quote:
welke??quote:Op maandag 21 februari 2011 19:31 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ben ook maar gestopt met dat spel
Kutspel!quote:
quote:
Koningsnummer welquote:Op maandag 21 februari 2011 19:34 schreef mc-Piel het volgende:
This is my home
This is where I love to be
Running on the beach
Smiling out you`re next to me
This is where you saw my naked soul
In Janeiro
This is where you saw my naked soul
In Janeiro!!!!!
Kende dezen mix eerst niet.. Heb je aan juh boy Nick te danken!quote:
Die luistert nu ookquote:Op maandag 21 februari 2011 19:35 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Kende dezen mix eerst niet.. Heb je aan juh boy Nick te danken!
hoinquote:
heloeeeef hoiquote:
Trololo draait van alles, maar volgens mij geen electronische muziek.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:40 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Wat gaat trololo draaien straks?
En mogen er verzoekjens gedaan worden?
Wel rustig.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:41 schreef Patje1987 het volgende:
Dit is toch gewoon heerlijke muziek?
Dat is dan weer jammerquote:Op maandag 21 februari 2011 19:41 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Trololo draait van alles, maar volgens mij geen electronische muziek.
jaaquote:Op maandag 21 februari 2011 19:41 schreef Patje1987 het volgende:
Dit is toch gewoon heerlijke muziek?
hallonquote:
omdat ballonquote:
heeeeeequote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:43 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat komen er veel mensen intunen opeens hee
waaromn?quote:
ja wtfquote:Op maandag 21 februari 2011 19:44 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Beter dan dat iedereen dat gare spel zit te doen
Hey Surinamert.quote:
Ik zei oprotten.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:45 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
zo jij hebt zeker erg veel vrienden
Wat Ragboer zegt! (denk ik)quote:Op maandag 21 februari 2011 19:44 schreef Ragboer het volgende:
Niet fokkeng met ons. Klik klak als je fokt ONZ Radio-toppa!
FOK! Mafiaquote:Op maandag 21 februari 2011 19:44 schreef Ragboer het volgende:
Niet fokkeng met ons. Klik klak als je fokt met ONZ Radio-toppa!
Had fokking honger. 12 uur had ik kapsalon weggeklapt.quote:
Ik vind het ietwat saaiige muziek vanavondquote:Op maandag 21 februari 2011 19:39 schreef Patje1987 het volgende:
Dit is zulks een heerlijk nummer, die break is echt stijfjeswaardig.
Als ik zeg oprotten dan bedoel ik daarmee in ieder geval geen hallon, of hoin.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:45 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
en jij beslist wie er mag blijven en wie niet?
nou voel me iig zeer welkomquote:Op maandag 21 februari 2011 19:46 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Als ik zeg oprotten dan bedoel ik daarmee in ieder geval geen hallon, of hoin.
Jij leeft 'm.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:45 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Had fokking honger. 12 uur had ik kapsalon weggeklapt.
Dit zijn heerlijke nummers manquote:Op maandag 21 februari 2011 19:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind het ietwat saaiige muziek vanavond
Nou dan zeg ik hallonquote:Op maandag 21 februari 2011 19:46 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
nou voel me iig zeer welkom
Het is wel lekkere muziek, maar ik mis de opzwepende melodietjes. Het is wat melodie-arm zeg maar.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dit zijn heerlijke nummers man
Volgende keer de weer wat snellere trance
Deze shit is juist relaxed man.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dit zijn heerlijke nummers man
Volgende keer de weer wat snellere trance
Hoi Sharonquote:Op maandag 21 februari 2011 19:47 schreef sharr het volgende:
Ik luister nog steeds, vergat te postenhoi
Overal haal ik die stuf. Van Kanaalstraat tot Zeist. Van Domstraat tot de diepe binnenlanden van Brabant. Ligt er net aan waar ik ben.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:46 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Jij leeft 'm.![]()
Waar haal je altijd je Döner shit?
ga niet wegquote:Op maandag 21 februari 2011 19:47 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
ik wordt weggestuurden hoi
Je deed vorige keer niet zo liev. Maar soberso Nitrouz, lekker links laten en wees welkomquote:Op maandag 21 februari 2011 19:47 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
Kanaalstraat en Amsterdamsestraatweg.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:48 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Overal haal ik die stuf. Van Kanaalstraat tot Zeist. Van Domstraat tot de diepe binnenlanden van Brabant. Ligt er net aan waar ik ben.
Niet haten op Nitrouz.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je deed vorige keer niet zo liev. Maar soberso Nitrouz, lekker links laten en wees welkom
klopt ik deed ook niet zo lief.... sorry daarvoorquote:Op maandag 21 februari 2011 19:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je deed vorige keer niet zo liev. Maar soberso Nitrouz, lekker links laten en wees welkom
Neee blijf togggggquote:Op maandag 21 februari 2011 19:47 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
Ik zei hallon maar dat zie je gewoon over het hoofd.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:47 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
Sowieso, Nitrouz is een idioot.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Slechte dag gehad?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:48 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
klopt ik deed ook niet zo lief.... sorry daarvoor![]()
![]()
Wie is Randy?quote:
South parkquote:
Geeft nietquote:Op maandag 21 februari 2011 19:48 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
klopt ik deed ook niet zo lief.... sorry daarvoor![]()
![]()
Sowieso radionerds.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niet haten, gewoon links laten liggen.
sorry.. ben aan het zoeken hoe ik mijn quotes in kleur krijg..quote:Op maandag 21 februari 2011 19:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zei hallon maar dat zie je gewoon over het hoofd.
Nee man. Nitrouz is baas.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niet haten, gewoon links laten liggen.
"ik heet Randy maar je schrijft het anders" zei je eens, je hebt de schrijfwijze nooit onthuldquote:
hoiquote:
Helemaal rechtsboven in beeld als je naar boven gescrolld bent opquote:Op maandag 21 februari 2011 19:49 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
sorry.. ben aan het zoeken hoe ik mijn quotes in kleur krijg..![]()
![]()
dankje en een goedenavond terug
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:49 schreef robdriessen het volgende:
Hier is iedereen lief. Zelfs Ragboer. Of tenminste één van z'n gespleten persoonlijkheden :p
Aaahwquote:Op maandag 21 februari 2011 19:50 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
ja was toen nogal chagrijnig![]()
ja daar ben ik.. heb mezelf ook in kleur alleen mijn quotes nog nietquote:Op maandag 21 februari 2011 19:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Helemaal rechtsboven in beeld als je naar boven gescrolld bent op [ afbeelding ] klikken
waaauwquote:Op maandag 21 februari 2011 19:51 schreef mc-Piel het volgende:
Ik ben 3e geworden in het Landenspel!! HOEZEEE!
Een vinkje zetten bij "Ook quotes"quote:Op maandag 21 februari 2011 19:51 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
ja daar ben ik.. heb mezelf ook in kleur alleen mijn quotes nog niet
Ik heet Ryan maar je schrijft het anders zei ik. En voor het antwoord op die vraag staat gewoon in mijn profiel.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
"ik heet Randy maar je schrijft het anders" zei je eens, je hebt de schrijfwijze nooit onthuld
Oh, vergis ik mij daar toch even. Sorryquote:Op maandag 21 februari 2011 19:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heet Ryan maar je schrijft het anders zei ik. En voor het antwoord op die vraag staat gewoon in mijn profiel.
Pizzatje bellen dan maar.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En die baas moet je gewoon links laten liggen. Je leest gewoon niet goed.
dankjequote:Op maandag 21 februari 2011 19:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Een vinkje zetten bij "Ook quotes"
Nu is het fixed, da's het belangrijkstequote:Op maandag 21 februari 2011 19:52 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
dankjeik dacht dat ik dan alle kleuren resette
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nu is het fixed, da's het belangrijkste
ok ik ga die in mn fobo wel even vervangenquote:
Daar is het wel tijd voor jaquote:Op maandag 21 februari 2011 19:53 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
ok ik ga die in mn fobo wel even vervangen
Hm, anders even op CTRL + F5 drukken? Het zou direct zichtbaar moeten zijn.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:53 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
zie ze nog niet in kleur.. ik zal even uitloggen en opnieuw inloggen
hey ik was de hele dag niet onlinequote:
Provinciale dingen? Niet. Ik stem alleen landelijk.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:54 schreef Ragboer het volgende:
Welke partij ga je stemmen djkoelkast?
Ik heb vooral geslapen en rustig aan gedaan vandaag, dus weet ik nog nietquote:Op maandag 21 februari 2011 19:54 schreef robdriessen het volgende:
Oh, Koelkast, kon je trouwens nog iets met die voicetracks van me?
Kan ik zo weer dat plaatje vervangenquote:Op maandag 21 februari 2011 19:55 schreef Snuf. het volgende:
O GOD GELIJK ALLERLEI NIEUWE AANMELDINGEN ZO TERUG MET FOK RADION ONZINS MAFIA VERSIE 67.0.1.0.2
Diarreebruin?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:55 schreef MissBullshit het volgende:
Het werkt.. al heb ik wel een schijtkleur genomen.. nou ja.. zie mezelf iig duidelijk nu
Je moet lichtgeel doen, die heb ik ook. Die is wel alleen voor bazen, volgens mij val je daar niet tussen.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:55 schreef MissBullshit het volgende:
Het werkt.. al heb ik wel een schijtkleur genomen.. nou ja.. zie mezelf iig duidelijk nu
Zou ik toch nog even dit lezen als ik jou was:quote:Op maandag 21 februari 2011 19:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Provinciale dingen? Niet. Ik stem alleen landelijk.
Het is wel relaxt enzo hoor, maar ik wil meer opzwepend vandaag. Heb geen bui voor rustige trancequote:Op maandag 21 februari 2011 19:55 schreef Patje1987 het volgende:
Deze melodie is wel lekker koelkast
Paarsquote:Op maandag 21 februari 2011 19:56 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
haha nee dat niet raar paars
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:53 schreef heloef het volgende:
Nou ik ga even naar de supermarkt Jupiler inslaan tschuss!
Heb je tenminste iets te doenquote:Op maandag 21 februari 2011 19:55 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Kan ik zo weer dat plaatje vervangen
ik heb niet echt de behoefte om een baas te zijnquote:Op maandag 21 februari 2011 19:55 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Je moet lichtgeel doen, die heb ik ook. Die is wel alleen voor bazen, volgens mij val je daar niet tussen.
Laat alleen mensen die uit snufland komen er nog bijkomenquote:Op maandag 21 februari 2011 19:55 schreef Snuf. het volgende:
O GOD GELIJK ALLERLEI NIEUWE AANMELDINGEN ZO TERUG MET FOK RADION ONZINS MAFIA VERSIE 67.0.1.0.2
Redirect to http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/binnenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2011/02_februari/21/binnenland/De_Statenverkiezingen_op_2_maart.xmlquote:Op maandag 21 februari 2011 19:55 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Zou ik toch nog even dit lezen als ik jou was:
http://www.rtl.nl/%28/act(...)ingen_op_2_maart.xml
Dat weet ik.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:56 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
ik heb niet echt de behoefte om een baas te zijn
Denken dat ik niets te doen hebquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
hallonnnquote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:57 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Denken dat ik niets te doen hebleuk leven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij heb jij geen 5.1 set want er zit wel degelijk tekst in, alleen op de middenspeaker en jij hebt vast alleen links - rechts.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:56 schreef sharr het volgende:
Ik vind het wel lekkere muziek, mis altijd een tekst erinTerwijl dat toch niet hoort
jawel tochquote:
Ik heb maar één oortje in. Oh daar heeft het niet mee te maken. Ik heb het hele uur geen enkel woord gehoord neequote:Op maandag 21 februari 2011 19:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij geen 5.1 set want er zit wel degelijk tekst in, alleen op de middenspeaker en jij hebt vast alleen links - rechts.
Maar is hij er wel?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:58 schreef djkoelkast het volgende:
Oh trol komt, ik dacht snuf. Dan kan de radio nog aan blijven.
Haters etcquote:Op maandag 21 februari 2011 19:58 schreef djkoelkast het volgende:
Haten op Snuf.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:58 schreef djkoelkast het volgende:
Neen, hoor je alleen op een 5.1 setquote:Op maandag 21 februari 2011 19:58 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik heb maar één oortje in. Oh daar heeft het niet mee te maken. Ik heb het hele uur geen enkel woord gehoord nee
Dat eerste, die 2e is er nooit.quote:
Ik denk de hele tijd dat jij Trololo bent, 3 keer raden waarom.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:59 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb trolololololo ook nog niet gezien
Ik haat niet. Je hebt gewoon een paupere kutmuzieksmaak. Kun je niets aan doen en geeft ook niet, alleen ik heb geen zin het aan te horen.quote:
Een mening verwoorden als een feit.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik haat niet. Je hebt gewoon een paupere kutmuzieksmaak. Kun je niets aan doen en geeft ook niet, alleen ik heb geen zin het aan te horen.
wat voor muziek draait hij dan?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik haat niet. Je hebt gewoon een paupere kutmuzieksmaak. Kun je niets aan doen en geeft ook niet, alleen ik heb geen zin het aan te horen.
<----------------quote:Op maandag 21 februari 2011 19:59 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ik denk de hele tijd dat jij Trololo bent, 3 keer raden waarom.
In dit geval is het geen mening.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:00 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Een mening verwoorden als een feit.
ik heb hem ook in het geel, boks ouwe...quote:Op maandag 21 februari 2011 19:55 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Je moet lichtgeel doen, die heb ik ook. Die is wel alleen voor bazen, volgens mij val je daar niet tussen.
quote:Op maandag 21 februari 2011 20:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
In dit geval is het geen mening.
quote:Op maandag 21 februari 2011 20:00 schreef Viro het volgende:
[..]
ik heb hem ook in het geel, boks ouwe...
Ik draai van alles en nogwat, maar de voorkeur ligt wel in het dansbare genre en niet in het gitaar-achtige genre. Maar verder zeer breed.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:00 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
wat voor muziek draait hij dan?
en wanneer draai jij?
Jammer, ik hoor nog niet bij de Mafia. Ben te braafquote:
Ik in het middenquote:
oke..quote:Op maandag 21 februari 2011 20:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik draai van alles en nogwat, maar de voorkeur ligt wel in het dansbare genre en niet in het gitaar-achtige genre. Maar verder zeer breed.
Ik draai de ochtenden van 10-12 en binnenkort samen met Monopoly op de woensdagavond en regelmatig als er uurtjes over zijn.
quote:
Duck Sauce - Barbra Streisandquote:
Ik zit mobiel.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:02 schreef sharr het volgende:
Ik krijg een sms dat hij bij een vriend is
quote:
quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 20:02 schreef sharr het volgende:
Ik krijg een sms dat hij bij een vriend is
iedereen kan zomaar bij de maffia?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:02 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Note to self:
Live in show GEBRUIKERSNAAMHIER bedanken voor Adoratietopik
quote:Op maandag 21 februari 2011 20:02 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Note to self:
Live in show GEBRUIKERSNAAMHIER bedanken voor Adoratietopik
Als iedereen hier mee akkoord gaatquote:
Mening.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Duck Sauce - Barbra Streisand
Al erg genoeg dat hij door iemand is nabewerkt met Adolf Hitler er in, maar hem dan uitzenden en zeggen dat je een goede smaak hebt ')
robdriessen wilde toch ook?quote:
Als je schreeuwt dat je er bij wil dan ja.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:03 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
iedereen kan zomaar bij de maffia?
Ik ben gevraagdquote:Op maandag 21 februari 2011 20:03 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Als je schreeuwt dat je er bij wil dan ja.
Hater dat was 1 keer en hij was epischquote:Op maandag 21 februari 2011 20:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Duck Sauce - Barbra Streisand
Al erg genoeg dat hij door iemand is nabewerkt met Adolf Hitler er in, maar hem dan uitzenden en zeggen dat je een goede smaak hebt ')
dat verklaart waarom knetter erbij zitquote:Op maandag 21 februari 2011 20:03 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Als je schreeuwt dat je er bij wil dan ja.
Dit bedoel ik.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:04 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Hater dat was 1 keer en hij was episch
quote:Op maandag 21 februari 2011 20:04 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
dat verklaart waarom knetter erbij zit
oooh okequote:Op maandag 21 februari 2011 20:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als iemand niet komt draait meestal de huidige dj door, als 'ie dat wil.
Ik ben donderdag ook elders in het land... Kan er dan ook vervanging gezocht worden?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als iemand niet komt draait meestal de huidige dj door, als 'ie dat wil.
Ik een dag of wat later. Maar ik ben gevraagdquote:Op maandag 21 februari 2011 20:04 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ook. Net 1,5 min voor 'publicatie'
Ik haal je er gewoon af, gat vult zich welquote:Op maandag 21 februari 2011 20:05 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik ben donderdag ook elders in het land... Kan er dan ook vervanging gezocht worden?
Hierna nog meer vocal trance speciaal voor jouquote:
Nou mijn gat zie ik niet graag gevuldquote:Op maandag 21 februari 2011 20:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik haal je er gewoon af, gat vult zich wel
Omdat die niet hard genoeg hebben geschreeuwdquote:Op maandag 21 februari 2011 20:06 schreef Spouwerranger het volgende:
Er staat best veel mensen niet op
Dat kost geld. Lees de seksuele bijsluiter maar.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:06 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nou mijn gat zie ik niet graag gevuld
Vocal trance zoals ditquote:Op maandag 21 februari 2011 20:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hierna nog meer vocal trance speciaal voor jou
Dankje, ik hoop dat ik hem dan wel hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 20:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hierna nog meer vocal trance speciaal voor jou
In dit nummerquote:
Hierin staat dat neuken met Snuf. echt fantastisch is. HET WAS GEWELDIGquote:Op maandag 21 februari 2011 20:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat kost geld. Lees de seksuele bijsluiter maar.
Thus Saith Shequote:Op maandag 21 februari 2011 20:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dankquote:Op maandag 21 februari 2011 20:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
okequote:Op maandag 21 februari 2011 20:06 schreef sharr het volgende:
[..]
Dankje, ik hoop dat ik hem dan wel hoor
[..]
In dit nummer
quote:Op maandag 21 februari 2011 20:07 schreef Patje1987 het volgende:
Luisteraars terug komen, ik ben nog!
quote:Op maandag 21 februari 2011 20:07 schreef Patje1987 het volgende:
quote:Op maandag 21 februari 2011 20:06 schreef mc-Piel het volgende:
Patje, heb je:
Dirtdevils - Music is life ?!!
Niet dat ik weetquote:
Je moet ook prijzen weggeven! Een pen en een stickerrrrrr!quote:Op maandag 21 februari 2011 20:07 schreef Patje1987 het volgende:
Mensen staan onder mij in de samenleving, ze kunnen het niet hebben en bashen mij over het internet.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:06 schreef Ragboer het volgende:
Wajoo, al die mensen die haten op Nitrouz...
Nitrouz, je weet het. Gezeik? Altijd Ragboer DMen / PMen / FoBo reageren.
quote:Op maandag 21 februari 2011 20:08 schreef Spouwerranger het volgende:
Net weer iets afschuwelijks meegemaakt. Mijn huisgenoot had een vriend over en die is homo. Allemaal prima, maar nu komt het. Die kerel was duidelijk met mij aan het flirten
Gaan we binnenkort doen, ik ben bezig met de PRquote:Op maandag 21 februari 2011 20:08 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Je moet ook prijzen weggeven! Een pen en een stickerrrrrr!
en drie paperclipsquote:Op maandag 21 februari 2011 20:08 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Laat ze gaan broeder! Rustikquote:Op maandag 21 februari 2011 20:08 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Mensen staan onder mij in de samenleving, ze kunnen het niet hebben en bashen mij over het internet.
Mensen mogen komen haten in het echt, maar ze durven niet in me straatje te komen, laat staan me aankijken, laat staan tegen me praten.
Mensen die balen dat een familielid voor mij werkt, ey, dat is toch niet mijn probleem man.
Je boi.
Afschúúúwelijk!quote:Op maandag 21 februari 2011 20:08 schreef Spouwerranger het volgende:
Net weer iets afschuwelijks meegemaakt. Mijn huisgenoot had een vriend over en die is homo. Allemaal prima, maar nu komt het. Die kerel was duidelijk met mij aan het flirten
Een homovriend moet je kunnen hebben, het accentueert je mannelijkheid.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:08 schreef Spouwerranger het volgende:
Ach, je moet alles een keer geprobeerd hebben in je leven.... :pquote:Op maandag 21 februari 2011 20:08 schreef Spouwerranger het volgende:
Dat ontbijtquote:Op maandag 21 februari 2011 20:08 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Laat ze gaan broeder! Rustik
[ afbeelding ]
Je weet dat ut aan is.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:08 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Laat ze gaan broeder! Rustik
[ afbeelding ]
eenschquote:Op maandag 21 februari 2011 20:09 schreef mc-Piel het volgende:
Homo vrienden zijn chick-magnets!
Even zonder grappen!
wacht! ik heb wat voor je!quote:Op maandag 21 februari 2011 20:09 schreef Nitrouz het volgende:
Ben nu wel weg hier broeders, tallaz.
quote:Op maandag 21 februari 2011 20:09 schreef Nitrouz het volgende:
doeeeiquote:Op maandag 21 februari 2011 20:09 schreef Nitrouz het volgende:
Moet eerst me mic zien te maken, maar telkens weer geen tijd voor of het lukt niet. Je kent dat welquote:Op maandag 21 februari 2011 20:08 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dat is mijn familie.quote:
Ik ben maar weer even achter de pc gekropen. Toch een beetje apartquote:Op maandag 21 februari 2011 20:08 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Afschúúúwelijk!
Hahavat het op als compliment
Ik heb best veel vrienden die homo zijn. Geen problemen mee, maar dat flirten gaat echt te ver.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:08 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Een homovriend moet je kunnen hebben, het accentueert je mannelijkheid.
Hahaha ja, niet dusquote:Op maandag 21 februari 2011 20:09 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ach, je moet alles een keer geprobeerd hebben in je leven.... :p
Als vriendje gewoonquote:Op maandag 21 februari 2011 20:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ben maar weer even achter de pc gekropen. Toch een beetje apartHet is ook al niet de eerste keer dat een homo mij probeert te versieren.
[..]
Ik heb best veel vrienden die homo zijn. Geen problemen mee, maar dat flirten gaat echt te ver.
[..]
Hahaha ja, niet dus
Je bent gewoon bang dat alle vrouwen je komen bestormen zodra die zoetgevooisde bronstige stem van je door de speakers glibbert.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:10 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Moet eerst me mic zien te maken, maar telkens weer geen tijd voor of het lukt niet. Je kent dat wel
Hahaha je trekt ze aanquote:Op maandag 21 februari 2011 20:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ben maar weer even achter de pc gekropen. Toch een beetje apartHet is ook al niet de eerste keer dat een homo mij probeert te versieren.
[..]
Ik heb best veel vrienden die homo zijn. Geen problemen mee, maar dat flirten gaat echt te ver.
[..]
Hahaha ja, niet dus
Die is al vaak zat door de speakers gegaanquote:Op maandag 21 februari 2011 20:12 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Je bent gewoon bang dat alle vrouwen je komen bestormen zodra die zoetgevooisde bronstige stem van je door de speakers glibbert.
Nou, het ergste was nog wel dat ik 50 euro aangeboden kreeg zodat hij mij kon pijpen. Sindsdien heb ik nooit meer met die gast gepraatquote:
Politie op je hielen?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik bene cht helemaal kapot van 40 minuten rennenwtf
WUTquote:Op maandag 21 februari 2011 20:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nou, het ergste was nog wel dat ik 50 euro aangeboden kreeg zodat hij mij kon pijpen. Sindsdien heb ik nooit meer met die gast gepraat
Goede fobo maar ik kan er niks in schrijven.quote:
En ik weet niet hoe dezen komtquote:Op maandag 21 februari 2011 20:14 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Goede fobo maar ik kan er niks in schrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |