quote:
Hahaha!quote:
Hahahaquote:
Wat een boerenhoofd ookquote:Op maandag 21 februari 2011 20:11 schreef Rainb0ws het volgende:
iedereen weet dat ze bij bzv alleen een sterke man zocht om haar te helpen met de klusjes.
In bed fantaseert ze stiekem over vrouwen.
Je kijkt vrijwillig naar Boer Zoekt Vrouw en hebt vasectomie ondergaan?quote:Op maandag 21 februari 2011 16:20 schreef 1969 het volgende:
Weg relatie, boerin zoekt man maar weet niet hoe een man te behagen. We smsèn nog he. DOEI.![]()
http://player.omroep.nl/?aflID=12170648
En er zit iemand nog wat 'dwarst' ook.
En een half duitse zuipschuit is niet te houden.
Hoi!quote:
al die boeren zijn zo verknipt als wat, anders zouden ze zich niet voor 5 mil mensen voor lul hoeven zetten om een relatie te krijgen. maarja, het levert mooi (leed)vermaak op hequote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:34 schreef Micson het volgende:
Die Annemarie is echt zwaar autistisch volgens mij, geen enkele sociale intelligentie en geen vleugje emotie in haar doen en laten. Het enige waar je met haar over kan praten zij die smerige koeien van haar.![]()
En godverdomme, dat stemgeluid
Nou die Frank en Gijsbert leken mij anders prima kerels. Zij kunnen ook echt wel wat in de kroeg bij elkaar hosselen, daar hebben ze denk ik niet dit hersenloze programma voor nodigquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:49 schreef st0cki het volgende:
[..]
al die boeren zijn zo verknipt als wat, anders zouden ze zich niet voor 5 mil mensen voor lul hoeven zetten om een relatie te krijgen. maarja, het levert mooi (leed)vermaak op he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |