Weet iemand of deze geruchten op waarheid zijn gebaseerd?
'But she is taking no short cuts, revealing the secret behind all great fictional magic - it won't happen without a lot of sweat.'
Nog even geduld dus...
* SigmundFreud moet nog aan deel 1 beginnen, maakt zich dus niet druk.
Ciao
Jullie geliefde potter
quote:Ik weet het... ik heb er zo weinig tijd voor gehad.. bovendien weet ik niet of ik met de site doorga.. ik heb hem nu al twee jaar en het kost veel werk hem te onderhouden. Dus of ik stop helemaal of ik leg hem stil tot boek 5 er is.
Op dinsdag 11 juni 2002 18:16 schreef MeneerTim het volgende:
Ik denk dat inkie1010 dat wel weet, hoewel de Harry Potter bijbel momenteel half down ligt.
Maare boek 5 gaat nog wel ff duren hoor, 2003 op z'n vroegst.. jammer
quote:Een soort van "Uit het oog, uit het hart"?
Op dinsdag 11 juni 2002 23:22 schreef inkie1010 het volgende:
bovendien weet ik niet of ik met de site doorga.. ik heb hem nu al twee jaar en het kost veel werk hem te onderhouden. Dus of ik stop helemaal of ik leg hem stil tot boek 5 er is.
quote:Nou nee dat is niet waar, maar om die site goed bij t ehouden kost echt enorm veel tijd en die tijd heb ik niet op het moment...
Op maandag 17 juni 2002 01:26 schreef MeneerTim het volgende:[..]
Een soort van "Uit het oog, uit het hart"?
Ik weet niks van Potter, dus het is mij zelfs een raadsel of deel 5 nu het laatste is of niet. Misschien had ze het alleen over deel 5 en was het laatste deel wel bedacht maar nog niet uitgeschreven.
He, eigenlijk heb ik niets te melden.
quote:Plot-outline is wat anders dan feitelijke verwoording. Iemand als Robert Jordan heeft vast ook wel een plot in zijn hoofd, maar hij weet nog niet eens hoeveel delen zijn werk is laat staan dat de inhoud vastligt.
Op maandag 17 juni 2002 22:40 schreef Slarioux het volgende:
Ja, ik dacht dat ze alles, inclusief het laatste deel al "in haar hoofd had".
quote:Ik lurkte hier straks en had me voorgenomen terug te komen om je een compliment te maken voor je site. Leuk hoor!
Op maandag 17 juni 2002 21:52 schreef inkie1010 het volgende:[..]
Nou nee dat is niet waar, maar om die site goed bij t ehouden kost echt enorm veel tijd en die tijd heb ik niet op het moment...
Maar dat het naar is als voor je gevoel er nu twee jaar tussen Harry's schooljaren zit, zie ik niet zo eigenlijk. Maar misschien komt dat doordat ik de 4 boeken allemaal binnen 1 jaar heb gelezen.
quote:OOoooooh dussss.... Nou verblijd ons met een samenvatting dwark..
Op maandag 24 juni 2002 21:59 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Boek 5 is allang uit in Engeland, maar nog niet in Nederland slimmerik.
[edit] Typo ja ik ken sike [/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door thorgal op 25-06-2002 02:19]
n.b.: bron is mijn moeder, dus hoe betrouwbaar die is mag je zelf uitmaken
quote:Leg mij dan eens uit waarom ie bij geen enkele Engelse webwinkel te bestellen is
Op maandag 24 juni 2002 21:59 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Boek 5 is allang uit in Engeland, maar nog niet in Nederland slimmerik.
quote:kuch.... is troll kuch
Op dinsdag 25 juni 2002 12:40 schreef Jojogirl het volgende:[..]
Leg mij dan eens uit waarom ie bij geen enkele Engelse webwinkel te bestellen is
quote:Zo had ik het nog niet bekeken heb ze zo tussen vorig jaar juni en december alle 4 in het Engels gelezen dus is idd als je eenmaal aan het lezen bent doet dat er idd nietmeer zo toe
Op maandag 24 juni 2002 21:59 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl wil hem het liefst zo snel mogelijkMaar dat het naar is als voor je gevoel er nu twee jaar tussen Harry's schooljaren zit, zie ik niet zo eigenlijk. Maar misschien komt dat doordat ik de 4 boeken allemaal binnen 1 jaar heb gelezen.
* ChrisJX leest de boeken dan maar voor de 3e keer
quote:Volgens mij werd deel 5 niet zo dik als 4. Helaas...
Op zondag 30 juni 2002 01:26 schreef thorgal het volgende:
Nou er komen nog steeds 3 delen voor zover ik weet. Alleen de boeken worden elke keer dikker, dus kost meer tijd om te schrijven.. De fundamenten tot deel 7 had mw Rowling al af toen ze met deel 1 begon..
Ik sta inmiddels ontiegelijk te popelen opdat deel 5 uitkomt.
quote:Veel duidelijkheid aan deze kant
Info van "The leaky Cauldron"Bloomburg.co.uk reports that Bloomsbury Publishing Plc, the U.K. publisher of Harry Potter books, said it expects to meet its own full-year profit forecast as the release of a movie based on the character boosts sales in the second half. ... "Harry Potter and the Order of the Phoenix" will be published "when it's delivered," Chairman Nigel Newton said in an interview. "We don't need it to meet our targets."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |