Always plakt tegenwoordig overal vleugels op, dat vind ik zo irritant. Dat zit voor geen meter en knispertquote:Op maandag 21 februari 2011 19:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat voor iets bijzonders is dat dan?
Elk uur vervangen?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maximum aantal druppelsik heb nu een andere en merk echt verschil.
Rode!quote:Op maandag 21 februari 2011 20:02 schreef Evie het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest.. dan zou er al genoeg wijn in me zitten
Bijna! Maar het pakje koekjes is week of 5 vers gekocht door vriend, vrij dure koekjes. En er was ff twijfel hoelang die dingen nog goed zouden zijn.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Anders wordt het pakje boos?
Tampons met vleugels?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Always plakt tegenwoordig overal vleugels op, dat vind ik zo irritant. Dat zit voor geen meter en knispert
Nooit last van gehad. Ik gebruikte wel altijd maandverband string mét tampons. Bijv. voor de eerste dagen. Vond ik prettig. Maar die string verband hebben ze ook uit de handel gehaald. Jammer, ik vond het wel prettig.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Always plakt tegenwoordig overal vleugels op, dat vind ik zo irritant. Dat zit voor geen meter en knispert
Vlieg 'm erinquote:
Nee, tampons met kruisraket, maandverband met vleugels. Maar alles is beter dan de katoenen lappen van vroeger!quote:
Heb jij die tijd nog meegemaakt ja?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:06 schreef CherryLips het volgende:
Maar alles is beter dan de katoenen lappen van vroeger!
Van horen zeggenquote:Op maandag 21 februari 2011 20:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb jij die tijd nog meegemaakt ja?
Om op af te reageren toch welquote:Op maandag 21 februari 2011 20:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou en. Die hebben we niet nodig in deze tijd van de maand.
Heb je nooit nodig.. zijn over het algemeen een blik al niet waard...quote:Op maandag 21 februari 2011 20:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou en. Die hebben we niet nodig in deze tijd van de maand.
Ik kijk nooit TBBTquote:Op maandag 21 februari 2011 20:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
onder welke steen komjij vandaan?
Dan heb jij misschien teveel lelijke mannen in je omgeving? Ik vind er best veel een blik waard.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:10 schreef Evie het volgende:
[..]
Heb je nooit nodig.. zijn over het algemeen een blik al niet waard...
TBBT?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |