Nee, eerst etenquote:Op maandag 21 februari 2011 19:57 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat zijn nog eens fijne plannen voor op een nuchtere maag![]()
wat een plan
Ik heb heel vaak goede plannen.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:57 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat zijn nog eens fijne plannen voor op een nuchtere maag![]()
wat een plan
Alleen bij bepaalde mensenquote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Look who's talking.
Zit je nog niet aan de wodka?
Wat voor iets bijzonders is dat dan?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:58 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij hebben ze mijn tampon uit de handel gehaald. Tijdje terug ook al het maandverband dat ik altijd gebruik. Flauw hoor.
Maar 'alle' tampons lijken toch eigenlijk op elkaar? Bedoel...ik ben daar niet zo kieskeurig in, laat ik het zo zeggen.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:58 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij hebben ze mijn tampon uit de handel gehaald. Tijdje terug ook al het maandverband dat ik altijd gebruik. Flauw hoor.
Ik eet morgen wel weer.. geen zin om op deze kankerdag mn humeur zwaarder te verneuken door met tegenzin te etenquote:
* Memento-Mori zet teleurgesteld de popcorn weer terugquote:Op maandag 21 februari 2011 19:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Laten we het even op een waarschuwing houden voor nu
quote:Op maandag 21 februari 2011 20:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik eet morgen wel weer.. geen zin om op deze kankerdag mn humeur zwaarder te verneuken door met tegenzin te eten
Ach gewoon een andere kurk inproppen!quote:Op maandag 21 februari 2011 19:58 schreef CherryLips het volgende:
Wij vrouwen zijn geen wijnflessen!quote:Op maandag 21 februari 2011 20:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Ach gewoon een andere kurk inproppen!
Maximum aantal druppelsquote:Op maandag 21 februari 2011 19:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar 'alle' tampons lijken toch eigenlijk op elkaar? Bedoel...ik ben daar niet zo kieskeurig in, laat ik het zo zeggen.
Was het maar zo'n feest.. dan zou er al genoeg wijn in me zittenquote:Op maandag 21 februari 2011 20:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wij vrouwen zijn geen wijnflessen!
Anders wordt het pakje boos?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Prima gegeten maar ik heb nog een pakje koekjes liggen wat op moet.
Och ja, de ene is fijner in gebruik dan het andere.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maximum aantal druppelsik heb nu een andere en merk echt verschil.
Heb net een zak m&m's opengemaakt en die moet leeg dan hequote:Op maandag 21 februari 2011 20:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Prima gegeten maar ik heb nog een pakje koekjes liggen wat op moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |