Slomequote:Op maandag 21 februari 2011 17:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
16 in 2009![]()
ooh kut, moet al in de bus zitten
was doenquote:Op maandag 21 februari 2011 18:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
Thuis!
Boodschappen gedaan en in geruimd
Was opgehangen en nieuwe in de machine
Alleen nu nog eten.. Dat vergeet ik weer eens helemaal..
Whehe, ik doe het ook alleen maar omdat m'n broertje het nog niet gedaan heeft, en ik door m'n witte shirts heen benquote:Op maandag 21 februari 2011 18:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
was doengoeie!
* littledrummergirl verzamelt was en mikt in de machine
maf is dat he! ik heb dat bij muziek in n dialectquote:Op maandag 21 februari 2011 18:56 schreef vencodark het volgende:
Apart, ik heb ontdekt dat ik emotioneel geraakt wordt als ik iemand opera hoor en/of zie zingen.
Is dat positief?quote:Op maandag 21 februari 2011 18:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maf is dat he! ik heb dat bij muziek in n dialect
nee, eerder genantquote:
Ja, kan ik me dan ook weer iets bij voorstellen.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee, eerder genant
bedoel zoiets trouwens![]()
Misschien is twitter wat voor jou.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mezelf maar even bezig houden tot 9 uur en m'n bed in
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Misschien is twitter wat voor jou.
Gerard van Maasakkers...heldquote:Op maandag 21 februari 2011 18:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee, eerder genant
bedoel zoiets trouwens![]()
Vanavond VIquote:Op maandag 21 februari 2011 19:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mezelf maar even bezig houden tot 9 uur en m'n bed in
Eind van de week Bulletstorm, dan kan ik tenminste weer genadeloos schietenquote:
ik vind het mooi, melancholishquote:
Dat heb ik echt al jaren niet meer gekekenquote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:45 schreef Evie het volgende:
bleh geen zin meer in eten.. ach morgen is er weer een dag.. dan kan ik ook eten
Jawel ik mag prima niks eten.. al 5 dagen op rij gegeten hiervoor dus boeie...quote:Op maandag 21 februari 2011 19:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat ik dat denk, betekent niet dat jij dat ook mag vrouwtje
quote:
Ja verdorie, ben ook niet de goede persoon om je op je donder te geven he.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Jawel ik mag prima niks eten.. al 5 dagen op rij gegeten hiervoor dus boeie...
Moet ik het maar weer doen danquote:Op maandag 21 februari 2011 19:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja verdorie, ben ook niet de goede persoon om je op je donder te geven he.
Jij geniet er net weer even te veel vanquote:
Zoeperdjequote:
Jij niet wou je zeggenquote:Op maandag 21 februari 2011 19:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij geniet er net weer even te veel van
Dat zijn nog eens fijne plannen voor op een nuchtere maagquote:Op maandag 21 februari 2011 19:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Look who's talking.
Zit je nog niet aan de wodka?
oeh een exenrel?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kan je me met rust laten en mij en mn vrienden stoppen lastig te vallen.
Nee, eerst etenquote:Op maandag 21 februari 2011 19:57 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat zijn nog eens fijne plannen voor op een nuchtere maag![]()
wat een plan
Ik heb heel vaak goede plannen.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:57 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat zijn nog eens fijne plannen voor op een nuchtere maag![]()
wat een plan
Alleen bij bepaalde mensenquote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Look who's talking.
Zit je nog niet aan de wodka?
Wat voor iets bijzonders is dat dan?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:58 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij hebben ze mijn tampon uit de handel gehaald. Tijdje terug ook al het maandverband dat ik altijd gebruik. Flauw hoor.
Maar 'alle' tampons lijken toch eigenlijk op elkaar? Bedoel...ik ben daar niet zo kieskeurig in, laat ik het zo zeggen.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:58 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij hebben ze mijn tampon uit de handel gehaald. Tijdje terug ook al het maandverband dat ik altijd gebruik. Flauw hoor.
Ik eet morgen wel weer.. geen zin om op deze kankerdag mn humeur zwaarder te verneuken door met tegenzin te etenquote:
* Memento-Mori zet teleurgesteld de popcorn weer terugquote:Op maandag 21 februari 2011 19:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Laten we het even op een waarschuwing houden voor nu
quote:Op maandag 21 februari 2011 20:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik eet morgen wel weer.. geen zin om op deze kankerdag mn humeur zwaarder te verneuken door met tegenzin te eten
Ach gewoon een andere kurk inproppen!quote:Op maandag 21 februari 2011 19:58 schreef CherryLips het volgende:
Wij vrouwen zijn geen wijnflessen!quote:Op maandag 21 februari 2011 20:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Ach gewoon een andere kurk inproppen!
Maximum aantal druppelsquote:Op maandag 21 februari 2011 19:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar 'alle' tampons lijken toch eigenlijk op elkaar? Bedoel...ik ben daar niet zo kieskeurig in, laat ik het zo zeggen.
Was het maar zo'n feest.. dan zou er al genoeg wijn in me zittenquote:Op maandag 21 februari 2011 20:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wij vrouwen zijn geen wijnflessen!
Anders wordt het pakje boos?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Prima gegeten maar ik heb nog een pakje koekjes liggen wat op moet.
Och ja, de ene is fijner in gebruik dan het andere.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maximum aantal druppelsik heb nu een andere en merk echt verschil.
Heb net een zak m&m's opengemaakt en die moet leeg dan hequote:Op maandag 21 februari 2011 20:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Prima gegeten maar ik heb nog een pakje koekjes liggen wat op moet.
Always plakt tegenwoordig overal vleugels op, dat vind ik zo irritant. Dat zit voor geen meter en knispertquote:Op maandag 21 februari 2011 19:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat voor iets bijzonders is dat dan?
Elk uur vervangen?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maximum aantal druppelsik heb nu een andere en merk echt verschil.
Rode!quote:Op maandag 21 februari 2011 20:02 schreef Evie het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest.. dan zou er al genoeg wijn in me zitten
Bijna! Maar het pakje koekjes is week of 5 vers gekocht door vriend, vrij dure koekjes. En er was ff twijfel hoelang die dingen nog goed zouden zijn.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Anders wordt het pakje boos?
Tampons met vleugels?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Always plakt tegenwoordig overal vleugels op, dat vind ik zo irritant. Dat zit voor geen meter en knispert
Nooit last van gehad. Ik gebruikte wel altijd maandverband string mét tampons. Bijv. voor de eerste dagen. Vond ik prettig. Maar die string verband hebben ze ook uit de handel gehaald. Jammer, ik vond het wel prettig.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Always plakt tegenwoordig overal vleugels op, dat vind ik zo irritant. Dat zit voor geen meter en knispert
Vlieg 'm erinquote:
Nee, tampons met kruisraket, maandverband met vleugels. Maar alles is beter dan de katoenen lappen van vroeger!quote:
Heb jij die tijd nog meegemaakt ja?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:06 schreef CherryLips het volgende:
Maar alles is beter dan de katoenen lappen van vroeger!
Van horen zeggenquote:Op maandag 21 februari 2011 20:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb jij die tijd nog meegemaakt ja?
Om op af te reageren toch welquote:Op maandag 21 februari 2011 20:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou en. Die hebben we niet nodig in deze tijd van de maand.
Heb je nooit nodig.. zijn over het algemeen een blik al niet waard...quote:Op maandag 21 februari 2011 20:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou en. Die hebben we niet nodig in deze tijd van de maand.
Ik kijk nooit TBBTquote:Op maandag 21 februari 2011 20:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
onder welke steen komjij vandaan?
Dan heb jij misschien teveel lelijke mannen in je omgeving? Ik vind er best veel een blik waard.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:10 schreef Evie het volgende:
[..]
Heb je nooit nodig.. zijn over het algemeen een blik al niet waard...
TBBT?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |