Slechte lapoquote:Op maandag 21 februari 2011 14:58 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Haha Toon wat is het toch een nerd.
Dit associëren met Feyenoordquote:
Het wordt nog wel uitgezondenquote:Op maandag 21 februari 2011 14:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Vraag Neroje of ie hem draait.
Ja iets wat we muziek noemen.quote:
je moet ff opnieuw op "luister live" klikken, bij mij gaat ie er ook altijd uit als ze van DJ wisselenquote:
Ik bèn de DJquote:Op maandag 21 februari 2011 15:01 schreef andreas612 het volgende:
[..]
je moet ff opnieuw op "luister live" klikken, bij mij gaat ie er ook altijd uit als ze van DJ wisselen
Hou eens op met het posten van ranzige pics.quote:
volgens mij ben je homo en doe je je voor als iemand die zulke plaatjes leuk vind om iets te compenseren, ga gewoon huilen in een hoekje en laat ons met rustquote:
topperquote:Op maandag 21 februari 2011 15:01 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
heb ik al een DM gestuurd
quote:Op maandag 21 februari 2011 15:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hahaha de titel van dat plaatje in de link
http://www .wikisex.nl/paginas/komkommer-kutje/over-mijn-nat-slipje-een-klein-kutje-voelen.jpg
Je bent een van de weinige die pics van z'n moeder geeft, dat is wel een pluspuntquote:Op maandag 21 februari 2011 15:01 schreef ArcticMoon het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 februari 2011 15:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hahaha de titel van dat plaatje in de link
http://www .wikisex.nl/paginas/komkommer-kutje/over-mijn-nat-slipje-een-klein-kutje-voelen.jpg
Toedels!!quote:Op maandag 21 februari 2011 15:03 schreef Driepink het volgende:
het zijn nu wel een hoop plaatjes
ik gaat ervandoor![]()
dag mensen, fijne dag verder
Baiquote:Op maandag 21 februari 2011 15:03 schreef Driepink het volgende:
ik gaat ervandoor![]()
massolquote:Op maandag 21 februari 2011 15:03 schreef Driepink het volgende:
ik gaat ervandoor![]()
Groetjensss!quote:Op maandag 21 februari 2011 15:04 schreef heloef het volgende:
Waarom doet niemand mijn de groetjens.
De vriendelijke groentjesquote:Op maandag 21 februari 2011 15:04 schreef heloef het volgende:
Waarom doet niemand mijn de groetjens.
quote:Op maandag 21 februari 2011 15:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En ik hoop ook in de rest van je lichaam
Super, weg met die AP kloon!quote:Op maandag 21 februari 2011 15:05 schreef Snuf. het volgende:
Dag heloef.
Er komt zo wel een modje ingrijpen btw.
quote:Op maandag 21 februari 2011 15:05 schreef Snuf. het volgende:
Dag heloef.
Er komt zo wel een modje ingrijpen btw.
Ongedierte gaat nooit makkelijk weg.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:05 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Volgens mij is yvonne niet online, maar arcticmoon is al weg geloof ik
Mag ik je aanrakenquote:
Elken dagquote:Op maandag 21 februari 2011 15:07 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Heb je ook webcamseks met d'r?
quote:Op maandag 21 februari 2011 15:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
ik heb mijn cam weer gevonden op zolder
![]()
Op naar tinychatquote:Op maandag 21 februari 2011 15:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
ik heb mijn cam weer gevonden op zolder
![]()
eerst het stof eraf wassen anders is het zo smerigquote:Op maandag 21 februari 2011 15:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
ik heb mijn dildo weer gevonden op zolder
![]()
Die kerel post alleen maar kanker dus die zal er niet lang meer zijn.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:07 schreef Snuf. het volgende:
Yvonne heeft DM gekregen van Gebruikertje en een PM van mij en ik had net het Topic al gereport met ArcticMoon als spammer dus dat komt wel goed
En ik heb hem een Dm gestuurd dat ie moest verdwijnen
Permban hopelijk?quote:Op maandag 21 februari 2011 15:10 schreef Snuf. het volgende:
Oke Arctic moon dat word minstens een maand_!
More morequote:Op maandag 21 februari 2011 15:10 schreef Snuf. het volgende:
je bent nog niet verwijderdquote:
Kijk zijn PoHi, hij gaat meteen prullenbak.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:10 schreef Snuf. het volgende:
Gewoon een temp hoor.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:10 schreef Snuf. het volgende:
19, ik vertrouwde er op dat andere mensen dat wel zouden doenquote:Op maandag 21 februari 2011 15:12 schreef Snuf. het volgende:
Haha ze kregen gelijk 20 reports binnen
Okequote:Op maandag 21 februari 2011 15:12 schreef Neroje het volgende:
[..]
19, ik vertrouwde er op dat andere mensen dat wel zouden doen
Te weinig aandacht, ouders zijn niet thuis, geen hobbies, geen vrienden en het is vakantie dus dan krijg je datquote:Op maandag 21 februari 2011 15:13 schreef Spouwerranger het volgende:
Serieus, wil iemand mij uitleggen, waarom het zo leuk is om op deze manier te zieken?
Omdat de rest van je familie dat ook doet..quote:
Kweenie, kutleven waarschijnlijkquote:Op maandag 21 februari 2011 15:13 schreef Spouwerranger het volgende:
Serieus, wil iemand mij uitleggen, waarom het zo leuk is om op deze manier te zieken?
As a matter of fact I do, en hij is aangesloten...quote:
Haaaiquote:Op maandag 21 februari 2011 15:14 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady luister ook weer even naar ONZ radio
quote:Op maandag 21 februari 2011 15:14 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady luister ook weer even naar ONZ radio
Hoi Toonquote:
Pielquote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 15:13 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Te weinig aandacht, ouders zijn niet thuis, geen hobbies, geen vrienden en het is vakantie dus dan krijg je dat
Nou, dan hoeven we hem niks meer toe te wensen, want een kutleven heeft ie al.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:14 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Kweenie, kutleven waarschijnlijk
Gewoon, goede muziek, vervelende trollen die gore plaatjes posten, the usualquote:Op maandag 21 februari 2011 15:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi Toon![]()
Hoe is het hier?
[..]
Piel
Achja, topic report en klaarquote:Op maandag 21 februari 2011 15:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Gewoon, goede muziek iig.
Vervelende trollen die gore plaatjes posten, the usual
hoezo niet.. ik heb nu ook een leuk gesprek met deze lijerquote:Op maandag 21 februari 2011 15:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jammer dat je die niet openbaar mag maken
Er staan waarschijnlijk toch vieze goatse plaatjes inquote:Op maandag 21 februari 2011 15:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jammer dat je die niet openbaar mag maken
Gewoon niet, anders ban enzoquote:Op maandag 21 februari 2011 15:17 schreef andreas612 het volgende:
[..]
hoezo niet.. ik heb nu ook een leuk gesprek met deze lijer
En wat voor een smaakje dient deze muziek te hebben?quote:Op maandag 21 februari 2011 15:17 schreef Neroje het volgende:
Verzoekjes mogen nog steeds, maar ze moeten wel door mijn geheel subjectieve kwaliteitstest heen komen
quote:Op maandag 21 februari 2011 15:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik ga weer even leren, tot zo
Succes met leren Noot!quote:
hey joost alles goed manquote:Op maandag 21 februari 2011 15:17 schreef ArcticMoon het volgende:
KANKER OP MET JULLIE KUT DM'S IK WEET HET WEL HOOR IK HOU OP GROEJES JOOST
wil ik ook wel weten eigenlijkquote:Op maandag 21 februari 2011 15:17 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
En wat voor een smaakje dient deze muziek te hebben?
De requestjes bedoel ik dan
Hou maar lekker voor je, AP ..quote:
Wat vraag je aan dan?quote:Op maandag 21 februari 2011 15:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dingen die ik aanvraag hebben de dj's nooit
verzoek : meatloaf - rock and roll dreams come troughquote:
WAT DAN OOK NIETS! MAAR DAN OOK NIETS MET MUZIEK TE MAKEN HEEFT!quote:
Gedaan mneertjequote:Op maandag 21 februari 2011 15:20 schreef mc-Piel het volgende:
Als snuf en spouwer hem nou ook even aanpassen dan heeft niemand wat gezien!
rustuk broederquote:
donequote:Op maandag 21 februari 2011 15:20 schreef mc-Piel het volgende:
Als snuf en spouwer hem nou ook even aanpassen dan heeft niemand wat gezien!
welk jong?quote:
wat bezorg je? Pizza'squote:Op maandag 21 februari 2011 15:22 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
hey man alles chill daar
ik ga ff mirror's edge spelen daarna moet ik ff gaan bezorgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Ik vind Megan Fox ook lekkerder dan het laatste chickie dat ik hosselde maar ja je kan niet alles hebbenquote:Op maandag 21 februari 2011 15:22 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind Crawl van Kings of Leon lekkerder
Dj Lolaquote:Op maandag 21 februari 2011 15:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi Toon![]()
Hoe is het hier?
[..]
Piel
quote:Op maandag 21 februari 2011 15:23 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik vind Megan Fox ook lekkerder dan het laatste chickie dat ik hosselde maar ja je kan niet alles hebben
Pics? Ik niet gezienquote:Op maandag 21 februari 2011 15:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Over lekkere chicks gesproken die Amber Heard gister bij TopGear
Iets wat niet te ver af staat van wat ik nu draai, en als het iets heel anders gaafs is, werk ik er misschien naar toequote:Op maandag 21 februari 2011 15:18 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
wil ik ook wel weten eigenlijk
Say whutquote:Op maandag 21 februari 2011 15:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.omg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op maandag 21 februari 2011 15:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 21 februari 2011 15:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
we moeten er mee proberen te stoppen knetterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.omg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
liever met bruin haarquote:Op maandag 21 februari 2011 15:26 schreef mc-Piel het volgende:
[ afbeelding ]
Of met bruin haar:
[ afbeelding ]
Ja leuken miesjenquote:Op maandag 21 februari 2011 15:26 schreef mc-Piel het volgende:
[ afbeelding ]
Of met bruin haar:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 februari 2011 15:27 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
we moeten er mee proberen te stoppen knetter
Mee eensch!quote:
Van mij ook niet hoor, doe mij maar een brunette!quote:
mijnes ook nietquote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 15:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.omg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Die kop.quote:
dat zei je net ook alquote:Op maandag 21 februari 2011 15:29 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
deze muziekgenre is niet echt mijn smaak
Maarja, kan niet alles hebben he
Wat een lopende tumor is dat zeg! Iemand postte die gisteren ook al.quote:
Ik vind het ook 13 in een dozijn speel maar wat op je gitaar pestherrie. Maar wat je zegt.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:29 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Voequote:Op maandag 21 februari 2011 15:29 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Wat een lopende tumor is dat zeg! Iemand postte die gisteren ook al.
Ik krijg er geen warme gevoelens bij.
Voe echter, is het enige toegestane blondje!
[ afbeelding ]
Die iemand was ikquote:Op maandag 21 februari 2011 15:29 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 februari 2011 15:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind het ook 13 in een dozijn speel maar wat op je gitaar pestherrie. Maar wat je zegt.
Misschien ga ik aan het einde meer de elektronische kant op, probeer het dan eens zou ik zeggenquote:Op maandag 21 februari 2011 15:29 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Nu moet ik weer denken aan al die kanslozen met al die adoratietopics over haar.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:29 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en hege bokkoquote:Op maandag 21 februari 2011 15:29 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Want jij adoreert Voe niet ?quote:Op maandag 21 februari 2011 15:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Nu moet ik weer denken aan al die kanslozen met al die adoratietopics over haar.
Ik zal even een leuk nummertje zoeken voor verzoekjensquote:Op maandag 21 februari 2011 15:30 schreef Neroje het volgende:
[..]
Misschien ga ik aan het einde meer de elektronische kant op, probeer het dan eens zou ik zeggen
Als dat je smaak wel is dan
JelleV daarin tegen.quote:
Oh, ik zou haar doen hoor. Meerdere malen zelfs. Maar die kop is raarquote:
Ik kom echt te weinig in andere subfora merk ik alweerquote:Op maandag 21 februari 2011 15:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Nu moet ik weer denken aan al die kanslozen met al die adoratietopics over haar.
quote:Op maandag 21 februari 2011 15:32 schreef mc-Piel het volgende:
Okee, nog één oorspronkelijk blondje!
Al sinds het eerste haartje op m'n zak ben ik verliefd op haar!
[ afbeelding ]
Zo ben ikquote:
Voe lekker wijf zonder twijfel.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:30 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Want jij adoreert Voe niet ?..
Say whuuut!
Zij is ook zo leukquote:Op maandag 21 februari 2011 15:32 schreef mc-Piel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 februari 2011 15:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Snuf gaat zo kleine snuf even helpen
Nou voorlopig nog niet ben niet in de moodquote:Op maandag 21 februari 2011 15:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Snuf gaat zo kleine snuf even helpen
Wie is dat?quote:Op maandag 21 februari 2011 15:32 schreef mc-Piel het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke uitdrukking.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:32 schreef mc-Piel het volgende:
[ afbeelding ]
GAST!quote:
dat geeft alleen maar aan dat je gewoon een eckte kerel bent.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:34 schreef Neroje het volgende:
Kijk, daarom doe ik dus nooit 2 dingen tegelijk. Dat kan ik eigenlijk niet
Echt? Had ik er niet uitgehaald. Ik moet dan altijd denken aan dat kleine blondje van 13quote:
Jezus Christus die herken je ook niet meer terug.quote:
Respect!quote:Op maandag 21 februari 2011 15:34 schreef andreas612 het volgende:
[..]
dat geeft alleen maar aan dat je gewoon een eckte kerel bent.
Je kan niet alles hebbenquote:Op maandag 21 februari 2011 15:34 schreef Snuf. het volgende:
Ik vind het kut dat ik nooit een vriendin ga vinden die even lekker is als de madels hier gepost
Ik had hetzelfdequote:Op maandag 21 februari 2011 15:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Jezus Christus die herken je ook niet meer terug.
tis je vergevenquote:Op maandag 21 februari 2011 15:34 schreef Neroje het volgende:
Mijn excuses hoor lieve luisteraars, vergeten een slidertje te verplaatsen
quote:Op maandag 21 februari 2011 15:35 schreef WebHawkjuh het volgende:
Hoe zijn jullie eigenlijk allemaal aan jullie visum gekomen?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 februari 2011 15:35 schreef WebHawkjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Yvonne gebeftquote:Op maandag 21 februari 2011 15:35 schreef WebHawkjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Visum tot 2015quote:Op maandag 21 februari 2011 15:35 schreef WebHawkjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb orale diensten verleend.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:35 schreef WebHawkjuh het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 februari 2011 15:34 schreef Snuf. het volgende:
Ik vind het kut dat ik nooit een vriendin ga vinden die even lekker is als de madels hier gepost
wat is het probleem?quote:
Ze spreekt alleen de waarheid.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:35 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nou ik dacht nu ga je zeggen: JIJ WEL SNUFFIE
maar nee
quote:Op maandag 21 februari 2011 15:35 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nou ik dacht nu ga je zeggen: JIJ WEL SNUFFIE
maar nee
Ik heb mijn connectiesquote:Op maandag 21 februari 2011 15:35 schreef WebHawkjuh het volgende:
[ afbeelding ]
nu komt hetquote:Op maandag 21 februari 2011 15:37 schreef Snuf. het volgende:
Nu we het toch over chicks hebben heb ik nog een minder tof verhaal :
Vertelquote:Op maandag 21 februari 2011 15:37 schreef Snuf. het volgende:
Nu we het toch over chicks hebben heb ik nog een minder tof verhaal :
O ja vertelquote:Op maandag 21 februari 2011 15:37 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Vertel
Ik heb trouwens nog niet verteld over mijn scharrel of wel
quote:Op maandag 21 februari 2011 15:38 schreef Snuf. het volgende:
Oke dezen augustus/september hosselde ik een chicka maar ik kapte het af want ze was wel lekker maar verder had ze niets te melden en dus werden akward stiltes.
EN INMIDDELS IS ZE FUCKING LEKKER EN ZE HEEFT MET EEN OF ANDERE RANDAAP DIE VEEL MINDER LAUW IS DAN IK
En nu wilde ik haar weer hosselen dmv het sturen van een SMS maar ik heb haar nummer niet meerquote:
En dit zijn je ouders?quote:Op maandag 21 februari 2011 15:38 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Okee als deze zelfs gast een vrouw kan vinden dan moet het de rest van Fok! ook lukken.
Hallonquote:
Aw dat is wel domquote:Op maandag 21 februari 2011 15:39 schreef Snuf. het volgende:
[..]
En nu wilde ik haar weer hosselen dmv het sturen van een SMS maar ik heb haar nummer niet meer
Dat is onmogelijk. En nee dus.quote:
Tot later Knetterquote:Op maandag 21 februari 2011 15:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ben er weer vandoor.. tot later schatjens![]()
![]()
-verkapte-kijk-mij-een-iphone-hebben-post-quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inmiddels alweer 2 scharrels verder hoor. Het zijn uiteindelijk allemaal night-one stand geworden. Ze begonnen allemaal irritant te doen tijdens de tweede date. Wat kunnen vrouwen zeiken, zegquote:
Gegroetquote:Op maandag 21 februari 2011 15:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
doegquote:Op maandag 21 februari 2011 15:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
In het volgende deel van dit topik zal ik vertellen wat die chicka deedquote:Op maandag 21 februari 2011 15:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Inmiddels alweer 2 scharrels verder hoor. Het zijn uiteindelijk allemaal night-one stand geworden. Ze begonnen allemaal irritant te doen tijdens de tweede date. Wat kunnen vrouwen zeiken, zeg
Bespaar je de moeite johquote:Op maandag 21 februari 2011 15:41 schreef Snuf. het volgende:
[..]
In het volgende deel van dit topik zal ik vertellen wat die chicka deed_!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |