abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111432348
Een enigzins recente blunder: Afgelopen koninginnenacht uitgegaan in Utrecht met wat vrienden en hun aanhang. Toen ik nog redelijk nuchter was een random meisje gezien waar ik op af liep. Beetje mee staan praten en doen, het ging allemaal wel goed en ik zocht een geschikt moment om de klus te klaren. Ik nog even een biertje voor ons gehaald, en daarna wat fysieker geworden (dansen/schuren). Op een gegeven moment fluister ik in haar oor "Ik ben wel benieuwd hoe meisjes uit Zeeland zoenen" ( :') ) (ze kwam uit Middelburg). Draait ze zich om en zegt ze letterlijk "Ik vind je een leuke jongen en je bent leuk om te zien maar ik doe het niet want volgens mij ben je echt zo'n player die dit bij veel meisjes doet."
Ook echt "Ik doe het niet" :') . Daar stond ik dan, en met m'n lompe kop ging ik nog in de verdediging ook ("Nee echt niet, dat zie je verkeerd blabla") :') . Was wel een rare manier om een blauwtje te lopen.

(geen verkapte kijk-mij-stoer-zijn post)
  maandag 14 mei 2012 @ 10:42:26 #77
371030 Bijstandsuitkering
Tijd voor een boventitel
pi_111525346
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 19:37 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Een enigzins recente blunder: Afgelopen koninginnenacht uitgegaan in Utrecht met wat vrienden en hun aanhang. Toen ik nog redelijk nuchter was een random meisje gezien waar ik op af liep. Beetje mee staan praten en doen, het ging allemaal wel goed en ik zocht een geschikt moment om de klus te klaren. Ik nog even een biertje voor ons gehaald, en daarna wat fysieker geworden (dansen/schuren). Op een gegeven moment fluister ik in haar oor "Ik ben wel benieuwd hoe meisjes uit Zeeland zoenen" ( :') ) (ze kwam uit Middelburg). Draait ze zich om en zegt ze letterlijk "Ik vind je een leuke jongen en je bent leuk om te zien maar ik doe het niet want volgens mij ben je echt zo'n player die dit bij veel meisjes doet."
Ook echt "Ik doe het niet" :') . Daar stond ik dan, en met m'n lompe kop ging ik nog in de verdediging ook ("Nee echt niet, dat zie je verkeerd blabla") :') . Was wel een rare manier om een blauwtje te lopen.

(geen verkapte kijk-mij-stoer-zijn post)
haha inderdaad :-p we weten allebij dat als je dr echt had zien zitten had je het niet daarbij gelaten.. ik vind het nieteens een afwijzing, ze vertrouwd je (mischien terrecht) nog niet:p
Niks te melden.
  woensdag 16 mei 2012 @ 15:36:30 #78
373682 WinterJas
voor als het koud is.
pi_111627253
Goed, hier mijn verhaal. En geloof het of niet, dit heeft plaatsgevonden afgelopen vrijdag de dertiende. 13 april 2012.

Vrijwel elke week staan mijn beste vriendinnen en ik in dezelfde kroeg tot diep in de nacht te dansen! Het is een behoorlijk foute kroeg maar, het is er altijd één groot feest! Zo ook deze keer. Ik was samen met een vriendin, maar die voelde zich niet zo lekker. "Ik ga naar huis" schreeuwt ze in mijn oor, en ik zeg dat ze maar vast moet gaan dat ik nog even blijf. Waarom ik alleen in de kroeg achterblijf? Ik heb een oogje op iemand. En die persoon staat achter in de kroeg!

Ik besluit "naar de wc" te gaan, boven. Ik loop de trap op, maak een praatje met de toiletdame, ga naar het toilet en wil naar beneden lopen. Maar, ik heb geluk. Halvewege de smalle trap staat hij! Ik loop een stukje naar beneden tot ik op ooghoogte met hem kom. Ik heb geluk want we maken een praatje en ik voel mezelf glimmen. Hij wil verder naar boven lopen dus zet ik mijn voet nonchalant op de volgende tree en... stuiter de rest van de trap op mijn linkerbil naar beneden.

Zo jammer. Ik durfde een hele tijd niet meer naar binnen. Heb me er inmiddels maar overheen gezet!
  woensdag 16 mei 2012 @ 16:42:59 #79
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_111629839
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 15:36 schreef WinterJas het volgende:
Goed, hier mijn verhaal. En geloof het of niet, dit heeft plaatsgevonden afgelopen vrijdag de dertiende. 13 april 2012.

Vrijwel elke week staan mijn beste vriendinnen en ik in dezelfde kroeg tot diep in de nacht te dansen! Het is een behoorlijk foute kroeg maar, het is er altijd één groot feest! Zo ook deze keer. Ik was samen met een vriendin, maar die voelde zich niet zo lekker. "Ik ga naar huis" schreeuwt ze in mijn oor, en ik zeg dat ze maar vast moet gaan dat ik nog even blijf. Waarom ik alleen in de kroeg achterblijf? Ik heb een oogje op iemand. En die persoon staat achter in de kroeg!

Ik besluit "naar de wc" te gaan, boven. Ik loop de trap op, maak een praatje met de toiletdame, ga naar het toilet en wil naar beneden lopen. Maar, ik heb geluk. Halvewege de smalle trap staat hij! Ik loop een stukje naar beneden tot ik op ooghoogte met hem kom. Ik heb geluk want we maken een praatje en ik voel mezelf glimmen. Hij wil verder naar boven lopen dus zet ik mijn voet nonchalant op de volgende tree en... stuiter de rest van de trap op mijn linkerbil naar beneden.

Zo jammer. Ik durfde een hele tijd niet meer naar binnen. Heb me er inmiddels maar overheen gezet!
Kwam hij je niet eens even helpen? :P
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  woensdag 16 mei 2012 @ 16:46:40 #80
373682 WinterJas
voor als het koud is.
pi_111629986
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 16:42 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Kwam hij je niet eens even helpen? :P
Ik was zo snel weg dat dat vrijwel onmogelijk was. Een week of twee later hebben we er samen hard om gelachen! Overigens is de jacht op hem nog niet voorbij, inmiddels één vluchtige zoen van hem kunnen stelen.. O+ maar gelukkig geen blunders meer begaan!
  woensdag 16 mei 2012 @ 16:47:44 #81
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_111630035
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 16:46 schreef WinterJas het volgende:

[..]

Ik was zo snel weg dat dat vrijwel onmogelijk was. Een week of twee later hebben we er samen hard om gelachen! Overigens is de jacht op hem nog niet voorbij, inmiddels één vluchtige zoen van hem kunnen stelen.. O+ maar gelukkig geen blunders meer begaan!
Wahahaha vreselijk zulke situaties. Maar je maakt nog een kans dus :P
pi_111688358
Lijkt op een verhaal eerder genoemd.

Anderhalf jaar geleden op de ''beruchte Renesse'' camping Duin&Strand. Tegenover ons een hele tent vol meiden waar ik met eentje in gesprek raakte in die discotheek waar wat al snel overging op zoenen. Voor die tijd had ik met vrienden al een drankspel gedaan dus ik was al redelijk het padje af. Uiteindelijk vroeg ze of we eerder weg konden naar de tenten toe. Duidelijk hint natuurlijk en zo is ze bij me in de tent beland. Ik kan me nog herinneren dat we op het begin nog wat zaten te vozen en dat bh en alles al uit was. Ik weet niet hoe ik het heb geflikt maar ben tijdens het voorspel zomaar in slaap gevallen :') Volgende ochtend was zij natuurlijk niet meer in onze tent te bekennen en er is ver ook niks meer van gekomen.
pi_111693156
Ben nu echt helemaal naar de tering, en heb een paar overduidelijke kansen laten liggen. Aldus vrienden op Whatsapp. Ik lag achterover op een chill kussen toen er een knap meisje naast/half op me kwam liggen en daar heb ik dus niks mee gedaan. Net als het meisje dat tegen me aan is komen rijden toen ik op een barkruk zat, ik heb toen alleen wat drinken voor mn maten gepakt :')

Alcohol, gevaarlijk.
pi_111728198
Ik post hier nooit, maar ik vind dit zo'n leuk onderwerp dat ik ook iets ga posten.

Ik was een jaar of 14, ik was samen met mijn broertje en mijn ouders op vakantie in zuid-frankrijk.
Na een paar dagen hadden we veel contact met leeftijdsgenoten, allemaal tussen de 13 en 16 jaar. Daar was ook een enorm leuk meisje. Toen ik haar zag was ik verkocht, ik had alleen een groot probleem, ik was enorm verlegen.
Weer een paar dagen daarna (was ongeveer de 4de dag van de 3 weken dat we daar waren) kwamen we weer bij elkaar bij het stuwmeer. Zij was er niet, maar bijna iedereen wist hoe ik over haar dacht, dat zonder dat ik iets had gezegd.. Het was nogal duidelijk geloof ik. Dat kwam doordat ik altijd anders reageerde als zij er was. De oudere jongens vonden dat wel leuk, zij hadden allemaal al een vriendin, dus die gingen wat voor mij regelen. Een ontmoeting dus.
Alleen wist ik daar niks van.
Goed, op een avond zaten we net buiten de camping, zij mocht daar nooit komen van haar ouders, dus ik verwachtte haar niet.
Toen kwam ze daar ineens!!! Iemand fluisterde in mijn oor, ze komt voor jou.
Ik, huh!!! Oh jee, wat nu!! Ik werd zenuwachtig, wist niet wat te doen.
Toen zei een van de oudere jongens, ga bloemen voor haar plukken, daar houden vrouwen van.
Dat vond ik een goed idee, alleen had ik het probleem dat het stikdonker was.
In mijn zenuwen heb ik wat bloemen geplukt en zo snel mogelijk naar haar toegerend, want stel je voor dat ze alweer weg is.
Ik liep recht op haar af, gooide zowat de bloemen in haar armen en zag toen, te laat, dat de bloemen onder de insecten zaten.
Zij gaf een gil, wierp de bloemen van zich af en rende naar haar tent.
Ik heb de rest van de vakantie mijn best gedaan om haar te ontwijken.
  zaterdag 19 mei 2012 @ 06:49:21 #85
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_111732691
Zoveel drank drinken dat ik m niet eens meer omhoog kreeg. Nooit eerder gehad :'(
  zaterdag 19 mei 2012 @ 10:35:27 #86
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_111734400
Een soort van versierblunder:

Ooit leuk contact gehad met een meid uit Rusland die in NL was. Ze vertelde toen dat ze naar Amsterdam was geweest, waaronder de Wallen.

Toen vroeg ik, als grap: "Met any fellow Russians over there?"

Dat kon ze niet waarderen. Sindsdien niks meer van d'r gehoord :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zaterdag 19 mei 2012 @ 11:24:48 #87
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_111735505
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 00:21 schreef Arliator het volgende:
Ik post hier nooit, maar ik vind dit zo'n leuk onderwerp dat ik ook iets ga posten.

Ik was een jaar of 14, ik was samen met mijn broertje en mijn ouders op vakantie in zuid-frankrijk.
Na een paar dagen hadden we veel contact met leeftijdsgenoten, allemaal tussen de 13 en 16 jaar. Daar was ook een enorm leuk meisje. Toen ik haar zag was ik verkocht, ik had alleen een groot probleem, ik was enorm verlegen.
Weer een paar dagen daarna (was ongeveer de 4de dag van de 3 weken dat we daar waren) kwamen we weer bij elkaar bij het stuwmeer. Zij was er niet, maar bijna iedereen wist hoe ik over haar dacht, dat zonder dat ik iets had gezegd.. Het was nogal duidelijk geloof ik. Dat kwam doordat ik altijd anders reageerde als zij er was. De oudere jongens vonden dat wel leuk, zij hadden allemaal al een vriendin, dus die gingen wat voor mij regelen. Een ontmoeting dus.
Alleen wist ik daar niks van.
Goed, op een avond zaten we net buiten de camping, zij mocht daar nooit komen van haar ouders, dus ik verwachtte haar niet.
Toen kwam ze daar ineens!!! Iemand fluisterde in mijn oor, ze komt voor jou.
Ik, huh!!! Oh jee, wat nu!! Ik werd zenuwachtig, wist niet wat te doen.
Toen zei een van de oudere jongens, ga bloemen voor haar plukken, daar houden vrouwen van.
Dat vond ik een goed idee, alleen had ik het probleem dat het stikdonker was.
In mijn zenuwen heb ik wat bloemen geplukt en zo snel mogelijk naar haar toegerend, want stel je voor dat ze alweer weg is.
Ik liep recht op haar af, gooide zowat de bloemen in haar armen en zag toen, te laat, dat de bloemen onder de insecten zaten.
Zij gaf een gil, wierp de bloemen van zich af en rende naar haar tent.
Ik heb de rest van de vakantie mijn best gedaan om haar te ontwijken.
_O- Wat een schattig en grappig verhaal, ik moest hardop lachen. :D
Gourmetten of steengrillen?
pi_111769800
Al een jaartje of 8 geleden.. Had een meisje mee uit genomen waarmee het echt klikte! Was ook mijn eerste echte liefde.. :7
We waren samen naar Panama in amsterdam geweest. Leuke avond gehad en alles. Tijdens deze avond kwam het idee bij haar op dat ik bij haar mocht blijven slapen als ik haar vanuit de uitgang naar de taxi kon dragen. Geen probleem dacht ik :7 Dus wij gingen naar buiten en dacht daar ik draag haar wel naar de taxi toe. Dat ging een beetje mis.. Daar lagen wij beide languit op straat en zij met een bloedneus en allemaal schrammen in haar gezicht :{
Is helaas nooit meer wat geworden.
Al moet ik zeggen dat we sinds enkele weken weer een beetje contact hebben, dus wie weet komt het er dan toch nog eindelijk van...! :P
Maar haar dragen probeer ik nooit meer als ik gedronken heb! Haha

Ach toch wel een leuke herinnering vind ik zelf!
  zondag 20 mei 2012 @ 07:39:42 #89
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_111772837
Had je teveel gedronken of was ze gewoon te zwaar? :7
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_111874794
Niet zozeer een blunder als wel een leuke anekdote:

Aantal jaren geleden gedate met een meisje uit Nijmegen, al dan niet express de laatste trein naar Arnhem gemist (die gaat ook fucking vroeg). Ik blijf bij haar slapen, na een nacht flink geworsteld te hebben tussen de lakens merk ik 's ochtendsvroeg dat mijn grote teennagel foetsie is (hij was al blauw en zat beetje los). Eerst dacht ik er nog aan niks te vertellen en dat als ze haar bed zou afhalen de blauwgroene nagel vanzelf tevoorschijn zou komen, maar ik vond dat ik dat niet kon maken. Toen maar zelf op speurtocht gegaan naar de nagel :') zonder succes. Ik besluit haar wakker te maken met de mededeling dat ik mijn nagel kwijt ben en dat zij er waarschijnlijk bovenop ligt aangezien ik um nergens anders kan vinden. Nog nooit iemand zo snel uit een bed zien springen. :D Toen samen gezocht naar de verloren teennagel O+ en er uiteindelijk achterkomen dat de nagel achter was gebleven in mijn sok. :')
It Never Hurts To Help!
  dinsdag 22 mei 2012 @ 15:36:09 #91
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_111878948
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 13:55 schreef -Willempie- het volgende:

Aantal jaren geleden gedate met een meisje uit Nijmegen, al dan niet express de laatste trein naar Arnhem gemist (die gaat ook fucking vroeg). Ik blijf bij haar slapen, na een nacht flink geworsteld te hebben tussen de lakens merk ik 's ochtendsvroeg dat mijn grote teennagel foetsie is (hij was al blauw en zat beetje los). Eerst dacht ik er nog aan niks te vertellen en dat als ze haar bed zou afhalen de blauwgroene nagel vanzelf tevoorschijn zou komen, maar ik vond dat ik dat niet kon maken. Toen maar zelf op speurtocht gegaan naar de nagel :') zonder succes. Ik besluit haar wakker te maken met de mededeling dat ik mijn nagel kwijt ben en dat zij er waarschijnlijk bovenop ligt aangezien ik um nergens anders kan vinden. Nog nooit iemand zo snel uit een bed zien springen. :D Toen samen gezocht naar de verloren teennagel O+ en er uiteindelijk achterkomen dat de nagel achter was gebleven in mijn sok. :')
Ieeeeeeeh :P
  dinsdag 22 mei 2012 @ 16:45:59 #92
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_111882061
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 13:55 schreef -Willempie- het volgende:

_O-
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  dinsdag 5 juni 2012 @ 23:12:12 #93
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_112501200
Als ik iets probeer bij meisjes gaat het ook meteen fout.

Dus ik kom aan op een bepaald station in Nederland ik een beetje zoeken, beetje zoeken had ik ze gevonden mijn groepje. Ze waren nog niet compleet. Onder andere het meisje wat mijn kaartje voor het feest had was er niet. En toen stond ze daar met haar mooie glimlach.

Okee je snapt het idee, vervolgens reken ik mijn kaartje bij haar af voor het feest. En wij lopen met een korte stop bij de Mac waar iedereen troep naar binnen heeft gewerkt en petjes andere Oranje rotzooi heeft uitgewisseld. Dus wij volgen haar (zij weet de weg) naar het feest. Allemaal naar binnen, allemaal drankje doen. Beetje dansen af en toe naar de tuin.

Op een gegeven moment gingen we met de hele groep naar de tuin. Toen stond ze daar, ik mijn arm op haar heen slaan, Ik vragen of het wel goed ging. Slap gelul het zal u allen wel bekend zijn. Op een gegeven moment kwam het moment dat ik met mijn dronken hoofd denk "ik moet en zal haar hosselen" zo lief, leuk, schattig, getalenteerd meisje is zeldzaam. Juist op dat moment wordt ik even geinformeerd door een van mijn net ontmoette vrienden "je weet toch wel dat je van het verkeerde geslacht bent" de alcohol zorgde voor latere verwerking. Ze was van de vrouwen.

Als hij niks gezegd had, was dit verhaal waarschijnlijk 10x leuker geweest.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_119459381
Kick, en tevens; ik voel raakvlakken :D

GC / Vertel hier over je slechtste date ooit..
Lambo of Rekt
  woensdag 21 november 2012 @ 13:00:48 #95
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_119461069
quote:
3s.gif Op woensdag 21 november 2012 12:03 schreef EggsTC het volgende:
Kick, en tevens; ik voel raakvlakken :D

GC / Vertel hier over je slechtste date ooit..
Waarom ga je deze dan kicken als dat topic er is?
All she wants and needs is just a little taste..
  woensdag 21 november 2012 @ 13:10:13 #96
206580 Luxuria
pi_119461378
Maar goed, nu hij toch gekickt is:

Echte versierblunders kan ik het niet noemen, maar ik floep er af en toe wel domme dingen uit als ik op stap met een leuke vent praat, zoals:

- Iemand die naar een andere kroeg ging die wij onder de vriendinnen een bijnaam geven: "oh je gaat naar de alimentatiebar?"
- Iemand die ik alleen wel eens van veraf had gezien en van dichtbij toch best klein was: "ik dacht dat je groter was :o ", toen was het gesprek snel afgelopen, en ik had best een leuk gesprek met hem :'(
- Ik zei een keer tegen iemand dat ik hem leuk vond met zijn dunner wordend haar :')
- Ik zei een keer tegen iemand dat ik dacht dat hij op oudere vrouwen viel, vond hij niet zo leuk (ik ben trouwens geen oudere vrouw).
pi_119461510
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 13:00 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Waarom ga je deze dan kicken als dat topic er is?
Deze was eerder :( !!!1 en om mensen die dit topic volgen de ander te linken, zodat ze kunnen lachen. Daarom, OK? :( !!!1111einz (8>
Lambo of Rekt
  woensdag 21 november 2012 @ 13:16:09 #98
206580 Luxuria
pi_119461565
quote:
3s.gif Op woensdag 21 november 2012 13:14 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Deze was eerder :( !!!1 en om mensen die dit topic volgen de ander te linken, zodat ze kunnen lachen. Daarom, OK? :( !!!1111einz (8>
Ok.
pi_119465240
quote:
10s.gif Op zondag 24 juli 2011 16:22 schreef Shispeed het volgende:
Het gebeurde tijdens het schoolreisje in groep 7, ik was 10. Een paar weken ervoor had ik een vriendinnetje gekregen, ze kwam totaal onverwacht met de vraag of ik verkering met haar wou, tuurlijk wou ik dat, had ik nog een maatje om mee met Lego en Knex te spelen dus waarom niet? Afijn, wij waren dus in dat pretpark en daar had je van die ronde bootjes die je zelf kon besturen. Er was een aanlegsteigertje waar verschillende bootjes te gelijk konden aankomen/vertrekken.

Toen ik net met haar was ingestapt zei ze tegen mij: wil je een kusje van mij onder het bruggetje daar? Ik: nee getverdemme, ieeuw kusjes :o dus ik stapte snel uit het bootje en ging bij een kameraad van mij in het bootje zitten, het is nooit meer wat geworden tussen ons :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:') _O-
Because you know i'm all about that ass
  zondag 12 mei 2013 @ 22:46:22 #100
332030 TheFastOne
Moeiteloos
pi_126410995
Aangezien het carnaval en Koninginnedag geweest is zijn er vast wel nieuwe verhalen. Daarom schop :@

ik ga me nu in een hoekje zitten schamen voor deze ordinaire vraag naar faalacties
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')