Daaromquote:Op maandag 21 februari 2011 14:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach heb je toch alleen maar last van.
Heb ik ook nergens gezegdquote:Op maandag 21 februari 2011 14:38 schreef Wickyleaks het volgende:
vrouwen zijn ook niet veel beter hoor;)
O ze zijn soms ook best handig!quote:Op maandag 21 februari 2011 14:39 schreef Samzz het volgende:
En toch he, wil ik wel weer een man in mijn leven. Ooit
Whahaquote:Op maandag 21 februari 2011 14:41 schreef Tally het volgende:
[..]
O ze zijn soms ook best handig!
Nou ja.. Sommige dan. Die van mij sloeg bijna 3 mensen voor het hoofd met een 2 meter lange gordijnrails in de Ikea
Ach hoezo? Het is allemaal kut.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:41 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
dan is het goed
soms wou ik gewoon dat ik weer hetero was
Dat was echt zo'n comedy slapstick ideequote:Op maandag 21 februari 2011 14:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Whaha
Ach, trouwen hoeft van mij niet, maar de rest wil ik wel. Op kledders na.
Ik zie het voor me, jaquote:Op maandag 21 februari 2011 14:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat was echt zo'n comedy slapstick idee
Rails in zijn handen en dan draaien. O wacht daar moeten we heen. *pats*Uhm
Oeps?
quote:Op maandag 21 februari 2011 14:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat was echt zo'n comedy slapstick idee
Rails in zijn handen en dan draaien. O wacht daar moeten we heen. *pats*Uhm
Oeps?
Ik zag het, maar was te lui om te corrigerenquote:Op maandag 21 februari 2011 14:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Mja, ook goed
[..]
Hier ook niet meer. Hij gaf net steeds foutmeldingen of zo. Maar, hij doet 't weer
Nee, omdat ik 3+ jaar terug bij de ING werktequote:Op maandag 21 februari 2011 14:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
juist minderheel 2008 en een stukje van 2009 daar gewerkt.
quote:
Pfffquote:Op maandag 21 februari 2011 14:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zag het, maar was te lui om te corrigeren
Je moet je gagbal ook niet inslikken.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van die voetbal die ik heb ingeslikt!
Kweenie wat jij in de mond stopt van je bedpartners maar een voetbal kan ik niet gebruiken als gagquote:Op maandag 21 februari 2011 14:47 schreef STING het volgende:
[..]
Je moet je gagbal ook niet inslikken.
Als jij een voetbal kan inslikken, moet je hem ook wel kunnen gebruiken als gagquote:Op maandag 21 februari 2011 14:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Kweenie wat jij in de mond stopt van je bedpartners maar een voetbal kan ik niet gebruiken als gag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |