Toyota Land Cruiser is DE auto in het Midden-Oosten. De S-Klasse voor de woestijn zeg maar. Ding is daar immens populair bij regimes en terecht want onverwoestbaar.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:04 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Word er maar 1 merk(Toyota) in Libië verkocht ofzo ? lol
Lijk me logisch als 90% uit woestijn bestaat.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:23 schreef Dance99Vv het volgende:
al_7urr: CONFIRMED: #Gaddafi regime now only in control of 5% of #Libya. #feb17 #tripoli #benghazi #libia
22 minutes ago via web · Reply · View Tweet
hoe betrouwbaar weet ik niet
Inderdaad. Zo'n beetje de beste auto's die er zijn.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:20 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Toyota Land Cruiser is DE auto in het Midden-Oosten. De S-Klasse voor de woestijn zeg maar. Ding is daar immens populair bij regimes en terecht want onverwoestbaar.
quote:Op maandag 21 februari 2011 14:04 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Word er maar 1 merk(Toyota) in Libië verkocht ofzo ? lol
Oh?quote:Op maandag 21 februari 2011 14:31 schreef Dance99Vv het volgende:
A worker in Darnah, told the BBC an estimated 2,500 foreign workers had been placed under house arrest by anti government protesters. #Libya
Frustraties, de Polen van Libïe of zoiets? Zodra de demonstrante geweld gaan gebruiken daalt mijn waardering ook.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:38 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik kon dit bericht ookal niet echt goed plaatsen. Ook van CNN
"Ministry: Libyan rioters storm S. Korean construction site"
http://edition.cnn.com/20(...)te/index.html?hpt=T1
Hundreds of Libyans stormed a South Korean-operated construction site near the Libyan capital Tripoli on Monday, wounding 17 and causing a stand-off between police and rioters, the South Korean Foreign Ministry said.
ik bedoel, waarom
De overheid is begonnen. De demonstranten zijn niet langer verantwoordelijk voor de gevolgen..quote:Op maandag 21 februari 2011 14:44 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Frustraties, de Polen van Libïe of zoiets? Zodra de demonstrante geweld gaan gebruiken daalt mijn waardering ook.
Fair enough.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De overheid is begonnen. De demonstranten zijn niet langer verantwoordelijk voor de gevolgen..
Dat is het sterke punt van de demo's in het MO. Ze beginnen geweldloos totdat het regime met geweld reageert. Op dat moment heeft het regime verloren.
Nou verloren niet perse. In Iran werkt hebben ze het toch knap weten te handlen in de zomer van 2009. Het draat altijd om de rol van het leger in een revolutie. Maar op vreedzame demonstranten schieten is inderdaad een tekn van wanhoop. Het is gokken, want rekn maar dat er wat afgezweet wordt in die paleizen van het Midden-Oosten.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De overheid is begonnen. De demonstranten zijn niet langer verantwoordelijk voor de gevolgen..
Dat is het sterke punt van de demo's in het MO. Ze beginnen geweldloos totdat het regime met geweld reageert. Op dat moment heeft het regime verloren.
quote:Op maandag 21 februari 2011 14:50 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Nou verloren niet perse. In Iran hebben ze het toch knap weten te handlen in de zomer van 2009. Het draat altijd om de rol van het leger in een revolutie. Maar op vreedzame demonstranten schieten is inderdaad een tekn van wanhoop. Het is gokken, want rekn maar dat er wat afgezweet wordt in die paleizen van het Midden-Oosten.
Die gaan niet het verkeer regelen...quote:Op maandag 21 februari 2011 14:53 schreef Dance99Vv het volgende:
just saw a lot of troops - maybe a group of 100 soldiers in 10 jeeps armed to the teeth.heading towards downtown on gergarish street. #libya
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |