Mijn TV moment 2010quote:Op maandag 21 februari 2011 16:07 schreef Sperma het volgende:
[..]
een beetje zoals dit, maar dan bij sammi
en dan heb je nog niet eens dr tieten geshowdquote:Op maandag 21 februari 2011 16:44 schreef Otis2.0 het volgende:
Jwoww niet mooi vinden.
[ afbeelding ]
Pics.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:11 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
en dan heb je nog niet eens dr tieten geshowd![]()
![]()
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:44 schreef Otis2.0 het volgende:
Jwoww niet mooi vinden.
[ afbeelding ]
Photoshop niet kennen.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:44 schreef Otis2.0 het volgende:
Jwoww niet mooi vinden.
[ afbeelding ]
het is de baas van de bazen en Pauly D is daar de baas van.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:16 schreef RickoKun het volgende:
Die foto's hierboven van Snooki en Jwow
ALlebei zien ze er ranzig uit maar op een foto plotseling ineens weer 10x beter (snooki heeft ineens weer lippen gekregen)
Dat gezegd hebbende moet ik wel zeggen dat Jersey Shore ontzettend baas is.
Dit, en Deena is wel semi grappig..quote:Op maandag 21 februari 2011 22:08 schreef LeaderRoel het volgende:
The Situation = awesome
Pauly D = awesome
Vinny = awesome
Ronnie = alleen awesome als hij dronken in creep mode gaat
Sammi =
Angelina =
Snooki =
Jwoww =
Ronnie moet gewoon normaal doenquote:Op maandag 21 februari 2011 23:28 schreef Juminelle het volgende:
Ik moest stiekem wel bijna een traantje laten toen ik Ronnie zag huilen wanneer Sammi hem voor de laatste keer omhelsde
Vergelijk je nou een wereldprogramma als Jersey Shore met dat commerciele glitter & glamour troep van SBS 6?quote:Op maandag 21 februari 2011 23:30 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Wel frappant dat hier altijd op SBS volk gehaat wordt en zoveel mensen wel jersey shore kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |