Met een polo is het een stuk makkelijker invoegen dan met een slagschip.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
4) niet persé.
5) alleen als je niet kunt autorijden, zoals dat treintuig.
6)![]()
![]()
. Wat een faalargument. Als iedereen een 760LI rijdt, is er geen km file extra hoor.
7) Alleen in het oog van de stinkhippie. En dat boeit sowieso al niet.
Dat valt te verwaarlozen, is allemaal peuleschil als je groter gewend bent...quote:Op maandag 21 februari 2011 11:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Met een polo is het een stuk makkelijker invoegen dan met een slagschip.
Nice, en leuke Alfa historie.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tsja, ik heb nooit langere tijd kleine auto's gehad, of t moet voor erbij zijn geweest. T kleinste was wel een Alfa 33 en dat was mn 1e auto. Daarna altijd 155/156/75 gehad, ook in mijn studenten tijd.
Juist nietquote:Op maandag 21 februari 2011 11:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zou zelf niet voor groen gaan... Tenzij British racing green op een Britse sportbak.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Of donkerblauw of -groen. Voor een Beemer.
Ligt er maar net aan hoeveel deuken je in je auto hebt.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Juist nietmet een slagschip laten ze je er makkelijker tussen, of kan je het iig afdwingen (wat niet gelijk staat aan er tussen drukken). Met een Polo gebeurt dat toch net ff iets minder snel
Vind ik ookquote:Op maandag 21 februari 2011 11:27 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Nice, en leuke Alfa historie.
Als ik nu voor een nieuwe moest zou ik de Guilietta wel meenemen in mijn vergelijk. Wat een ontiegelijk mooi vormgegeven auto is dat.
Nieuwe dikke bakken = goed verzekerd, dus schade meteen hersteldquote:Op maandag 21 februari 2011 11:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoeveel deuken je in je auto hebt.
MG met british racing greenquote:Op maandag 21 februari 2011 11:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou zelf niet voor groen gaan... Tenzij British racing green op een Britse sportbak.
Fijne wagens, zelf zou ik eerder voor de 1-serie gaan, maar dat is alleen vanwege de achterwiel aandrijving, verder rijdt een A3 wel super.quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 11:28 schreef Samzz het volgende:
Ik zou zelf niet voor groen gaan... Tenzij British racing green op een Britse sportbak.
Oude of nieuwe?quote:
Invoegen op wat? De snelweg? Lijkt me lastiger, want je komt minder goed op snelheid.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:26 schreef stbabylon het volgende:
Dat ligt eraan. Er zijn zoveel tinten grijs. Antraciet vind ik echtquote:
Kost je snel een 35.000~40.000 in deze uitvoeringquote:
Heb de 1-serie ook gereden en reed net nog wat verfijnder dan de Audi. Maar ja de Audi was wat betreft het kostenplaatje gunstiger. En tja het blijft wel de portemonnee die je in de gaten moet houden.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Fijne wagens, zelf zou ik eerder voor de 1-serie gaan, maar dat is alleen vanwege de achterwiel aandrijving, verder rijdt een A3 wel super.
Wit is ook tof bij een beemer, zeker met motorsport strepen.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:29 schreef rival het volgende:
Wij begrijpen elkaar... hij is voor de handel
Ik rij natuurlijk een witte!
Antraciet en matzwart. Prima kleuren, toch niet heel saai.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:31 schreef rival het volgende:
[..]
Zwart of zilver/grijs zijn imho wel de mooiere kleuren voor een wagen
Extreem lelijk zeg.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:32 schreef Techno het volgende:
Wit is ook tof bij een beemer, zeker met motorsport strepen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |