Dat is een polaroid.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:15 schreef CaptainCookie het volgende:
Tevens, wat doet die witte rand om je foto.
De mijne komt uit dit zakje:quote:Op maandag 21 februari 2011 18:15 schreef RickoKun het volgende:
Een broodje bakpao jonge.
Zit hendig weinig in G, gewoon met knoflook saus de omheining aufkanen!
Heb je wel die van Java Foods? Da's natuurlijk de enige ekte bakpao!
Die moet je dan ook totaal niet kopen, het moge duidelijk zijn dat TS van broodjes Bapao geen kaas gegeten heeft.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:20 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
De mijne komt uit dit zakje:
[ afbeelding ]
Hmmmquote:Op maandag 21 februari 2011 18:20 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je dacht toch niet dat er echt zoveel vlees in zou zitten?quote:Op maandag 21 februari 2011 18:20 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Staat toch op dat plaatje!quote:Op maandag 21 februari 2011 18:25 schreef Rainb0ws het volgende:
[..]
Je dacht toch niet dat er echt zoveel vlees in zou zitten?
quote:Op maandag 21 februari 2011 18:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Beter gewoon de real deal toch, een dönner kebab. Ik heb die bapao's teveel gegeten denk ik, vind het nu natte kleffe hap deeg met meer restafval dan een frikandel.
Mee eens.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Beter gewoon de real deal toch, een dönner kebab. Ik heb die bapao's teveel gegeten denk ik, vind het nu natte kleffe hap deeg met meer restafval dan een frikandel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |