval is (Traktor kan ik niet goed over oordelen).quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:50 schreef 16meter het volgende:
Op welk medium de muziek is opgeslagen maakt me weinig niks uit, eigenlijk. Als de platen en overgangen maar goed zijn.Al vind ik het wel wat hebben als een DJ nog goed met vinyl overweg kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |