Checkquote:
Eng? Als in: fragiel?quote:Op maandag 21 februari 2011 16:45 schreef Sarabi het volgende:
Ik vind vlinders wel beetje engmaar ook wel mooi
Ooit bracht een hele verre achterneef of oom ofzo, nou ja een vaag familielid dus uit Brazilië een op watten opgezette en ingelijste enorme blauwe vlinder voor mij mee toen ik een jaar of 8 was. Beest heeft echt jaren bij mij in mijn kamertje aan de muur gehangen.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:45 schreef Sarabi het volgende:
Ik vind vlinders wel beetje engmaar ook wel mooi
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:31 schreef Stereotomy het volgende:
Zo maar eens naar huis... beetje mixed feelings over vanavond. Misschien valt het mee, misschien spring ik liever in een bad met scheermesjes, wie weet.
[..]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=oneitis
ooh die mevrouw van hemelsbreed 150 meterquote:Op maandag 21 februari 2011 15:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Tsja. De spijt kwam later bij haar, maar ja...toen was het wat mij betreft al over.
Zij is diegene die hier vlakbij woont en we zijn nu, 19 jaar later, gewoon vrienden.
jij wil graag nog wel contact met haar?quote:Op maandag 21 februari 2011 15:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm. Doe je beter dan ikMijn ex wil geen contact meer met me terwijl zij echt vet fout bezig is geweest
Heb je dan bijna 10 jaar een relatie mee
bamiiiiiiiiquote:Op maandag 21 februari 2011 16:10 schreef Aure het volgende:
ik ga ook ff wat voorbereidingen doen in de keuken! Ik trakteer m'n huisgenoten op bami
dit klinkt als een 'ik kon iets anders pakken en dat deed ik niet. had ik dat maar gedaan, ook al is iemand anders (L.) beter'quote:Op maandag 21 februari 2011 16:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zelfs aannemen en weten dat het advies correct is, is nog makkelijker dan uitvoeren...
Ik kan me niet voorstellen dat ik een paar maanden geleden raremeisje heb afgeslagen wat 100% raak zou zijn om in deze doodlopende weg terecht te komen en iemand weer té leuk te vinden_!!
Sommige dingen veranderen nooit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hebben ook wel goedkopere schoenen, moet je bij het tabje 'Mode' kijken.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Nice![]()
zat ff te snuffelen op die site van CFmaar wel errug prijzig allemaal ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |