abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93515587
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 21:50 schreef ToT het volgende:

[..]

Hele bevolkingsgroepen beledigen: Dat is Lambiekje!

Racistisch: Is hij op zich ook wel, maar op een andere manier dan normaal. Sowieso is datgene over allochtone schoonmakers niet racistisch bedoeld. Als je een turks vrouwtje dat amper Nederlands kan een poetsdoek in de handen zou drukken, zou ze gewoon schoonmaken op de manier waarvan zij denkt dat het goed is. Natuurlijk werkt dat in het echt niet zo, maar wel volgens Lambiekje's belevingswereld. Da's geen racisme.
da's een hele uitspraak, op deze manier zou je in principe elke racistische uitspraak kunnen goedpraten! Om even een godwin te lanceren, de nazi's waren niet racisistisch, dat was hun belevingswereld....
Niettemin ben ik het wel met je eens dat hij "speciaal" is.
pi_93515607
Precies daarmee, het moment waarop werkelijk iedereen er een had :P
“Man is free at the moment he wishes to be.”
Voltaire.
"There is no left and right, only right and wrong." Tinyint, DI forums.
"Doubt is the seed of misdirection." Ikzelf.
pi_93515906
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 22:17 schreef .SP. het volgende:

[..]

da's een hele uitspraak, op deze manier zou je in principe elke racistische uitspraak kunnen goedpraten! Om even een godwin te lanceren, de nazi's waren niet racisistisch, dat was hun belevingswereld....
Niettemin ben ik het wel met je eens dat hij "speciaal" is.
Mja ik vind aan de andere kant ook dat je niet altijd krampachtig politiek correct moet zijn hoor. Soms moet je het beestje gewoon bij de naam kunnen noemen, hoewel Lambiekje in zijn onbenulligheid (en niet kwaadwillendheid) regelmatig erg ver gaat.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 22:23:42 #129
39581 Salvad0R
universal
pi_93515937
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 14:52 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Als je de beweringen van Lambiekje in twijfel trekt, ben je een BigPharma-beschermer? :D
Nou, dat is wel een vergaande stelling, moet ik toegeven.
pi_93516134
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 22:23 schreef ToT het volgende:

[..]

Mja ik vind aan de andere kant ook dat je niet altijd krampachtig politiek correct moet zijn hoor. Soms moet je het beestje gewoon bij de naam kunnen noemen, hoewel Lambiekje in zijn onbenulligheid (en niet kwaadwillendheid) regelmatig erg ver gaat.
Helemaal met je eens, maar dan moet Lambiekje niet het zielige slachtoffer spelen als ik het beestje bij zijn naam noem. (en ook de mods).
  Moderator dinsdag 1 maart 2011 @ 22:37:24 #131
249559 crew  Lavenderr
pi_93516756
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 22:26 schreef .SP. het volgende:

[..]

Helemaal met je eens, maar dan moet Lambiekje niet het zielige slachtoffer spelen als ik het beestje bij zijn naam noem. (en ook de mods).
En daar heb jij weer gelijk in.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 22:44:08 #132
39581 Salvad0R
universal
pi_93517195
Sowieso, slachtofferrol zuigt. We zijn toch zeker Israël niet. Ik zeg pek en veren op die uitmelkers. Al hun fascistische tokos met de grond platbranden. Wat.
pi_93517502
quote:
4s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 22:44 schreef Salvad0R het volgende:
Sowieso, slachtofferrol zuigt. We zijn toch zeker Israël niet. Ik zeg pek en veren op die uitmelkers. Al hun fascistische tokos met de grond platbranden. Wat.
Oproep tot geweld is ook niet bepaald handig! :')
  woensdag 2 maart 2011 @ 00:09:59 #134
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_93521681
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 21:50 schreef ToT het volgende:

[..]

Hele bevolkingsgroepen beledigen: Dat is Lambiekje!

Racistisch: Is hij op zich ook wel, maar op een andere manier dan normaal. Sowieso is datgene over allochtone schoonmakers niet racistisch bedoeld. Als je een turks vrouwtje dat amper Nederlands kan een poetsdoek in de handen zou drukken, zou ze gewoon schoonmaken op de manier waarvan zij denkt dat het goed is. Natuurlijk werkt dat in het echt niet zo, maar wel volgens Lambiekje's belevingswereld. Da's geen racisme.
Ik beledig helemaal niemand. Het is nog steeds hoe iemand het opvat. Tegenwoordig is men extreem snel op zijn tenen getrapt.

Er is niets mis met dat allochtonen dergelijk werk doen. Ik vind het wel kwalijk dat ziekenhuizen geen adequate personeel in huurt of bekwaam maken.

Waar het op neer komt is dat er niet wordt uitgelegd aan dergelijk personeel- het kan net zo goed niet al te snuggere autochtoon zijn- is hoe schoon te maken in een ziekenhuis. Dat is toch echt iets anders dan bij snelle-carriere jup of de plee van de McDonalds.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 2 maart 2011 @ 00:13:33 #135
52357 Lambiekje
pi_93521827
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 22:14 schreef .SP. het volgende:

[..]

Is dat zo, ik zou eerder denken dat dingen als antibiotica en medische ontwikkelingen meer geholpen zouden hebben.
Bovendien, hoe verklaar je de toename vanaf grofweg de jaren 60 toen iedereen al een koelkast had?
Met antibiotica zijn we verder weg dan ooit. Er is onbekwaam mee gehandeld. Niet perse door het ziekenhuis die zijn juist in veel gevallen te karig. Kijk naar een Lyme-besmetting. Dan is het wel de voedsel industrie. De bacterien zijn resistent geworden.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 2 maart 2011 @ 00:15:24 #136
52357 Lambiekje
pi_93521907
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 22:49 schreef ToT het volgende:

[..]

Oproep tot geweld is ook niet bepaald handig! :')
Nee misschien niet ... Maar hoe de huidige geopolitiek te werk gaat dan zou het zeker niet verkeerd zijn als er eens koppen gaan rollen in onze westerse kliek van leiders. Er mag nu toch wel eens een sterker signaal komen van de Europeaan dat we het niet meer pikken. Zo gek was het niet om met hooivorken verhaal te halen.
pi_93522379
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 00:09 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik beledig helemaal niemand. Het is nog steeds hoe iemand het opvat. Tegenwoordig is men extreem snel op zijn tenen getrapt.

Er is niets mis met dat allochtonen dergelijk werk doen. Ik vind het wel kwalijk dat ziekenhuizen geen adequate personeel in huurt of bekwaam maken.

Waar het op neer komt is dat er niet wordt uitgelegd aan dergelijk personeel- het kan net zo goed niet al te snuggere autochtoon zijn- is hoe schoon te maken in een ziekenhuis. Dat is toch echt iets anders dan bij snelle-carriere jup of de plee van de McDonalds.
Ja de nadruk leek nu te liggen op dat allochtone schoonmaaksters onbekwaam zouden zijn, maar ik begrijp zelf wel wat je bedoelt! :)
pi_93522886
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 00:13 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Met antibiotica zijn we verder weg dan ooit. Er is onbekwaam mee gehandeld. Niet perse door het ziekenhuis die zijn juist in veel gevallen te karig. Kijk naar een Lyme-besmetting. Dan is het wel de voedsel industrie. De bacterien zijn resistent geworden.
Neen, wederom onzin wat je zegt:

- Er is geen grootschalige resistentie tegen lyme, het is zich wel door andere oorzaken aan het verspreiden.
- Ziekenhuizen zijn in NL karig met antibiotica om resistentie te voorkomen, in veel andere landen geven ze antibitica veel te scheutig, waardoor daar veel meer resistentie voorkomt.
Nog even een leuk recent quote van jezelf: "Je komt er voornamelijk met eem chronische pildieet naar buiten" Goh, en nu zijn ziekenhuizen opeens te karig.
- De voedselindustrie? Cornflakes veroorzaakt resistentie? Iets minder generaliseren en wat specifieker zijn zou de discussie goed doen.

Ja, er zijn resistente bacterien, maar het is een feit dat antibiotica vele miljoenen mensen gered hebben en vele miljoenen mensen zullen redden. Dus netto gezien zijn antibitica een zegen.
  woensdag 2 maart 2011 @ 03:55:09 #139
28585 Dhalsim
Paradigm shift
pi_93525545
Ik snap Lambiekje heel goed...als je je echt verdiept in wat er allemaal gaande is in de wereld dan kom je wel zoveel corrupte, onrechtvaardige en onmenselijke dingen tegen dat het je wel wat MOET doen. Ik weet dat het mij in ieder geval wel veranderd heeft en ik kan me voorstellen dat iemand als Lambiekje die nog een stuk actiever aan het zoeken is naar de waarheid om daarmee mensen wakker te schudden, verbitterd wordt.

OT:
Natuurlijk heeft de medische wetenschap enorm bijgedragen aan onze welvaart. Ik ben er ook heilig van overtuigd dat (vrijwel) iedereen die in de zorg werkzaam is, goede intensies heeft en wat voor zijn medemens wilt betekenen. Maar ik ben me er ook erg van bewust dat het kapitalistisch systeem een heleboel dingen ernstig verziekt heeft. Doordat de wereld draait om geld en omdat iedereen slechts een radertje is in het grote geheel is men (onbedoeld en vaak onbewust) bezig om alles te verzieken.

De farmaceutische industrie verdient geld aan zieke mensen en heeft er zodoende alle belang bij om ervoor te zorgen dat zoveel mogelijk mensen ziek zijn.
De eerste stap is het inzetten van medicijnen die niet het meest efficient zijn maar die het meeste opleveren.
Vervolgens worden medicijnen ontwikkeld die mensen moeten blijven innemen (dat is de reden dat alle anti-depressiva en anti-psychotica verslavend zijn en geen genezing bieden maar slechts onderdrukking) zodat het geld binnen blijft stromen.
Dan is er de kwestie van het bewust verdoezelen van bepaalde bijwerkingen (bijvoorbeeld diabetes veroorzaakt door anti-psychotica) omdat men daarvoor toevallig ook een medicijn heeft. Sinds bekend is dat de CNS die massaal voorgeschreven worden bij ADHD de kans op alzheimer op vroege leeftijd enorm verhogen wordt er ook alles aan gedaan om daar ook de juiste medicijnen voor te ontwikkelen (in feite zijn daar al geschikte middelen voor maar daar kan geen patent op aangevraagd worden).
Een bijkomende gevolg van het feit dat het allemaal om geld draait is dat een middel als DCA wat zeer effectief is in het genezen van kanker niet onderzocht wordt en nooit op de markt zal komen, simpelweg omdat het een goedkope stof is waar geen patent op aangevraagd kan worden.
Dat sluit weer mooi aan bij het feit dat men een heleboel aandoeningen al lang kan genezen maar dat liever verborgen houdt - een ziekte genezen is het laatste wat big pharma zou willen doen omdat ze daarmee hun eigen business om zeep zouden helpen.

Alsof dat allemaal nog niet zuur genoeg is, is men ook nog bezig om daadwerkelijk nieuwe ziektes te ontwikkelen (zoals de mexicaanse griep) om vervolgens het patent op het vaccin te registreren bijna een jaar voordat de ziekte de kop op steekt. Via slim opgezette contracten en gemanipuleerde protocollen is men er zo van verzekerd dat het vaccin gegarandeerd verkocht zal worden en ze op geen enkele manier aansprakelijk kunnen worden gesteld voor de (eventuele) bijwerkingen/risico's.

Ik kan nog uren doorgaan, maar dat zal ik maar niet doen. Ik walg er in ieder geval van dat de wereld zo in elkaar zit.
in moments of temporary stillness we can see our chaos in motion
  woensdag 2 maart 2011 @ 07:52:51 #140
52357 Lambiekje
pi_93526586
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 00:43 schreef .SP. het volgende:

[..]

Neen, wederom onzin wat je zegt:

- Er is geen grootschalige resistentie tegen lyme, het is zich wel door andere oorzaken aan het verspreiden.
Dat zeg ook helemaal niet.

quote:
- Ziekenhuizen zijn in NL karig met antibiotica om resistentie te voorkomen, in veel andere landen geven ze antibitica veel te scheutig, waardoor daar veel meer resistentie voorkomt.
Dat klopt maar via een andere weg zijn onze bactierien toch resistent geworden door dat er in andere tak van sport wel in overvloed met antibiotica is gekut.
quote:
Nog even een leuk recent quote van jezelf: "Je komt er voornamelijk met eem chronische pildieet naar buiten" Goh, en nu zijn ziekenhuizen opeens te karig.
In beide gevallen help je een patient niet met een pildieet of summiere antibiotica.

Ziekenhuis moet het allemaal snel snel snel en de volgende patient.
quote:
- De voedselindustrie? Cornflakes veroorzaakt resistentie? Iets minder generaliseren en wat specifieker zijn zou de discussie goed doen.
Je hebt zeker geen journaal gekeken over het pluimvee afgelopen tijd.

quote:
Ja, er zijn resistente bacterien, maar het is een feit dat antibiotica vele miljoenen mensen gered hebben en vele miljoenen mensen zullen redden. Dus netto gezien zijn antibitica een zegen.
Ik heb ook nergens gezegd dat het geen zegen is.
  woensdag 2 maart 2011 @ 07:57:14 #141
52357 Lambiekje
pi_93526624
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 03:55 schreef Dhalsim het volgende:
Ik snap Lambiekje heel goed...als je je echt verdiept in wat er allemaal gaande is in de wereld dan kom je wel zoveel corrupte, onrechtvaardige en onmenselijke dingen tegen dat het je wel wat MOET doen. Ik weet dat het mij in ieder geval wel veranderd heeft en ik kan me voorstellen dat iemand als Lambiekje die nog een stuk actiever aan het zoeken is naar de waarheid om daarmee mensen wakker te schudden, verbitterd wordt.

OT:
Natuurlijk heeft de medische wetenschap enorm bijgedragen aan onze welvaart. Ik ben er ook heilig van overtuigd dat (vrijwel) iedereen die in de zorg werkzaam is, goede intensies heeft en wat voor zijn medemens wilt betekenen. Maar ik ben me er ook erg van bewust dat het kapitalistisch systeem een heleboel dingen ernstig verziekt heeft. Doordat de wereld draait om geld en omdat iedereen slechts een radertje is in het grote geheel is men (onbedoeld en vaak onbewust) bezig om alles te verzieken.

De farmaceutische industrie verdient geld aan zieke mensen en heeft er zodoende alle belang bij om ervoor te zorgen dat zoveel mogelijk mensen ziek zijn.
De eerste stap is het inzetten van medicijnen die niet het meest efficient zijn maar die het meeste opleveren.
Vervolgens worden medicijnen ontwikkeld die mensen moeten blijven innemen (dat is de reden dat alle anti-depressiva en anti-psychotica verslavend zijn en geen genezing bieden maar slechts onderdrukking) zodat het geld binnen blijft stromen.
Dan is er de kwestie van het bewust verdoezelen van bepaalde bijwerkingen (bijvoorbeeld diabetes veroorzaakt door anti-psychotica) omdat men daarvoor toevallig ook een medicijn heeft. Sinds bekend is dat de CNS die massaal voorgeschreven worden bij ADHD de kans op alzheimer op vroege leeftijd enorm verhogen wordt er ook alles aan gedaan om daar ook de juiste medicijnen voor te ontwikkelen (in feite zijn daar al geschikte middelen voor maar daar kan geen patent op aangevraagd worden).
Een bijkomende gevolg van het feit dat het allemaal om geld draait is dat een middel als DCA wat zeer effectief is in het genezen van kanker niet onderzocht wordt en nooit op de markt zal komen, simpelweg omdat het een goedkope stof is waar geen patent op aangevraagd kan worden.
Dat sluit weer mooi aan bij het feit dat men een heleboel aandoeningen al lang kan genezen maar dat liever verborgen houdt - een ziekte genezen is het laatste wat big pharma zou willen doen omdat ze daarmee hun eigen business om zeep zouden helpen.

Alsof dat allemaal nog niet zuur genoeg is, is men ook nog bezig om daadwerkelijk nieuwe ziektes te ontwikkelen (zoals de mexicaanse griep) om vervolgens het patent op het vaccin te registreren bijna een jaar voordat de ziekte de kop op steekt. Via slim opgezette contracten en gemanipuleerde protocollen is men er zo van verzekerd dat het vaccin gegarandeerd verkocht zal worden en ze op geen enkele manier aansprakelijk kunnen worden gesteld voor de (eventuele) bijwerkingen/risico's.

Ik kan nog uren doorgaan, maar dat zal ik maar niet doen. Ik walg er in ieder geval van dat de wereld zo in elkaar zit.
precies.

En de goedwillende arts weet niet in wat voor proces hij nu daadwerkelijk werkt. Ik vind het jammer dat men zich niet verder bekwaamt nadat ze klaar zijn met de indoctrinatielessen van hun medische studie.

Overigens artsen die dus wél zelf nadenken die worden op hun vingers getikt.
pi_93528732
quote:
Op woensdag 2 maart 2011 07:57 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

precies.

En de goedwillende arts weet niet in wat voor proces hij nu daadwerkelijk werkt. Ik vind het jammer dat men zich niet verder bekwaamt nadat ze klaar zijn met de indoctrinatielessen van hun medische studie.

Overigens artsen die dus wél zelf nadenken die worden op hun vingers getikt.
Nee hoor, medische studies zijn, net als de meeste studies, aan verandering onderhevig gerelateerd aan bewustwording van eerder opgedane wetenschappelijke kennis. Ook alternatieve geneeswijzen vallen daaronder, ookal valt het positieve effect niet met een duidelijk te omschrijven oorzaak-gevolg mechanisme te verklaren.
pi_93529639
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 07:52 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat zeg ook helemaal niet.

[..]

Dat klopt maar via een andere weg zijn onze bactierien toch resistent geworden door dat er in andere tak van sport wel in overvloed met antibiotica is gekut.

[..]

In beide gevallen help je een patient niet met een pildieet of summiere antibiotica.

Ziekenhuis moet het allemaal snel snel snel en de volgende patient.

[..]

Je hebt zeker geen journaal gekeken over het pluimvee afgelopen tijd.

[..]

Ik heb ook nergens gezegd dat het geen zegen is.
Wat is dan de relevantie van Lyme als voorbeeld in een discussie over antibiotica?
pi_93529962
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 19:09 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Alle apothekers zijn naar mijn mening corrupt. Om apotheker te worden zullen mensen hun ziel moeten verkopen.

[..]

Het is andersom: de nazi-ideologie is mede-ontworpen door artsen.

Leer eerst eens fatsoenlijk de historie van de 20e eeuw, voordat je over nazi-ideologie begint, fruity w/ .
Ik geef aan dat de apotheker die ik persoonlijk ken niet corrupt is, dus dat strookt niet met jouw bewering dat alle apothekers corrupt zijn. Dus ik herhaal mijn vraag, net als ik die aan Lambiekje stelde, heb je daar ook bewijs voor? Het lijkt me wel heel toevallig als jij net ook die ene apotheker kent die ik persoonlijk ken, maar een vergelijkbaar bewijs van corruptie moet dan toch niet al te moeilijk te produceren zijn. Kom maar op, welke apotheker ken jij persoonlijk en is wél corrupt?

En de Nazi filosofiën en theoriën over een Arisch ras komen deels uit de koker van mensen als Herder, Fichte en Nietschze, maar zijn door de Nazi's samen gesmolten tot wat wij als Nazisme noemen. Vooral Fichte heeft veel indirecte invloed op Hitler gehad bleek later. De doktoren zijn er pas later bijgehaald om de wetenschappelijke onderbouwing te leveren voor die theoriën, niet andersom.

Daarnaast waren er een aantal andere onderzoekers die werkten voor het militaire apparaat, en oa onderzochten hoe wonden beter genezen konden worden, of hoe het menselijk lichaam reaggeert op extreme koude. En die hadden dankzij de Nazi praktijken hele concentratiekampen vol proefpersonen, en geen wetten/regels die ze tot enige terughoudendheid of humaniteit dwong.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_93530529
@ Antibiotica: Waarom heb je er zo'n aversei tegen?
Je hebt het over resistentie. Ja fijn, dat houdt alleen in dat bacteriën langzaam tegen dat specifieke (en op een gegeven moment meerdere) vormen van antibiotica kunnen.
Maakt dat die bacterie ineens gevaarlijker voor iemand die tóch geen antibiotica zou nemen? Nope!

Verder helpen antibiotica in het algemeen gewoon heel goed. Ik heb een keer in de jungle van Thailand 2 heel vervelende bacteriën opgelopen in mijn been en was gewoon ziek van de wondroos.
2 antibioticakuurtjes achter elkaar en ik was er van af! :)
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:46:50 #146
262 Re
Kiss & Swallow
pi_93530566
oeh een bigpharma topic :)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:10:27 #147
28585 Dhalsim
Paradigm shift
pi_93531320
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 09:46 schreef Gray het volgende:

[..]

Nee hoor, medische studies zijn, net als de meeste studies, aan verandering onderhevig gerelateerd aan bewustwording van eerder opgedane wetenschappelijke kennis. Ook alternatieve geneeswijzen vallen daaronder, ookal valt het positieve effect niet met een duidelijk te omschrijven oorzaak-gevolg mechanisme te verklaren.
Ongetwijfeld. Toch zal dit vrijwel nooit leiden tot verandering van beleid. Een paar voorbeelden:

- Ibogaine is uitgebreid onderzocht en bewezen effectief te zijn in de unieke eigenschap om iedere lichamelijke en geestelijke verslaving binnen 24 uur te laten verdwijnen. Dit wordt algemeen erkent en er wordt ook in kleine mate gebruik van gemaakt in o.a. Nederland maar een heroine verslaafden zal altijd als standaard oplossing methadon voorgeschreven krijgen.
- Bij depressies worden vrijwel altijd SSRI's voorgeschreven en in sommige gevallen nog wat van de "oude" tricyclische antidepressiva. Het is al lang en breed bekend dat de effectiviteit van deze middelen zeer beperkt is en dat de bijwerkingen/risico's veel groter zijn dan initieel aangenomen. Tegerlijkertijd bestaat er 5-HTP, een natuurlijke stof en de rechtstreekse precursor voor serotonine (waar ook de SSRI's zich op richten). 5-HTP is niet alleen effectiever dan welke SSRI dan ook, het is ook nog eens volkomen onschadelijk, niet verslavend en het is binnen een week duidelijk of de patient er baat bij heeft (omdat het vrijwel meteen werkt). In tegenstelling tot de SSRI's kan het gebruik van 5-HTP gewoon ineens gestaakt worden wanneer daar behoefte aan is. Het is trouwens ook nog erg geschikt om de ontwenningsverschijnselen na SSRI gebruik te verhelpen. Kortom: Als het niet om het geld ging zou 5-HTP de eerste keuze zijn bij depressieve klachten.Toch heeft de gemiddelde psychiater, laat staan huisarts, nog nooit gehoord van dit middel.
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:15:40 #148
262 Re
Kiss & Swallow
pi_93531486
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:10 schreef Dhalsim het volgende:

5-HTP is niet alleen effectiever dan welke SSRI dan ook, het is ook nog eens volkomen onschadelijk, niet verslavend en het is binnen een week duidelijk of de patient er baat bij heeft (omdat het vrijwel meteen werkt). In tegenstelling tot de SSRI's kan het gebruik van 5-HTP
zijn daar studies van dan....
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:23:43 #149
28585 Dhalsim
Paradigm shift
pi_93531771
quote:
3s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:15 schreef Re het volgende:

[..]

zijn daar studies van dan....
Meer dan 5000: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed?term=5-htp
pi_93599543
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:28 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Ik geef aan dat de apotheker die ik persoonlijk ken niet corrupt is, dus dat strookt niet met jouw bewering dat alle apothekers corrupt zijn.
Dat beweer ik ook niet; ik schreef dat naar mijn mening alle apothekers corrupt zijn.

quote:
Dus ik herhaal mijn vraag, net als ik die aan Lambiekje stelde, heb je daar ook bewijs voor?
Ik ben voor mezelf allang 100% overtuigd, fruity.
En de bijdragen van Lambiekje sterken me ieder dag in deze overtuiging.

quote:
Het lijkt me wel heel toevallig als jij net ook die ene apotheker kent die ik persoonlijk ken, maar een vergelijkbaar bewijs van corruptie moet dan toch niet al te moeilijk te produceren zijn. Kom maar op, welke apotheker ken jij persoonlijk en is wél corrupt?
Ik ken er geen een die naar mijn mening niet corrupt is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')