Weet ik, maar die gebruikt de originele SST flash.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:40 schreef catwaezle het volgende:
[..]
spixtv werkt al een tijdje weer hoor. In firefox.
je bestandje heeft mij iig geholpen. heb zelf lopen klooien met de host file maar nu werkt hetquote:Op maandag 21 februari 2011 14:52 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk, heb het meerdere mensen zien doen
Omdat je dat doet uit pure verveling als er geen actie is.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:54 schreef R0T29 het volgende:
Waarom doen ze ieder dag een wedstrijd wie het best een mongool kan nadoen? Zwaar irritant zeg.
Deden ze het maar vaker, dan is er nog iets te zien.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Omdat je dat doet uit pure verveling als er geen actie is.
Variant op huilie huilie van Joanne?quote:Op maandag 21 februari 2011 14:46 schreef catwaezle het volgende:
Guido: "ik vraag me soms af wat ik hier doe. Ik weet dat ik het toch niet win"
Laura: "Hoezo niet?"
Guido: "Na een week weet je gewoon hoe het zit hier en ik weet dat ik niet 100.000 euro mee ga nemen"
Nee de telefoon gaat niet alleen tijdens de liveshow.... Datt zegt de baas van net5quote:Op maandag 21 februari 2011 14:57 schreef Tamaartje het volgende:
* Tamaartje vraagt zichzelf af of er nog wel opdrachten zullen komen en of de telefoon alleen met de liveshow gaat..
Inderdaad dit kan toch niet echt de bedoeling zijn.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:56 schreef Day het volgende:
Sjees, er gebeurt echt geen ruk, hè? Ik sta op 't punt van afhaken.
Nou het wordt dan wel een keer tijd dat die weer gaat.. Hebben ze wat om over te praten..quote:Op maandag 21 februari 2011 14:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee de telefoon gaat niet alleen tijdens de liveshow.... Datt zegt de baas van net5
Ik denk over een week dat iedereen genomineerd wil worden. En dat ze haast gaan smeken, "nomineer mijjjjj" om maar uit die verveling te komen.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:00 schreef Darklight het volgende:
ik denk dat over een week iedereen weggaat wegens de verveling
er gebeurd echt helemaal niks
Denk dat Tamaartje daar heel goed eens gelijk in zou kunnen hebbenquote:Op maandag 21 februari 2011 14:57 schreef Tamaartje het volgende:
* Tamaartje vraagt zichzelf af of er nog wel opdrachten zullen komen en of de telefoon alleen met de liveshow gaat..
Volgens zenderbaas Alphons was het absoluut niet de bedoeling dat ze de hele dag op banken hingen of in de tuin zaten. Ik zie niks anders en op Twitter houdt hij zich angstvallig stil.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:58 schreef pullup het volgende:
Inderdaad dit kan toch niet echt de bedoeling zijn.
Volgens mij is zelfs Gerard het een beetje zat om naar die geheimen te vissen steeds en verder is er toch erg weinig nieuws de laatste vier dagen.
Aaaaaaaah geruststellende berichten... vandaag flink overwerken dus wel fijn als ik dan even niets misquote:Op maandag 21 februari 2011 14:56 schreef Day het volgende:
Sjees, er gebeurt echt geen ruk, hè? Ik sta op 't punt van afhaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |