Ik krijg mijn aanbieding altijd 3/4 maanden van te vorenquote:Op maandag 21 februari 2011 16:19 schreef Kally het volgende:
Je moet het echt wel opzeggen, anders wordt hij automatisch verlengd, en na opzegging krijg je een aanbieding voor een telefoon, een lokkertje om te blijven.
Kan ook, maar je moet minimaal 2 maanden van te voren opzeggen dacht ik, even in je contract kijkenquote:Op maandag 21 februari 2011 16:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik krijg mijn aanbieding altijd 3/4 maanden van te voren
Ik heb al gebeld... maar ik mag niks doen, want staat op mn moeders naamquote:Op maandag 21 februari 2011 16:19 schreef Kally het volgende:
Je moet het echt wel opzeggen, anders wordt hij automatisch verlengd, en na opzegging krijg je een aanbieding voor een telefoon, een lokkertje om te blijven.
ja dan moet je mams bellenquote:Op maandag 21 februari 2011 16:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb al gebeld... maar ik mag niks doen, want staat op mn moeders naam
En als je die dan afslaat een betere aanbieding krijgt?quote:Op maandag 21 februari 2011 16:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik krijg mijn aanbieding altijd 3/4 maanden van te voren
Ik dan kan ik die andere aanbieding krijgen, maar wil siewosie steeds de nieuwe iphonequote:Op maandag 21 februari 2011 16:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
En als je die dan afslaat een betere aanbieding krijgt?
Ik hoor alleen maar klachten over T-Mobilequote:Op maandag 21 februari 2011 16:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik dan kan ik die andere aanbieding krijgen, maar wil siewosie steeds de nieuwe iphoneEn altijd bij T-Mobile
Zit al zolang bij T-Mobile, alle andere aanbieder vertrouw ik niet meer...
Bij KPN had ik opeens abonnementen die ik nog geen eens had afgeloten, bij Vodafone had ik spookfacturen terwijl ik nooit belde (ja ikhad ook een depri tijd), mega hoge rekeningen
Bij T-mobile nooit problemen
Zwaai zwaaiquote:
ja idd. ik ook.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik hoor alleen maar klachten over T-Mobile
quote:
Hoe is het hier dan?quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 17:01 schreef Kally het volgende:
Ik had T-Mobile, steeds ruzie mee en nu kpn, totaal geen last
even biddenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |