Aardig wat ruzies enzo. Ook huilende meiden. Zat om de uitzending van vanavond te vullenquote:Op maandag 21 februari 2011 14:40 schreef Razor21 het volgende:
Ben er weer nog iets gemist van vrijdag tot vanmorgen?
Volgens mij niet ik geef dit programma nog 1 week.
Euhh... niks..quote:Op maandag 21 februari 2011 14:42 schreef superkokje het volgende:
Goedemiddag ben ik weer.
Watskeburt
Oh ik ben niet de enige die dat irri vind dusquote:Op maandag 21 februari 2011 14:47 schreef freaky40 het volgende:
En die Alex blijft er maar om heen jopen, vreselijk.
Tsja net zo'n hondje. Ik snap niet wat die in prutlipje leeghoofd Laura zietquote:Op maandag 21 februari 2011 14:47 schreef freaky40 het volgende:
En die Alex blijft er maar om heen jopen, vreselijk.
Saaie muts en een lui varken.quote:
Nee zeker niet, vreslijk irritant.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:48 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Oh ik ben niet de enige die dat irri vind dus
dat mag toch niet op fok geplaatst worden directquote:Op maandag 21 februari 2011 14:50 schreef Kwaliteit het volgende:
reclame omzeilen?
voor dit uit: puntje puntje puntje
Vanochtend wel, poetsen enzo. Dat hangen hoort echt bij Laura en Joanna.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:49 schreef catwaezle het volgende:
Ja, gelukkig is de rest heel actief
geen idee eigenlijk, heb het meerdere mensen zien doenquote:Op maandag 21 februari 2011 14:51 schreef gniffie het volgende:
[..]
dat mag toch niet op fok geplaatst worden direct
Helaas niet gelukt, ligt er nog steeds uitquote:Op maandag 21 februari 2011 14:50 schreef Kwaliteit het volgende:
reclame omzeilen?
voor dit uit: http://www.spixtv.nl/auto%20edit%20hostsfile.bat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |