Dan bel ik je later in de middag wel vanaf werk. Ik zit hier ontzettend te duimen dat het deze keer helemaal goed gaat.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:30 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee hoor, bellen graag. Ik heb de buurman als honden uitlaat.
Voor de rest wacht ik het alleen af. (Ben allang blij dat dat nu gaat)
Ik heb de vorige keer gemerkt dat het me veel te veel zoemt in m'n hoofd als iemand me de hele dag vraagt of ik dit en dan wel kan. En de hele dag tegen me aanlult. Hoe lief ook bedoeld.
(En ik mekte toen dat ik heel slecht tegen iemand kan die me alles uit handen pakt, zo van, dat kan ik even sneller.
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Jaquote:
Ooh, zo;n 30x pas de afgelopen jaren.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Heb je haar al es ff flink de waarheid verteld? Of dringt dat toch niet door?
Ze wilden al die voetbalplaatjes hebben die vanuit NL zijn opgestuurdquote:Op maandag 21 februari 2011 10:37 schreef nokwanda het volgende:
Ja, idd. Ik vraag me wel af wat voor een inlijving daar aan de gang was.
Waar lees je dat?quote:Op maandag 21 februari 2011 12:11 schreef Lottekoekkie het volgende:
Fijn dat de operatie van Pagan goed is gegaan, afwachten verder.
Dat is het natuurlijkquote:Op maandag 21 februari 2011 12:09 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Ze wilden al die voetbalplaatjes hebben die vanuit NL zijn opgestuurd
Niks belangrijks hoor.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:10 schreef oh-oh het volgende:
Ook ik werd vanmorgen vroeg al denkend aan Pagan wakker.
Maar laat het hem niet horen, hij zal er alleen maar ranzige gedachten bij hebben![]()
Qwea, wattisser?
Hoe weet je dat ?quote:Op maandag 21 februari 2011 12:11 schreef Lottekoekkie het volgende:
Fijn dat de operatie van Pagan voor zo ver goed is gegaan, afwachten verder.
Nou maar goed ook dat je nu dan een afspraak hebt,het zou toch nu langzaam beter moeten gaanquote:Op maandag 21 februari 2011 12:14 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb trouwens echt nog nooit zo een pijn gehad als vannacht![]()
Godskolere, daar kon geen valium tegenop zeg.
Morgenmiddag kan ik pas bij de HA terecht
Als het ondraaglijke pijn is zou ik net zo lang aan de telefoon blijven hangen tot ik kon komen hoor. Of naar de weetikhoehetheet-post in het ziekenhuis gaan. Het duurt allemaal wel erg lang zo en als de pijn dan nog steeds niet te harden is, ben je er straks maanden mee bezig en is het nog niet beter?quote:Op maandag 21 februari 2011 12:14 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb trouwens echt nog nooit zo een pijn gehad als vannacht![]()
Godskolere, daar kon geen valium tegenop zeg.
Morgenmiddag kan ik pas bij de HA terecht
Het gaat echt slechterquote:Op maandag 21 februari 2011 12:15 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou maar goed ook dat je nu dan een afspraak hebt,het zou toch nu langzaam beter moeten gaan
Naja ondraaglijk was ie niet , ik leef nog hequote:Op maandag 21 februari 2011 12:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Als het ondraaglijke pijn is zou ik net zo lang aan de telefoon blijven hangen tot ik kon komen hoor. Of naar de weetikhoehetheet-post in het ziekenhuis gaan. Het duurt allemaal wel erg lang zo en als de pijn dan nog steeds niet te harden is, ben je er straks maanden mee bezig en is het nog niet beter?
Ja maar je hoeft niet meteen dood te gaan om naar de huisartsenpost te gaan.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja ondraaglijk was ie niet , ik leef nog he
bedoel uiteraard de SEH overigens...quote:Op maandag 21 februari 2011 12:23 schreef Lottekoekkie het volgende:
idd, vaak zitten ze in het weekend op de EHBO als ze zich donderdags verstapt hebben en er zondag's pas achterkomen dat het een beetje zeer doet![]()
Zat een vent amok te maken op de ehbo toen mijn moeder met een zware hersenbloeding werd binnengebracht en hij moest wachten want, hij was eerder....
Hij had een gekneusde pols
Geen geintje, die lul ging tegen mij klagen. heb mijn lief nog nooit zo boos meegemaakt
Wat Q? Doe es pmen?quote:
Sjon zn getrek is niet echt heel fijn nu. De rest is geen enkel probleem, ware het niet dat lopen gewoon amper gaatquote:Op maandag 21 februari 2011 12:26 schreef Lottekoekkie het volgende:
Oh-Oh, dat laatste is erg verstandig, die gigahonden sleuren jou ook zó van je manke poot af
Ben benieuwd wat je te horen krijgt dan morgen!quote:Op maandag 21 februari 2011 12:25 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar nu gaat het echt wel weer![]()
Ik kon gewoon echt voor geen meter liggen vannacht![]()
Dus vanavond ga ik die laatste diclo zo lang mogelijk uitstellen. En aan de buuf vragen of ze de honden de laatste twee rondes wil doen, dan hoef ik er morgen pas weer uit.
quote:Op maandag 21 februari 2011 12:32 schreef Strega het volgende:
Zo heb gelukkig de dingen goed kunnen doen so far, qua aankleden, honden, katten en naar beneden gaan enz.
Gelukkig anders had il 5 uur moeten opstaan met Pagan.![]()
Verder nog niks gehoord.
Dus nog maar even afwachten.
Ik denk dat ze moeten amputerenquote:Op maandag 21 februari 2011 12:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je te horen krijgt dan morgen!
Want het zou toch niet zo lang mogen duren zou je zeggen.
En dat je vanavond wat beter kunt slapen
Ik heb vanochtend wel nog een paar uur slaap gepakt, ik ben er om 6 uur uitgekropen voor een diclo. Maar ik vind het ook echt niet meer normaal dat het zo lang blijft duren, ik had vrijdag al gebeld voor een nieuwe afspraak maar toen was de HA dicht. En vanmorgen hing ik meteen om 8 uur aan de lijn, morgen 14.50 was de eerste vrije plekquote:Op maandag 21 februari 2011 12:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je te horen krijgt dan morgen!
Want het zou toch niet zo lang mogen duren zou je zeggen.
En dat je vanavond wat beter kunt slapen
We wachten met je mee!quote:Op maandag 21 februari 2011 12:32 schreef Strega het volgende:
Zo heb gelukkig de dingen goed kunnen doen so far, qua aankleden, honden, katten en naar beneden gaan enz.
Gelukkig anders had il 5 uur moeten opstaan met Pagan.![]()
Verder nog niks gehoord.
Dus nog maar even afwachten.
Nou, dan doet het tenminste geen pijn meerquote:
Pas op dat je jezelf geen foute manier van bewegen aanleert, dan mag je straks fijn naar de fysioquote:Op maandag 21 februari 2011 12:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, dan doet het tenminste geen pijn meer![]()
Nee serieus, mn hele been was verstijfd vannacht , ik denk dat het kramp was , gewoon van telkens raar dat been bewegen en zo![]()
Maar dan zou die valium toch moeten helpen zou je denken hea
Ik kan echt alleen maar fout bewegen nu, maar ik probeer er wel heel erg op te letten, en anders is die fysio daar toch gewoon ook voor?quote:Op maandag 21 februari 2011 12:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Pas op dat je jezelf geen foute manier van bewegen aanleert, dan mag je straks fijn naar de fysio
quote:Op maandag 21 februari 2011 12:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik kan echt alleen maar fout bewegen nu, maar ik probeer er wel heel erg op te letten, en anders is die fysio daar toch gewoon ook voor?
![]()
Doet die ook es wat!!
Q kan dr niks aan doen, ze komt uit eet Tokkie familie jeweets, die zeggen zulke dingen.quote:
#truestoryquote:Op maandag 21 februari 2011 12:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Q kan dr niks aan doen, ze komt uit eet Tokkie familie jeweets, die zeggen zulke dingen.
Ik vind je perfect
En dan ben jij wellicht nog de meest beschaafde uit het nest.quote:
Wat ben je lief als je pillen slikt.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Q kan dr niks aan doen, ze komt uit eet Tokkie familie jeweets, die zeggen zulke dingen.
Ik vind je perfect
Ontken het maar weerquote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 12:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En dan ben jij wellicht nog de meest beschaafde uit het nest.
Kun je nagaan
Bewijs!quote:Op maandag 21 februari 2011 12:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat ben je lief als je pillen slikt.
[..]
Ontken het maar weer
Fijn!quote:Op maandag 21 februari 2011 12:56 schreef Strega het volgende:
Zo net Pagan zelf aan de telefoon gehad.
De operatie is gedaan, ze hebben nog zo'n zestig plekken gebrand.
De chirurg en cardioloog hebben dit keer het idee dat de operatie wel goed gelukt is!
De chirurg jubelde zelfs een beetje. Ook hoefde z'n hart dit keer niet gereset worden.
De pijn medicatie was ook anders, er werd iedere keer automatisch bij gespoten, omdat degene die anders naast je staat met pijnstilling teveel straling kreeg.
Of de klachten weggaan is natuurlijk nog afwachten, maar dit is zo fijn!
Hij moet nu eerst 4 uur plat blijven liggen en kan dus de komende 4 uur niet intersletten. Dan nog 24 uur aan de hartmonitor en dan mag hij naar huis!
Jeuj! Dat klinkt goed!quote:Op maandag 21 februari 2011 12:56 schreef Strega het volgende:
De chirurg en cardioloog hebben dit keer het idee dat de operatie wel goed gelukt is!
De chirurg jubelde zelfs een beetje. Ook hoefde z'n hart dit keer niet gereset worden.
De pijn medicatie was ook anders, er werd iedere keer automatisch bij gespoten, omdat degene die anders naast je staat met pijnstilling teveel straling kreeg.
Hij moet nu eerst 4 uur plat blijven liggen en kan dus de komende 4 uur niet intersletten. Dan nog 24 uur aan de hartmonitor en dan mag hij naar huis!
quote:Op maandag 21 februari 2011 12:56 schreef Strega het volgende:
Dat was ik zeker niet van plan hoor.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:10 schreef ElisaB het volgende:
Oh-oh, die poot van jou zit me helemaal niet lekker. Jou waarschijnlijk nog minder, maar toch.
Zou het niet een idee zijn je niet meer weg te laten sturen met de instructie geduld te hebben?
Je hebt hopelijk geen uitval aan je heup of been?quote:Op maandag 21 februari 2011 13:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat was ik zeker niet van plan hoor.
Sowieso zijn die 4 weken morgen ook wel al weer om![]()
En het zit mij ook totaal niet lekker.
Letterlijk en figuurlijk
O fijn Strega dat het achter de rug isquote:Op maandag 21 februari 2011 12:56 schreef Strega het volgende:
Nee.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:19 schreef Strega het volgende:
[..]
Je hebt hopelijk geen uitval aan je heup of been?
Zo van helemaal gevoelloos en prikkelend?
Nou laat de HA er maar even goed naar ijken.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee.
Het voelt wel echt als een ontsteking. En veel kramp , ik kan dat hele been amper nog ontspannen. Maar geen gevoelloosheid of prikkelend gevoel.
Kou triggert het heel erg ook, maar dat warme bad vrijdag deed ook geen goed.
En het straalt uit, eerst tot onder mn knie, nu al tot mn kuit , die kramp zeg maar.
Van die diclo wil ik sowieso af, als dat na 4 weken niet helpt zal het na 8 weken ook niet helpen denk ik zelf.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:24 schreef Strega het volgende:
[..]
Nou laat de HA er maar even goed naar ijken.
Misschien kan hij nog iets anders voorschrijven dan diclo alleen.
Wat een superberichten!quote:Op maandag 21 februari 2011 12:56 schreef Strega het volgende:
Klinkt alsof het alleen maar erger wordt, ipv beterquote:Op maandag 21 februari 2011 13:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee.
Het voelt wel echt als een ontsteking. En veel kramp , ik kan dat hele been amper nog ontspannen. Maar geen gevoelloosheid of prikkelend gevoel.
Kou triggert het heel erg ook, maar dat warme bad vrijdag deed ook geen goed.
En het straalt uit, eerst tot onder mn knie, nu al tot mn kuit , die kramp zeg maar.
Nou sinds eind vorige week is dat idd ook zoquote:Op maandag 21 februari 2011 13:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Klinkt alsof het alleen maar erger wordt, ipv beter
Zie je nou wel dat ik niks te klagen hebquote:Op maandag 21 februari 2011 13:57 schreef Strega het volgende:
Ik ga zo eerst maar met een tramadol op de bank hangen.
Vannacht niet geslapen, m'n rug en beide benen en voeten willen niet meer.
Dan maar een Ingetje zogezegd!
Ga mij maar ff lekker doenquote:Op maandag 21 februari 2011 13:57 schreef Strega het volgende:
Ga er wel vanuit!quote:Op maandag 21 februari 2011 13:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zie je nou wel dat ik niks te klagen heb![]()
Ik hoop dat je nu een opgelucht gevoel hebt en even lekker bij kan slapen
Blij te lezen dat het met Pagan goed verlopen is. Ik wilde je zo even bellen, maar dat doe ik lekker straks als je dramadolletje uitgewerkt isquote:Op maandag 21 februari 2011 13:57 schreef Strega het volgende:
Of heeeel erg wanhopig of egocentrisch of een heel erg slecht zelfbeeld.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:06 schreef ferrari_rood het volgende:
Vandaag hoorde ik op mijn werk dat gisteren een moeder zelfmoord heeft gepleegd
Wat moet je dan wanhopig zijn om je kind achter te kunnen laten.
Wat ergquote:Op maandag 21 februari 2011 14:06 schreef ferrari_rood het volgende:
Vandaag hoorde ik op mijn werk dat gisteren een moeder zelfmoord heeft gepleegd
Wat moet je dan wanhopig zijn om je kind achter te kunnen laten.
Ik was aan het werk in Nederlandquote:Op maandag 21 februari 2011 10:32 schreef ferrari_rood het volgende:
Hoe is de situatie bij je Rewimo zijn jullie al gecapituleerd?
Ha, dat klinkt goedquote:Op maandag 21 februari 2011 12:56 schreef Strega het volgende:
quote:Op maandag 21 februari 2011 14:41 schreef oh-oh het volgende:
Rewimo, kijk hoe de King of the Universe hier gisteren rondstapte:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De deken matchte nog met zn pak ookquote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 14:41 schreef oh-oh het volgende:
Rewimo, kijk hoe de King of the Universe hier gisteren rondstapte:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zonder porto?quote:Op maandag 21 februari 2011 15:04 schreef ElisaB het volgende:
Test geslaagd oh-oh; kattenhaar is retour
Dat worden weer meer ontslagen postbodesquote:Op maandag 21 februari 2011 15:13 schreef ElisaB het volgende:
Hendig sjiek; zo wordt TNT nooit rijk natuurlijk
Dat zeg ikquote:Op maandag 21 februari 2011 15:23 schreef Rewimo het volgende:
Dat worden weer meer ontslagen postbodes
Dat krijg je met zo'n uitgedunde vriendengroepquote:Op maandag 21 februari 2011 15:28 schreef Qwea het volgende:
Ik heb adreswijzigingen gehaald
Maar volgens mij veelste veel
quote:Op maandag 21 februari 2011 15:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat krijg je met zo'n uitgedunde vriendengroep
quote:Op maandag 21 februari 2011 15:04 schreef ElisaB het volgende:
Test geslaagd oh-oh; kattenhaar is retour
Whehehehehehehehehehe!quote:Op maandag 21 februari 2011 15:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zeer vakkundigquote:Op maandag 21 februari 2011 15:32 schreef oh-oh het volgende:
Whehehe ik wist het wel, sukkels zijn het
![]()
Blij dat die haar weer veilig thuis is![]()
Ik had wel ff alle stempels vakkundig weggeplakt he![]()
Die kaart had je volgens mij al, bedacht ik later, maar het ging om het idee
Het is voor bedrijven, trutquote:Op maandag 21 februari 2011 15:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik huil zo hard mee dat m'n hoofd en linkerhand er van op de grond slaan.quote:
Oooooooh gelukkig.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zeer vakkundig
De kaart had ik nog niet; ik had Billy op de trap in Iyou en Chico & mini-Sjon
Whehehehe, jij herkende de zegel wel he?quote:Op maandag 21 februari 2011 15:34 schreef ElisaB het volgende:
Overigens dacht beeb dat het post voor Frans was
Jezus fuckquote:Op maandag 21 februari 2011 15:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik huil zo hard mee dat m'n hoofd en linkerhand er van op de grond slaan.
Kijk maar...
Nee, echtquote:
OMGquote:Op maandag 21 februari 2011 15:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik huil zo hard mee dat m'n hoofd en linkerhand er van op de grond slaan.
Kijk maar...
Vooral het handschriftquote:Op maandag 21 februari 2011 15:38 schreef oh-oh het volgende:
Whehehehe, jij herkende de zegel wel he?
Neequote:Op maandag 21 februari 2011 15:42 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb trouwens mn parker kapot laten vallen
Alles flikkert uit mn handen latelyquote:
Das echt jammerquote:Op maandag 21 februari 2011 15:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Alles flikkert uit mn handen lately![]()
En dus ook de parker toen ik iets wilde schrijven![]()
Zo ligt ie jaaaaaaaaren veilig in een etui, zo neem ik m in gebruik en is ie kaput.
Ik baal dr echt onwijs van
Kijk ff op de TNT site voor de tarieven mutsje!quote:Op maandag 21 februari 2011 16:02 schreef indaha het volgende:
Maar even een vraagje als ik een envelop heb met een gewicht van 80 gram heb ik dan aan 3 1tjes postzegels genoeg
Dan hejje nie goe gekeken heurquote:Op maandag 21 februari 2011 16:07 schreef indaha het volgende:
Heb ik gedaan mutsmaar daar staat tot 20 gram 1 eentje, tot 50 gram 1 tweetje of 2 eentjes maar verder staan er alleen buitenlandse tarieven.
Maar aangezien 80 gram 1,36 euro zou moeten kosten dacht ik aan 3 eentjes.
Ik wil Rewimo geen strafport laten betalen.
quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:09 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ik ben weer weg voor een tijdje
quote:Op maandag 21 februari 2011 15:28 schreef ElisaB het volgende:
Wat zondequote:Op maandag 21 februari 2011 15:42 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb trouwens mn parker kapot laten vallen
Haal ik wel van Christans zakgeld afquote:Op maandag 21 februari 2011 16:07 schreef indaha het volgende:
Heb ik gedaan mutsmaar daar staat tot 20 gram 1 eentje, tot 50 gram 1 tweetje of 2 eentjes maar verder staan er alleen buitenlandse tarieven.
Maar aangezien 80 gram 1,36 euro zou moeten kosten dacht ik aan 3 eentjes.
Ik wil Rewimo geen strafport laten betalen.
Ze missen je (of bereiden je ontslag voorquote:Op maandag 21 februari 2011 16:11 schreef oh-oh het volgende:
Oh my, ik kreeg een mail van mn baas die begon met
Dag gehandicapt meisje
![]()
Meisje
Ze missen der, want zij is de enige die de eindemaand kan doenquote:Op maandag 21 februari 2011 16:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze missen je (of bereiden je ontslag voor)
Hai Oognipquote:Op maandag 21 februari 2011 16:33 schreef Oognip het volgende:
Halloik ben weer terug van stage
Wat een saaaaie dag
Hier komt het einde van de maand ook gewoon zonder inmening van oh-oh, dus had ze maar vast half zekerheidquote:Op maandag 21 februari 2011 16:35 schreef indaha het volgende:
Ze missen der, want zij is de enige die de eindemaand kan doen
Ah, kijk eens aanquote:Op maandag 21 februari 2011 16:33 schreef Oognip het volgende:
Halloik ben weer terug van stage
Wat een saaaaie dag
HAAL DIE KAT ERUIT,EN STUUR HEM MAAR NA MIJ, EN VRAAG AAN OH-OH HOEVEEL POSTZEGELS EROP MOETENquote:
Hahaquote:Op maandag 21 februari 2011 16:38 schreef indaha het volgende:
[..]
HAAL DIE KAT ERUIT,EN STUUR HEM MAAR NA MIJ, EN VRAAG AAN OH-OH HOEVEEL POSTZEGELS EROP MOETEN
Inderdaad, ik hoor ze hier ookquote:
Die kat ook niet neequote:Op maandag 21 februari 2011 16:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
Inderdaad, ik hoor ze hier ookMaar die kat kan ook niet zingen
Er was een vrouw op stage aan het huilen omdat ze dacht dat ik boos op der was
Hey lachebekkie!quote:
Halloquote:
Ik wilde haar niet helpen met verschonen omdat ik dat altijd van haar moet doen en niemand anders. Ze hangt veel te veel aan mij en daar wil ik van af. Even later was ze aan het huilen en dacht ze dat ik boos op der wasquote:Op maandag 21 februari 2011 16:55 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Die kat ook niet nee
zullen we samen naar boven gaan en ze meppen?
en awwwwhoezo?
Te laat!quote:Op maandag 21 februari 2011 12:10 schreef oh-oh het volgende:
Ook ik werd vanmorgen vroeg al denkend aan Pagan wakker.
Maar laat het hem niet horen, hij zal er alleen maar ranzige gedachten bij hebben![]()
Qwea, wattisser?
awwwww das best zielig, maar ook wel goed van je hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 17:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik wilde haar niet helpen met verschonen omdat ik dat altijd van haar moet doen en niemand anders. Ze hangt veel te veel aan mij en daar wil ik van af. Even later was ze aan het huilen en dacht ze dat ik boos op der was
Jaaaaaaaa, hij doet het nogquote:Op maandag 21 februari 2011 17:04 schreef Pagan het volgende:
Flaptop doet hier vreemd, eten wordt geserveerd. Bis spater.
quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 17:11 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]![]()
en doen we es wat heeft het toch geen effectzullen we Mr Oognip erop af sturen?
Damn himquote:Op maandag 21 februari 2011 17:12 schreef Oognip het volgende:
[..]Die gaat zich er niet mee bemoeien zei die al want hij heeft er geen last van
Ik ga nu ff m'n jas aan doen. Als we niet meer terugkomen zijn we vermoord door onze burenquote:Op maandag 21 februari 2011 17:13 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Damn him
wij dan gaan? was net stil maar nu weer herrie.
QFTquote:Op maandag 21 februari 2011 17:13 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik ga nu ff m'n jas aan doen. Als we niet meer terugkomen zijn we vermoord door onze buren
Je kan gewoon niet zonder opwinding hèquote:Op maandag 21 februari 2011 17:13 schreef Oognip het volgende:
Ik ga nu ff m'n jas aan doen. Als we niet meer terugkomen zijn we vermoord door onze buren
Nee hoor, je hebt geen rel gemist. Q was intrinsiek boos; ze had er ons niet bij nodig dit keerquote:Op maandag 21 februari 2011 17:15 schreef Loveless85 het volgende:
HEB IK EEN REL GEMIST![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet echt minder werken en meer FOK!ken
Ja!quote:
Intrinsiek?quote:Op maandag 21 februari 2011 17:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee hoor, je hebt geen rel gemist. Q was intrinsiek boos; ze had er ons niet bij nodig dit keer
Je moet zo'n boekje halen en TNT het voor je laten regelenquote:Op maandag 21 februari 2011 17:15 schreef Qwea het volgende:
Kan iemand me ff helpen met mijn verhuiskaartjes?
Ibgroep gaat online
Ben telecom heb ik een kaartje voor geschreven
Rabobank heb ik ook een kaartje voor geschreven
Ziekenhuis gaat als ik daar ben
Dokter ook
Tandarts ook
School gaat via e-mail
Gemeente gaat via formulier van hun
Ziggo, nuon en pwn zijn al gedaan
Apotheek gaat als ik er ben
Fnv bondgenoten gaat online
Groeneland achmea gaat via GBA.
Heb ik dan echt maar 2 kaartjes nodig? Of vergeet ik de helft?
quote:Op maandag 21 februari 2011 17:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je moet zo'n boekje halen en TNT het voor je laten regelen
(of is dat iets uit de jaren '90)
Nutsbedrijven is al geregeld, onlinequote:Op maandag 21 februari 2011 17:17 schreef Loveless85 het volgende:
De helft van die nutsbedrijven e.d. kan je volgens mij gewoon via de verhuisservice van de TNT doen. Verder gewoon schrijven wat je weet en verder blijf je toch in hetzelfde durrep wonen, dus gewoon nog ff paar keer langs de volgende huurder gaan, of vragen of hij je wil bellen als er wat is, en dan kan je die 'achteraf' nog ff doen.
Online kan ook, aanvinken en dan sturen zij het door voor je.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:17 schreef Qwea het volgende:
[..]Dat kan nog idd, alleen dan wordt je post doorgestuurd een maand lang, maar je moet zelf je shit nog wijzigen
Heul niet, juist andersom. Ze wijzigen de adressen bij wat bedrijven die bij die service aangesloten zijn, en je kán (uiteraard tegen een x bedragje) je post laten doorzenden, maar das optioneelquote:Op maandag 21 februari 2011 17:17 schreef Qwea het volgende:
[..]Dat kan nog idd, alleen dan wordt je post doorgestuurd een maand lang, maar je moet zelf je shit nog wijzigen
Achteraf? Is dat zoiets als op zijn Grieks?quote:Op maandag 21 februari 2011 17:17 schreef Loveless85 het volgende:
De helft van die nutsbedrijven e.d. kan je volgens mij gewoon via de verhuisservice van de TNT doen. Verder gewoon schrijven wat je weet en verder blijf je toch in hetzelfde durrep wonen, dus gewoon nog ff paar keer langs de volgende huurder gaan, of vragen of hij je wil bellen als er wat is, en dan kan je die 'achteraf' nog ff doen.
Ja, doorsturen idd. Bij het postkantoor zei ze dat je dan ook nog een kaartje moest sturenquote:Op maandag 21 februari 2011 17:18 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Online kan ook, aanvinken en dan sturen zij het door voor je.
Ow... je moet je adres ook nog wijzigen bij allerlei online winkelsquote:Op maandag 21 februari 2011 17:17 schreef Qwea het volgende:
Dat kan nog idd, alleen dan wordt je post doorgestuurd een maand lang, maar je moet zelf je shit nog wijzigen
You sick little puppyquote:Op maandag 21 februari 2011 17:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Achteraf? Is dat zoiets als op zijn Grieks?
Godverdommequote:Op maandag 21 februari 2011 17:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heul niet, juist andersom. Ze wijzigen de adressen bij wat bedrijven die bij die service aangesloten zijn, en je kán (uiteraard tegen een x bedragje) je post laten doorzenden, maar das optioneel
Neuh. bij mij iig niet werd adreswijziging verstuurd naar iedereenquote:Op maandag 21 februari 2011 17:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, doorsturen idd. Bij het postkantoor zei ze dat je dan ook nog een kaartje moest sturen
Nee, da's achterOM. Je weet wel; voorzetsels:quote:Op maandag 21 februari 2011 17:18 schreef Muis006 het volgende:
Achteraf? Is dat zoiets als op zijn Grieks?
Ooh ja, dat weet ikquote:Op maandag 21 februari 2011 17:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow... je moet je adres ook nog wijzigen bij allerlei online winkels
Christien de Eend, Bol.com, jeweets
Wat een stomme sloerie danquote:Op maandag 21 februari 2011 17:19 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Neuh. bij mij iig niet werd adreswijziging verstuurd naar iedereen
Ja da-agquote:
Zegquote:Op maandag 21 februari 2011 17:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja da-ag
Als wij opvoedkundig verantwoorde praat doen, dan zet jij je apparaatje zachter. Dus: eigen schuld
OMGquote:Op maandag 21 februari 2011 17:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zegoude dwerg, we blijven wel lief doen he. Deze kleinerende opmerking jegens mijn jonge zieltje is wel erg laag bij de gronds.
Oude dwergquote:Op maandag 21 februari 2011 17:22 schreef Muis006 het volgende:
Zegoude dwerg, we blijven wel lief doen he. Deze kleinerende opmerking jegens mijn jonge zieltje is wel erg laag bij de gronds.
Laf joe toequote:Op maandag 21 februari 2011 17:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Oude dwerg
![]()
![]()
![]()
Ik hou van je Muis_!!!!
http://www.tntpost.nl/voo(...)ce/?bnr=hpcm-ql3-vhsquote:Voor het doorgeven van uw nieuwe adres aan al deze personen en organisaties kunt u gebruik maken van de Verhuisservice. Via één formulier kunt u alle belangrijke organisaties informeren voor uw verhuizing. Dat is snel en gemakkelijk. Na verzending van uw aanvraag ontvangt u van TNT Post een bevestiging per post en per e-mail. Vrienden en familie brengt u op de hoogte met een zelfgemaakte verhuiskaart.
Klikquote:Op maandag 21 februari 2011 17:24 schreef Loveless85 het volgende:
Qweeee
[..]
http://www.tntpost.nl/voo(...)ce/?bnr=hpcm-ql3-vhs
Kan je volgens mij gewoon zo online doen, ff kijken of er nog wat organisaties zijn die je nog moet hebben en je via dat ding kan regelen
quote:Op maandag 21 februari 2011 17:24 schreef Loveless85 het volgende:
Qweeee
[..]
http://www.tntpost.nl/voo(...)ce/?bnr=hpcm-ql3-vhs
Kan je volgens mij gewoon zo online doen, ff kijken of er nog wat organisaties zijn die je nog moet hebben en je via dat ding kan regelen
On the other hand: als hij ze weet bij te houden, dan is de bezemkast een leuke optiequote:Op maandag 21 februari 2011 17:32 schreef Lottekoekkie het volgende:
ff zwaaien naar Pagan, held![]()
Niet gelijk achter leuke zusters aanhollen hoor, die lopen nu ff sneller dan jij
past daar ook zo'n infuus-rol-standaard in?quote:Op maandag 21 februari 2011 17:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
On the other hand: als hij ze weet bij te houden, dan is de bezemkast een leuke optie
Ligt aan de leeftijd van de zuster en of ze veel kinderen heeftquote:Op maandag 21 februari 2011 17:35 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
past daar ook zo'n infuus-rol-standaard in?
quote:Op maandag 21 februari 2011 17:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ligt aan de leeftijd van de zuster en of ze veel kinderen heeft
Dat ook, maar ook een bikkel; die eet gewoon door ondanks bonkjes en sliertjesquote:
ken je de user(name) wolvendagen?quote:Op maandag 21 februari 2011 17:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat ook, maar ook een bikkel; die eet gewoon door ondanks bonkjes en sliertjes
Dat lijkt me niet, daar ie waarschijnlijk gekoppeld is aan de hypo. Toch?quote:Op maandag 21 februari 2011 17:42 schreef Qwea het volgende:
Nog een vraagje
Levensverzekering is aangevraagd voor het huis en klaar enzo... moet ik hun dan ook een adres wijziging doen?
Post van de polis kreeg ik vandaag wel hier.
Godverdommequote:Op maandag 21 februari 2011 17:34 schreef Lottekoekkie het volgende:
Voor Qweetje
http://www.ing.nl/particu(...)-wijzigen/index.aspx
Voor de zekerheid gewoon doenquote:Op maandag 21 februari 2011 17:42 schreef Qwea het volgende:
Nog een vraagje
Levensverzekering is aangevraagd voor het huis en klaar enzo... moet ik hun dan ook een adres wijziging doen?
Post van de polis kreeg ik vandaag wel hier.
Dat dacht ik dus ookquote:Op maandag 21 februari 2011 17:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet, daar ie waarschijnlijk gekoppeld is aan de hypo. Toch?
Of je doet het gewoon voor de zekerheid; kan jou het schelenquote:
Zit gekoppeld aan de hypotheek, die weer aan het huis zit. Maar idd, better safe then sorry.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Voor de zekerheid gewoon doenStaat je adres al goed kan het geen kwaad, en het is natuurlijk iets wat denk ik niet direct aan het huis gekoppeld zit zeg maar, dus denk niet dat ze het automatisch wijzigen?
Oh nou, ik las laatst iemand die vroeg waar haar naam vandaan kwam. En dat komt dus van de sliertjes en bonkjes dagen bij de vrouwen, en als een bebaarde man dan nog afdalen voor een ehhmm... orale verwenpartij... dan ziet hij er uit als een wolf die net een schaap (oid) vermoord heeft, zo'n bebloede vacht met bonkjes en sliertjes. Dus daarom noemt zij de zware dagen van de menstruatie de 'wolvendagen' ofzoquote:
Je hebt het tegelijk afgesloten ,maar zit het écht gekoppeld aan het huis? Als in; als je verhuisd oid vervalt het? Je moet het afsluiten omdat je het huis koopt en de bank zekerheid wil, toch?quote:Op maandag 21 februari 2011 17:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zit gekoppeld aan de hypotheek, die weer aan het huis zit. Maar idd, better safe then sorry.
Oe, prettig; Wij eten tomatensoepquote:Op maandag 21 februari 2011 17:45 schreef Loveless85 het volgende:
Oh nou, ik las laatst iemand die vroeg waar haar naam vandaan kwam. En dat komt dus van de sliertjes en bonkjes dagen bij de vrouwen, en als een bebaarde man dan nog afdalen voor een ehhmm... orale verwenpartij... dan ziet hij er uit als een wolf die net een schaap (oid) vermoord heeft, zo'n bebloede vacht met bonkjes en sliertjes. Dus daarom noemt zij de zware dagen van de menstruatie de 'wolvendagen' ofzo![]()
Eetse!
quote:Op maandag 21 februari 2011 17:15 schreef Qwea het volgende:
Kan iemand me ff helpen met mijn verhuiskaartjes?
Ibgroep gaat online
Ben telecom heb ik een kaartje voor geschreven
Rabobank heb ik ook een kaartje voor geschreven
Ziekenhuis gaat als ik daar ben
Dokter ook
Tandarts ook
School gaat via e-mail
Gemeente gaat via formulier van hun
Ziggo, nuon en pwn zijn al gedaan
Apotheek gaat als ik er ben
Fnv bondgenoten gaat online
Groeneland achmea gaat via GBA.
Heb ik dan echt maar 2 kaartjes nodig? Of vergeet ik de helft?
Oe, ik ruim woensdagmorgen even alle stopcontacten op; wij hebben Essent (geloof ik)quote:
Aah, puntquote:Op maandag 21 februari 2011 17:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je hebt het tegelijk afgesloten ,maar zit het écht gekoppeld aan het huis? Als in; als je verhuisd oid vervalt het? Je moet het afsluiten omdat je het huis koopt en de bank zekerheid wil, toch?
Ik regel wel even een switch voor je johquote:Op maandag 21 februari 2011 17:47 schreef ElisaB het volgende:
Oe, ik ruim woensdagmorgen even alle stopcontacten op; wij hebben Essent (geloof ik)
quote:
Ow ja, dat is leukquote:Op maandag 21 februari 2011 17:50 schreef Rewimo het volgende:
Ik regel wel even een switch voor je johKom je gezellig bij Nuon!
OH NOES!quote:Op maandag 21 februari 2011 17:50 schreef oh-oh het volgende:
Er heeft hier zojuist een coup plaatsgevonden!!!!
YAAAAAAAAAY ROBIJNTJE IS MINE!
[ afbeelding ]
* zwaait naar de mensen op Fok!*
[ afbeelding ]
Wij deden heul niks, dat was die witte!
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
OMFGquote:Op maandag 21 februari 2011 17:50 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 februari 2011 17:50 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Ing online gewijzigd!quote:
Chico slaapt naast me, die heeft nog niks door, de dutsquote:Op maandag 21 februari 2011 17:51 schreef Rewimo het volgende:
Bearnap! Heeft ie al losgeld gevraagd?
Lieve man, beetje eenzaam maar altijd in voor een praatje. hij was alleen dus geen idee waar het hondje moet blijven (en wil ik ook niet weten)quote:
Hou de valium maar bij de hand voor als ie wakker wordt!quote:Op maandag 21 februari 2011 17:56 schreef oh-oh het volgende:
Chico slaapt naast me, die heeft nog niks door, de duts
Nee Chico is de baas, die heeft m dr zo af als ie dat wil hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 17:59 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hou de valium maar bij de hand voor als ie wakker wordt!
Ach wat sneu.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:59 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Lieve man, beetje eenzaam maar altijd in voor een praatje. hij was alleen dus geen idee waar het hondje moet blijven (en wil ik ook niet weten)
quote:Op maandag 21 februari 2011 17:59 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hou de valium maar bij de hand voor als ie wakker wordt!
Er wordt vast wel voor hem gezorgd.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:59 schreef Lottekoekkie het volgende:
Lieve man, beetje eenzaam maar altijd in voor een praatje. hij was alleen dus geen idee waar het hondje moet blijven (en wil ik ook niet weten)
Nee en Pagan's buurvrouw is 77 en lult aan één stuk door!quote:Op maandag 21 februari 2011 18:01 schreef Rewimo het volgende:
Neuh, hier ook geen leuke zusters die het eten brengen
En? En, en, en?quote:
Goed plan om dat te regelen. Hopelijk is het nooit nodig maar voor alle zekerheid kun je het beter laten vastleggenquote:Op maandag 21 februari 2011 18:05 schreef Lottekoekkie het volgende:
Geen idee Rewimo,hij had geen kinders, wonend in een verzorgingshuis wat ik ken maar verder geen idee.
Vorig jaar vrouwtje hier om de hoek overleden, man in een psych. inrichting, 2 keeshondjes en niemand weet waar die hondjes gebleven zijn, ander vrouwtje met een hond 3 maanden geleden, idem dito. daarom gaan we vd week naar de notaris, hier ook kind nog kraai maar wél een lief dinnetje die officieel de zorg voor Lot overneemt in geval dát. met een legaatje, dat scheelt0
Mag-ie blij zijn dat ik niet naast hem ligquote:Op maandag 21 februari 2011 18:02 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee en Pagan's buurvrouw is 77 en lult aan één stuk door!
Dat zal hem leren!quote:Op maandag 21 februari 2011 18:02 schreef Strega het volgende:
Nee en Pagan's buurvrouw is 77 en lult aan één stuk door!
Nee, hij zet z'n koptelefoon steeds op.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:08 schreef ferrari_rood het volgende:
Kraamt ze ook nog iets zinnings uit?
We gingen omdat mama_mia last heeft van de ontzettend harde muziek van haar bovenburen. Ik ging mee want ze durfde niet alleenquote:
Het enige voordeel van daar wonen is dat je M-M hebt, en andersom?quote:Op maandag 21 februari 2011 18:10 schreef Oognip het volgende:
[..]
We gingen omdat mama_mia last heeft van de ontzettend harde muziek van haar bovenburen. Ik ging mee want ze durfde niet alleenNou hele leuke en aardige jongen die aan het oefenen was voor een optreden van binnenkort. Hij begreep dat ze er last van had en zou er rekening mee houden.
Tegenover hem (dus boven mij) was die kat weer aan het janken. Er hangt een gordijn voor hun deur en daar raakte hij een paar keer helemaal in verstrikt. Ik vond het zo zielig echt niet normaal, ik kan bijna wel janken als ik hem hoor (zoals nu) Maar ik kan er helaas niks aan doen, mensen zijn niet thuis.
quote:Op maandag 21 februari 2011 18:11 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Het enige voordeel van daar wonen is dat je M-M hebt, en andersom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |