quote:
quote:
Fuck Nijmegen en al hun shitquote:Op maandag 21 februari 2011 13:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Overigens hebben wij nu 136 deeltjes meer dan Nijmegen
Whehehehehe. NEC is Nijmeegsquote:Op maandag 21 februari 2011 13:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Fuck Nijmegen en al hun shit
Nerd!quote:Op maandag 21 februari 2011 13:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
w00t, m'n nerdshirt is binnen!
quote:
Wat een kneus is dat zegquote:Op maandag 21 februari 2011 13:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Toivonen wordt niet bestraft voor z'n wangedrag gisteren
Kan hij spelen tegen Ajax
quote:Op maandag 21 februari 2011 13:10 schreef FCTVCF het volgende:
[..]
Zal hem eens écht voor de bek rossen, kijken of ie dan nog zo rolt.
dankje, het is redelijk geluktquote:
Henrike troeft Justin afquote:
Ach, ik had dat topic al geopendquote:
en als je deze ook had geopend had je dat heull niet erg gevondenquote:Op maandag 21 februari 2011 13:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach, ik had dat topic al geopend
Klopt, ik had wel een betere TT uit de hoge hoed getoverdquote:Op maandag 21 februari 2011 13:18 schreef Redbaron het volgende:
[..]
en als je deze ook had geopend had je dat heull niet erg gevonden
Da's ook niet zo moeilijk neequote:Op maandag 21 februari 2011 13:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Klopt, ik had wel een betere TT uit de hoge hoed getoverd
dat moment mogen we niet zomaar laten passerenquote:
padoem tssj!!quote:Op maandag 21 februari 2011 13:18 schreef Redbaron het volgende:
[..]
en als je deze ook had geopend had je dat heull niet erg gevonden
quote:Op maandag 21 februari 2011 13:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Klopt, ik had wel een betere TT uit de hoge hoed getoverd
gaan we nu ineens haten?quote:Op maandag 21 februari 2011 13:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Da's ook niet zo moeilijk nee
Voor zover de wet schrijft: 100%quote:Op maandag 21 februari 2011 13:24 schreef FCTVCF het volgende:
Denk dat ik morgen en woensdag ook nog vrij benBen benieuwd hoeveel ik daarvan betaald krijg
quote:Bouwvakkers met vorstverlet hebben recht op 100% salaris, hun werkgever dient dat salaris uit te betalen. Wanneer de werkgever in gebreke blijft, kan de bouwvakker een beroep doen op een vakbond tot een bedrag van maximaal ¤80,= per dag. Werkgevers kunnen voor vorstverlet gebruikmaken van het garantiefonds, een pot die door de bouwbranche bij elkaar is gespaard. Ieder bouwbedrijf draagt naar omvang bij. Verder kunnen bouwbedrijven zich verzekeren tegen vorstverlet. De verzekeringspremie is hoog en is afhankelijk van de dekking, het aantal verzekerde werknemers en het aantal dagen eigen risico.
de temperaturen blijven laag komende dagen?quote:Op maandag 21 februari 2011 13:24 schreef FCTVCF het volgende:
Denk dat ik morgen en woensdag ook nog vrij benBen benieuwd hoeveel ik daarvan betaald krijg
precies, krijg je volgens mij (buiten specifieke CAO-afspraken om) gewoon doorbetaaldquote:Op maandag 21 februari 2011 13:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Voor zover de wet schrijft: 100%
Werkenquote:
Vannacht en morgennacht sowieso -7quote:Op maandag 21 februari 2011 13:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
de temperaturen blijven laag komende dagen?
[..]
precies, krijg je volgens mij (buiten specifieke CAO-afspraken om) gewoon doorbetaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |