Wat is er erg aan cheaten als niemand er last van heeft?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:05 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Zo heel vreemd vind ik het nou ook weer niet, het blijft een vorm van cheaten. Wel jammer voor iedereen die 'normaal' zijn auto's wil ruilen.
Blijkbaar hebben mensen er last van want ze klagen erover. Daarbij moet ik natuurlijk wel zeggen dat we niet weten of dit de reden is dat de ruiloptie is verdwenen, kan natuurlijk ook zijn omdat er mensen waren die wel auto's ontvingen maar niets terugstuurden.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:15 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Wat is er erg aan cheaten als niemand er last van heeft?
dat is een risico dat je neemt wanneer je met vreemden gaat ruilen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:17 schreef Dennis101 het volgende:
kan natuurlijk ook zijn omdat er mensen waren die wel auto's ontvingen maar niets terugstuurden.
Last van in de zin van huilie huilie doen omdat ze zelf levenloos 20 uur per dag racen en iemand anders maar 1 uur, en toch net zo veel auto's heeft.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:17 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben mensen er last van want ze klagen erover. Daarbij moet ik natuurlijk wel zeggen dat we niet weten of dit de reden is dat de ruiloptie is verdwenen, kan natuurlijk ook zijn omdat er mensen waren die wel auto's ontvingen maar niets terugstuurden.
Ga ook klagen bij PD dan? Op dit moment zie ik hier namelijk maar één iemand 'huilie huilie' doen...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:24 schreef very het volgende:
[..]
Last van in de zin van huilie huilie doen omdat ze zelf levenloos 20 uur per dag racen en iemand anders maar 1 uur, en toch net zo veel auto's heeft.
Hoezo huilhuilie het is toch belachelijk?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:54 schreef Scarsick het volgende:
[..]
Ga ook klagen bij PD dan? Op dit moment zie ik hier namelijk maar één iemand 'huilie huilie' doen...
Als ik auto's wil dupliceren wat maakt jou dat dan uit?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:16 schreef Scarsick het volgende:
Iemand die op iedere enigszins negatieve mening (jeweetwel, zo'n ding waar iedereen volgens de grondwet recht op heeft) over auto's dupliceren reageert en daarbij die personen benoemd met de woorden 'levenloos', 'dom' en wat al niet meer, durf ik een huilebalk te noemen ja.
Als mensen nu gewoon elke auto konden gebruiken in arcade mode net als forza dan was er al veel minder gezeur met dupliceren... Sommige mensen hebben gewoon geen tijd om de Ford Mark IV te sparen... Dan duplicateje gewoon...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:27 schreef Sant. het volgende:
Ik hoef niet eens alle auto's.. Ik koop wat ik mooi / leuk / apart vind en als ik wil racen pak ik een van mijn auto's.
Ik heb er 200 ofzo en daar zit altijd wel iets leuks en bruikbaars tussen..
De enige waar ik nog voor spaar zijn de ferrari F2007 en de ford mark IV enzo, maar ik heb tijd genoeg.
Dat dacht ik ook...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:54 schreef Scarsick het volgende:
Op dit moment zie ik hier namelijk maar één iemand 'huilie huilie' doen...
Er is een petitie gaande, als dat is wat je bedoeld.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:54 schreef Scarsick het volgende:
[..]
Ga ook klagen bij PD dan? Op dit moment zie ik hier namelijk maar één iemand 'huilie huilie' doen...
The point...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:16 schreef Scarsick het volgende:
Iemand die op iedere enigszins negatieve mening (jeweetwel, zo'n ding waar iedereen volgens de grondwet recht op heeft) over auto's dupliceren reageert en daarbij die personen benoemd met de woorden 'levenloos', 'dom' en wat al niet meer, durf ik een huilebalk te noemen ja.
Als je alle auto's wilt moet je flink veel racen, zo vreemd vind ik dat niet, je hebt nog geluk gehad dat de mogelijk er nog zo lang was. Ze hadden ook heel dat auto's uitwisselen gedoe eruit kunnen laten.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:47 schreef very het volgende:
[..]
Er is een petitie gaande, als dat is wat je bedoeld.
En inderdaad...ik baal er goed van dat die patch er nu is. Maar ik heb het over huilie huilie omdat het voor non-traders geen fuck uitmaakt of het mogelijk is om te traden of niet. Andersom boeit dat dus wel. Die-hard gamers zullen er toch geen misbruik van maken. Mensen die gewoon zo nu en dan een autootje willen kiezen en die een beetje aan de tand willen voelen moeten nu dus noodgedwongen uuuuuuuuren spelen om een bepaalde auto te kunnen kopen (als die na 37 keer grinden wel weer terug te vinden is in de ucd).
Maargoed...mensen die tegen zijn weigeren ook maar een seconde het vanuit een ander standpunt te bekijken.
Stel: ik wil een auto van 20 miljoen, gewoon om lekker mee te raggen. Dan moet ik dus 200+ (!) keer de indy-course rijden, om dan eindelijk een paar rondjes in die 20 miljoen kostende auto te kunnen rijden. En als ik dan weer een dure auto wil, moet ik WEER 200 keer 10 rondjes op de indy rijden.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:54 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Als je alle auto's wilt moet je flink veel racen, zo vreemd vind ik dat niet, je hebt nog geluk gehad dat de mogelijk er nog zo lang was. Ze hadden ook heel dat auto's uitwisselen gedoe eruit kunnen laten.
Ja, dat is kut. Tijd om te accepteren dat je niet in alle auto's zult kunnen rijden tenzij je er verdomd veel tijd in gaat steken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:14 schreef very het volgende:
[..]
Stel: ik wil een auto van 20 miljoen, gewoon om lekker mee te raggen. Dan moet ik dus 200+ (!) keer de indy-course rijden, om dan eindelijk een paar rondjes in die 20 miljoen kostende auto te kunnen rijden. En als ik dan weer een dure auto wil, moet ik WEER 200 keer 10 rondjes op de indy rijden.
Ik weet niet hoor, maar dit is toch niet relax, of wel? Wie vind dit wel fijn dan?
Wie is er nu nog serieus van plan ALLE auto's te verzamelen? Want ook al duurt de productie van GT6 net zo lang als die van GT5, no way dat je dan al die 1032 auto's bij elkaar hebt gegrind.
Ik heb nu bijna alles op goud. Ik heb zo'n 250 auto's en heb er dan ook al heel wat tijd inzitten.
Nu moet ik dus voor de andere 800 auto's alleen maar races opnieuw en opnieuw en opnieuw gaan doen, tot in den treure. Dat is toch kut?
Oftewel: kutpatch!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:22 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ja, dat is kut. Tijd om te accepteren dat je niet in alle auto's zult kunnen rijden tenzij je er verdomd veel tijd in gaat steken.
Welkom in de wereld van de rest van de spelers die niet aan savegames kopiëren deden. Het is ook niet bepaald een recht om in al die auto's te mogen/kunnen rijden.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:24 schreef very het volgende:
[..]
Oftewel: kutpatch!
Ik betaal wel 60 eu voor al die auto's namelijk. Als ze nou zoals in Forza bijvoorbeeld in Arcade mode egwoon ALLE auto's vrijstellen, dan is het geen probleem. Maar dat is niet zo.
uhhh...ok?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:27 schreef Dennis101 het volgende:
Het is ook niet bepaald een recht om in al die auto's te mogen/kunnen rijden.
Niet echt.quote:
Wel dus.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:30 schreef Scarsick het volgende:
[..]
Niet echt.
Ik ging niet in op het feit of het kopiëren van auto's wel of niet cheaten was, maar op het feit dat jij alleen jouw eigen mening belangrijk vindt en eenieder die het daar niet mee eens is omschrijft als 'dom' en 'levenloos' of 'mensen zonder leven'.
Hij reageert vervolgens dat het belachelijk is dat je niet meer kan kopiëren. Ergo, hij mist mijn punt en jij blijkbaar net zo hard met hem.
Als het een recht zou zijn om savegames te kopiëren om zodoende auto's te dupliceren, had PD waarschijnlijk gewoon een knop in GT5 aangemaakt die precies dat zou doen zonder die omslachtige handelingen.
hmmm...lastig te doorgronden wat ie nou precies bedoeld.quote:The car features more than 100 million yen gift to resume temporarily. About three hours later as a guide. This is not good I did not notice in advance. Sorry.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |