abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93198215
We'll. Is wel
pi_93198619
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 13:48 schreef jstrike het volgende:
Dat zei ik niet. Ik zei dat zo'n feestballon soms knapt en dan is het we'll handig om er een te hebben. Overigens hebben we er we'll een op voorraad voor als ze iets vergeet of dat ze niet op de pil is
Weet dat je dat niet zei, maar nu vraag ik het me af. En ik vraag ook af wat ik daarvan moet vinden als ze bestaan...
Ja, ik generaliseer.
pi_93203136
:{

Zou er vandaag nog een update komen? Ben wel een beetje nieuwsgierig eerlijk gezegd...
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_93204404
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 14:08 schreef Northside het volgende:

[..]

Weet dat je dat niet zei, maar nu vraag ik het me af. En ik vraag ook af wat ik daarvan moet vinden als ze bestaan...
Maargoed als je dekmantel verbroken is dan kun je toch beter iets achter de hand hebben of vergis ik me?
pi_93204978
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 12:37 schreef Catch_me het volgende:

[..]

Gewoon als hij haar neukt ook zorgen dat ie blijft slapen, en bij het ontbijt een MAP door haar eten/drinken doen :) Doe ik zo vaak en heeft me geen wind eieren gelegd :D
Herkenbaar dit.
  woensdag 23 februari 2011 @ 16:13:31 #181
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_93205185
quote:

[..]

Gewoon als hij haar neukt ook zorgen dat ie blijft slapen, en bij het ontbijt een MAP door haar eten/drinken doen :) Doe ik zo vaak en heeft me geen wind eieren gelegd :D
Als er windeieren werden gelegd, dan was die MAP ook niet nodig.
The love you take is equal to the love you make.
pi_93205370
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:58 schreef jstrike het volgende:
Maargoed als je dekmantel verbroken is dan kun je toch beter iets achter de hand hebben of vergis ik me?
In mijn gedachten zag ik vrijgezelle mannen voor me die in de stad op jacht gaan met condooms op zak, en een paar morning after pillen 'voor de zekerheid'. Daar is eigenlijk niets mis mee, maar het lijkt zo... 'met voorbedachte rade'.
Ja, ik generaliseer.
pi_93224317
quote:

[..]

Wtf man, als je dat bij mij zou flikken zou ik je echt meteen niet meer vertrouwen of willen zien, beetje zonder iemands medeweten een pil in haar eten stoppen waar je fucking misselijk en ziek van wordt. Dat merk je echt wel hoor. :r Communiceer met je (sex)partner.
  woensdag 23 februari 2011 @ 22:06:22 #184
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_93225609
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 21:48 schreef Lieveroos het volgende:

[..]

Wtf man, als je dat bij mij zou flikken zou ik je echt meteen niet meer vertrouwen of willen zien, beetje zonder iemands medeweten een pil in haar eten stoppen waar je fucking misselijk en ziek van wordt. Dat merk je echt wel hoor. :r Communiceer met je (sex)partner.
Ja hallo weet je hoeveel wijven ik ken die zeggen dat ze de pil slikken, maar nadat je ze hebt volgeblaft zeggen dat ze hem toch niet slikken :r?
Op elke fokker past een bril.
pi_93227720
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 22:06 schreef Catch_me het volgende:

[..]

Ja hallo weet je hoeveel wijven ik ken die zeggen dat ze de pil slikken, maar nadat je ze hebt volgeblaft zeggen dat ze hem toch niet slikken :r?
daarom moet je ook beter communiceren met elkaar. Waarom zou een "wijf" dat zeggen, dat ze hem slikt terwijl ze hem niet slikt? Ligt misschien aan het soort vrouwen wat jij neukt :P
pi_93228202
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 22:33 schreef Lieveroos het volgende:

[..]

daarom moet je ook beter communiceren met elkaar. Waarom zou een "wijf" dat zeggen, dat ze hem slikt terwijl ze hem niet slikt? Ligt misschien aan het soort vrouwen wat jij neukt :P
Inderdaad, waarom zou een vrouw dat zeggen :')
Omdat ze stiekem zwanger van je wil worden? Whut :')
Beauty is in the eye of the beholder..
  woensdag 23 februari 2011 @ 22:42:07 #187
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_93228286
Je hebt er van die borderliners tussen zitten hoor :P
Op elke fokker past een bril.
pi_93228433
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 22:42 schreef Catch_me het volgende:
Je hebt er van die borderliners tussen zitten hoor :P
Nog nooit van gehoord :o
maar omg, dat is echt té weird :')
Beauty is in the eye of the beholder..
pi_93240645
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 21:48 schreef Lieveroos het volgende:

[..]

Jij wordt misschien ziek en misselijk. Ken er ook genoeg die helemaal niets merken van dat spul. Sterker nog, staat zelfs op de verpakking dat het bij het gros van de mensen helemaal geen bijwerkingen heeft.

Dit staat overigens even los van of het moreel kan of niet. Ik ben gelukkig niet in de positie geweest dat het cellofaan zijn versheidszegel verloor terwijl ik met iemand was die ik niet helemaal vertrouwde.
pi_93241898
update; waarschijnlijk zullen veel mensen hier het absoluut niet met me eens zijn, maar er zijn een paar posts die toch in mn hoofd bleven zitten. Ik wou bijna weggaan en toen opeens: 'gadverdamme waar ben ik mee bezig!'.. Ik wil met iemand naar bed van wie ik hou! Niet een of ander makkelijk meisje waar ik alleen mijn zaad loos. Dus ben niet gegaan. Heb het ook gezegd tegen haar en ze begreep het. Dus geef je mening maar, zeg dat ik een idioot ben en dat ik nog maagd ben, maar ik kan het niet als ik niet echt van dat meisje hou. Klinkt dramatisch maar zo is het nou eenmaal. Ik ben geen slaaf van mn pik. En ik ben opgelucht het niet gedaan te hebben.
  donderdag 24 februari 2011 @ 08:05:10 #191
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_93241941
Ik geef je groot gelijk en knap dat je het niet gedaan hebt.
pi_93241978
Ja godver, nou voel ik me dus slap toen ik het toen wel gedaan heb. Bedankt he blauweruis, homo ;)
pi_93242148
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 08:01 schreef blauweruis het volgende:
update; waarschijnlijk zullen veel mensen hier het absoluut niet met me eens zijn, maar er zijn een paar posts die toch in mn hoofd bleven zitten. Ik wou bijna weggaan en toen opeens: 'gadverdamme waar ben ik mee bezig!'.. Ik wil met iemand naar bed van wie ik hou! Niet een of ander makkelijk meisje waar ik alleen mijn zaad loos. Dus ben niet gegaan. Heb het ook gezegd tegen haar en ze begreep het. Dus geef je mening maar, zeg dat ik een idioot ben en dat ik nog maagd ben, maar ik kan het niet als ik niet echt van dat meisje hou. Klinkt dramatisch maar zo is het nou eenmaal. Ik ben geen slaaf van mn pik. En ik ben opgelucht het niet gedaan te hebben.
Ik geloof het niet. Volgens mij kreeg je hem niet omhoog (toch Lienekien?) ;)
pi_93242172
hahaha ik wacht inderdaad al op lienekien die nu gaat zeggen dat ze me in mn gezicht heeft uitgelachen toen ik hem niet omhoog kreeg :p maar nee, dat was niet het geval ;)
pi_93242180
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 08:08 schreef Broodjeappelstroop het volgende:
Ja godver, nou voel ik me dus slap toen ik het toen wel gedaan heb. Bedankt he blauweruis, homo ;)
keertje daten? :P
pi_93242197
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 08:05 schreef Bisamrat het volgende:
Ik geef je groot gelijk en knap dat je het niet gedaan hebt.
thanx :) je zal waarschijnlijk een van de weinige zijn die me geen idioot of homo vindt ;)
  donderdag 24 februari 2011 @ 08:58:14 #197
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_93242591
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 08:26 schreef blauweruis het volgende:
hahaha ik wacht inderdaad al op lienekien die nu gaat zeggen dat ze me in mn gezicht heeft uitgelachen toen ik hem niet omhoog kreeg :p maar nee, dat was niet het geval ;)
Nee, hoor. Ik was sceptisch geweest bij een hoop grootspraak.

Ik vind je geen idioot en ook geen homo. :)
The love you take is equal to the love you make.
pi_93242927
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 08:01 schreef blauweruis het volgende:
Ik ga je geen idioot noemen, maar:
jij bent niet opgelucht maar dat is wat je jezelf vertelt
en jij gaat hier alleeeeen maar spijt van krijgen, geloof me

En even een serieuze post, misschien even kijken of je homo bent. Ik had een vriend die ook tot twee keer toe een meid aangeboden kreeg, heeft ze afgeslagen, bleek hij later homo te zijn.
pi_93242971
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 08:58 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nee, hoor. Ik was sceptisch geweest bij een hoop grootspraak.

Ik vind je geen idioot en ook geen homo. :)
gelukkig maar :) maar als het dus wel was gebeurd en ik had het hier geschreven had je het niet geloofd?
pi_93242991
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 09:16 schreef Gamesua het volgende:

[..]

Ik ga je geen idioot noemen, maar:
jij bent niet opgelucht maar dat is wat je jezelf vertelt
en jij gaat hier alleeeeen maar spijt van krijgen, geloof me

En even een serieuze post, misschien even kijken of je homo bent. Ik had een vriend die ook tot twee keer toe een meid aangeboden kreeg, heeft ze afgeslagen, bleek hij later homo te zijn.
haha ja dat zal het zijn. Heb je een telefoonnummer van die vriend van je ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')