Hihi, malliequote:Op maandag 21 februari 2011 15:54 schreef suikertaartje het volgende:
Hoi andere schatjes, ik ben te druk om kusjes aan iedereen apart te geven, dus hier:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Suikerbeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeebquote:Op maandag 21 februari 2011 15:54 schreef suikertaartje het volgende:
Hoi andere schatjes, ik ben te druk om kusjes aan iedereen apart te geven, dus hier:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jij ook eenquote:Op maandag 21 februari 2011 15:54 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die voor mijn waren zijn aangekomenquote:Op maandag 21 februari 2011 15:54 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik neem er gelijk een boel van in beslagquote:Op maandag 21 februari 2011 15:54 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat dat MSN smiley praat is. Dit is MSN niet. Dit is Fok!quote:
Tot later Liebchenquote:Op maandag 21 februari 2011 15:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
Naar huisOf eigenlijk naar ouders, lekker makkelijk met eten
Tot later allemaal
eet smakelijkquote:Op maandag 21 februari 2011 15:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
Tot later allemaal
dat schiet opquote:Op maandag 21 februari 2011 15:48 schreef MPG het volgende:
Dan heb je een half uur gesprek gehad, en ben je nog niets wijzer.
laters marijkequote:Op maandag 21 februari 2011 15:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
Tot later allemaal
Ja, nou, zeg dat welquote:
barretje :wquote:Op maandag 21 februari 2011 15:55 schreef Barretje80 het volgende:
Hoi!
Doei!
* Barretje80 heeft zo een gesprek met de general manager en is daar rete nerveus over :s
Waarom werkt dat niet ?
nee ik zit op de Toektopquote:Op maandag 21 februari 2011 16:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zit jij op je mobiel te FOK!ken en wilde je 'later' typen?
drift ze vraaiequote:Op maandag 21 februari 2011 15:58 schreef pgrferrari het volgende:
[ afbeelding ]
* pgrferrari gaat maar eens naar huis driften
Het zal wel garpig bedoeld zijn van die rottedammert.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, en ik maar denken dat je autocorrect goed bezig was.
met werkquote:Op maandag 21 februari 2011 15:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoi STje
Waar ben je zo druk mee?
Weer een dienst geruild ofzoquote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Het zal wel garpig bedoeld zijn van die rottedammert.
enquote:
dat is wel prettig voor de centjesquote:Op maandag 21 februari 2011 16:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
enwintersport
vakantie
![]()
dus ik werk extra
Wintersportquote:Op maandag 21 februari 2011 16:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
enwintersport
vakantie
![]()
dus ik werk extra
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |