Nee als het geheim word geraden krijgen ze allemaalndat filmpje te zienquote:Op maandag 21 februari 2011 16:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik bedoel dan ook...de andere bewoners die naar jouw geheim raden als iemand jouw geheim al weet en heeft geraden.
echt he wat een aanfluiting, weten die portugeesjes niet hoe ze met knopjes moeten draaien en dat metertjes uitslaan als er geluid isquote:Op maandag 21 februari 2011 16:27 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
die zijn doof, net zoals de regisseur blind is
je gaat toch niet op een lege kluis raden?quote:Op maandag 21 februari 2011 16:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik bedoel dan ook...de andere bewoners die naar jouw geheim raden als iemand jouw geheim al weet en heeft geraden.
dank je welquote:Op maandag 21 februari 2011 16:27 schreef Green1 het volgende:
[..]
stream 2 is beter, ze zijn denk ik omgewisseld.
neee joh, die hebben ze gewoon van de straat geplukt, doe maar watquote:Op maandag 21 februari 2011 16:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt he wat een aanfluiting, weten die portugeesjes niet hoe ze met knopjes moeten draaien en dat metertjes uitslaan als er geluid is
vind het een aanfluiting die hele regie, ze hebben al kunnen oefenen, en de bewoners zitten er alweer ruim een week maar verbetering ho maarquote:Op maandag 21 februari 2011 16:29 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
neee joh, die hebben ze gewoon van de straat geplukt, doe maar wat
Ik kan echt niks vinden op de SST site.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:19 schreef PinkDream het volgende:
We hebben geluisterd naar jullie feedback op de dure streams en hebben daarom speciaal voor jullie weekabonnementen ontwikkeld. Check hier voor de aanbieding.
Nee, als die persoon alweer geld heeft. Maar dat is nutteloos als iemand jouw geheim al weet en die doorspeelt naar de anderen.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:29 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
je gaat toch niet op een lege kluis raden?
Ooooh, oke. Dus dan kan het niet meer worden geraden....maar je kan nog wel kapitaal opbouwen met missies, dat niet meer minder kan worden? Dat is dan toch raar.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:28 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Nee als het geheim word geraden krijgen ze allemaalndat filmpje te zien
nee met het geld van de missie kan je volgens mij ,weer raden op het geheim van andere,en dus weer verliezen als je misgoktquote:Op maandag 21 februari 2011 16:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ooooh, oke. Dus dan kan het niet meer worden geraden....maar je kan nog wel kapitaal opbouwen met missies, dat niet meer minder kan worden? Dat is dan toch raar.
Je kunt geld verdienen met missies en vervolgens iemands geheim raden.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:29 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
je gaat toch niet op een lege kluis raden?
Wat wil je... die werken waarschijnlijk ook maar voor een Big Mac en een blikje Fantaquote:Op maandag 21 februari 2011 16:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt he wat een aanfluiting, weten die portugeesjes niet hoe ze met knopjes moeten draaien en dat metertjes uitslaan als er geluid is
Juist ja!quote:Op maandag 21 februari 2011 16:32 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nee met het geld van de missie kan je volgens mij ,weer raden op het geheim van andere,en dus weer verliezen als je misgokt
Dat heb ik al een keer eerder gelezen!quote:Op maandag 21 februari 2011 16:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wat wil je... die werken waarschijnlijk ook maar voor een Big Mac en een blikje Fanta.
Bij de Twitterberichten staat dat het zsm op de site komt en dat een pakket 4,50 per week kost.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan echt niks vinden op de SST site.
of gaan zittenquote:Op maandag 21 februari 2011 16:35 schreef Green1 het volgende:
En als het dan nog een goeie gitaar was, en hij goed kon spelen, en het niet heel de tijd hetzelfde deuntje was, oké... ik zou als ik daar zat onderhand wel een keer per ongeluk op dat ding zijn gaan staan ofzo..
Ik zie het nu ook. Thnx.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:34 schreef Copycat het volgende:
Bij de Twitterberichten staat dat het zsm op de site komt en dat een pakket 4,50 per week kost.
Ja daar zal ook wel weer iets op verzonnen worden tegen die tijd hahaquote:Op maandag 21 februari 2011 16:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ooooh, oke. Dus dan kan het niet meer worden geraden....maar je kan nog wel kapitaal opbouwen met missies, dat niet meer minder kan worden? Dat is dan toch raar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |