hij zei piemol ben je blind?quote:
Je vergeet kontkorstquote:Op maandag 21 februari 2011 11:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Poep, kak, stront, billen, reet, kont.
Alles kan...quote:Op maandag 21 februari 2011 12:35 schreef zovty het volgende:
Huh? Kon ik ook voor een sneetje kiezen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die met die rooie broek
Tuurlijk de dokter vroeg het me welke van de twee ik wou en ik koos de verkeerde.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:35 schreef zovty het volgende:
Huh? Kon ik ook voor een sneetje kiezen?
Ik vin gewoon nie garpugquote:Op maandag 21 februari 2011 14:31 schreef zovty het volgende:
Hihhihihihihihihihi, jij zei... hej.... jij zei niks dubbelzinnigs.![]()
![]()
.
Ben je ziek?
Mja zo kon het ook! Maar ik koos voor een andere manier!quote:
Wollah ik ga je klappen met je kuttopiqeus.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:34 schreef Nitrouz het volgende:
Flikkerkankerkutstraal nou godverdomme eens op met al die godvergeten kuttekankertopics.
Als je geen gevoel voor humor hebt moet je gewoon opflikkeren. Kutzak.
WHOLLAH KK ZEMMER KOM DAN NU 1 OP 1 A KK BEZEMquote:Op maandag 21 februari 2011 14:37 schreef Bushalte het volgende:
[..]
Wollah ik ga je klappen met je kuttopiqeus.
Hoezo?quote:Op maandag 21 februari 2011 14:39 schreef zovty het volgende:
Dat is nou precies wat er mis is met de jeugd van tegenwoordig: hun rolmodellen.
Mja mja mja.. Smaken verschillen!quote:Op maandag 21 februari 2011 14:41 schreef zovty het volgende:
Ze maken kutmuziek! (Samen met boemklatch dan)
Dat ken ik toch niet rot jong.quote:
wollah ik zeg jou doe niet groot a sahbi :s amateurquote:Op maandag 21 februari 2011 14:38 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
WHOLLAH KK ZEMMER KOM DAN NU 1 OP 1 A KK BEZEM
WHOLLAH IK BEN SERIEUS MET JOU NU 1 OP 1 MARSHALLAAN!!
Kutmuziek in een piemol-topic!!!!1quote:Op maandag 21 februari 2011 14:41 schreef zovty het volgende:
Ze maken kutmuziek! (Samen met boemklatch dan)
quote:Op maandag 21 februari 2011 11:42 schreef Bushalte het volgende:
Soms wordt ie weleens boos en dan wordt ie boos en rood. En spuit ie ook nog
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |