SquirtyLeaks?quote:Op maandag 21 februari 2011 15:56 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
wordt bij mij al een kliederboel zonder dat ik ongesteld ben
Mooi zo!quote:
Hoiquote:Op maandag 21 februari 2011 15:56 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
zn gangetje maar? zondequote:Op maandag 21 februari 2011 15:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Mooi zo!
ja zn gangetje hoor![]()
Lang geleden man!
Yeah, thatquote:Op maandag 21 februari 2011 15:56 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
Komt vanzelf weerquote:Op maandag 21 februari 2011 15:58 schreef rival het volgende:
[..]
zn gangetje maar? zonde
ja je komt hier nooit meer
Als je tot actie overgaat, bel mij dan even, dat wil ik zienquote:Op maandag 21 februari 2011 15:59 schreef Tally het volgende:
Jeetje.. Die kinderen die hier achter wonen. Die wil ik het liefst allemaal voor een trein gooien
Stuk voor stuk.
vrouwelijke hormonenquote:Op maandag 21 februari 2011 15:59 schreef Tally het volgende:
Jeetje.. Die kinderen die hier achter wonen. Die wil ik het liefst allemaal voor een trein gooien
Stuk voor stuk.
Nee teringkinderen.quote:
dat klinkt wel goedquote:Op maandag 21 februari 2011 15:59 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Komt vanzelf weer![]()
Ja klopt maar nu weer wel
Echt.niet.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat nou als jouw kind ook zo wordt?
Ze is meer van de vrouwen rival!quote:Op maandag 21 februari 2011 16:01 schreef rival het volgende:
[..]
Dat was snel, meestal duurt dat tot na 1 date
Ook wel eens gehad jaquote:Op maandag 21 februari 2011 15:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil 't echt niet... Ik ken mezelf en het wordt een enorme kliederboel als ik zou gaan neuken als ik ongesteld ben
yeps single againquote:Op maandag 21 februari 2011 16:01 schreef rival het volgende:
[..]
dat klinkt wel goed
gezellig, weer vrijgezel dus gok ik?
ja sorry jij behoort niet tot mijn jachtterreinquote:Op maandag 21 februari 2011 16:01 schreef rival het volgende:
[..]
Dat was snel, meestal duurt dat tot na 1 date
Ik woon hier langs een stuk met 4 sporen, komt elke paar minuten wel een trein voorbij, incl een stuk of 8 intercity'squote:Op maandag 21 februari 2011 15:59 schreef Tally het volgende:
Stuk voor stuk.
Ik sla dr kont bont en blauw als ze zo blert zoals die kinderen die NU achter bezig zijnquote:
Ik verschoon mijn bed er na wel. Ik ga echt niet op een paar cm mijn ding doenquote:Op maandag 21 februari 2011 16:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ook wel eens gehad jahanddoek er onder en niet kijken
Elk kwartier een tram hier achter. Moet ook te doen zijn.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik woon hier langs een stuk met 4 sporen, komt elke paar minuten wel een trein voorbij, incl een stuk of 8 intercity's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |