quote:
Ahaaaa.quote:
Oeh bahquote:Op maandag 21 februari 2011 20:12 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben trouwens ook boos en klaar met een paar mannen"vrienden" gister niks van ze gehoord
In Singles ook dan?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:13 schreef CherryLips het volgende:
The big bang theory? Ik dacht dat dat een algemeen geaccepteerde term was ondertussen.
Wat was er gister dan?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:12 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben trouwens ook boos en klaar met een paar mannen"vrienden" gister niks van ze gehoord
Een van de twee Becky'squote:Op maandag 21 februari 2011 20:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ahaaaa.
Ik linkte onlangs pas dat Elliot uit Scrubs, dingetje was uit Roseanne!![]()
Heel laat pas.
ik was jarig en ja dat wisten ze heel goed, maar ze vinden zichzelf belangrijker, like alwaysquote:
quote:
De 2e ja. Becky, was hm ff kwijt. Had haar nooit herkend, ik vind haar ook beetje standaard uiterlijk hebben eigenlijk.quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 20:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik was jarig en ja dat wisten ze heel goed, maar ze vinden zichzelf belangrijker, like always
Dat is wel heel jammer ja. Verjaardag vind ik zelf ook best belangrijk als mensen zich dat herinneren.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik was jarig en ja dat wisten ze heel goed, maar ze vinden zichzelf belangrijker, like always
Goh, dan weet je dat je echt weinig in Singles komt: als je TBBT niet kent.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Juist hier, voor ik in singles kwam had ik er nog nooit van gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |